Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000434-a 7c7324695adf42cb9f25ff4369ceac67
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннічук Інна Володимирівна

+380382765532 I_Vinnichuk@khm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Віннічук Інна Володимирівна
+380382765532
I_Vinnichuk@khm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 13:47
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 13:47
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:43
ТД сервер2019(2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:57
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 18:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ін шим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає оподаткуванню з боку замовника

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-000434-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 19 жовтня 2019 17:12
змінити вимоги
Шановний замовник!

Перший раз тендер не відбувся, у зв'язку з дискримінаційними вимогами з вашого боку, і в цей раз ситуація повториться, прохання їх прибрати.

1. Учасник має підтвердити наявність у нього власного Сall- центру - центру технічної підтримки (сервісний центр), що забезпечує цілодобову сервісну підтримку в режимі 24×7×365, з мінімальним часом реакції та наявність сервісного (-их) центру (-і)

Прохання надати як мінімум два відомих виробника серверів, з офіційним підтвердженням цієї вимоги, з посиланням на сайт.

В іншому випадку прохання видалити цю вимогу



2. представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну у м. Хмельницькому, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування.

Ця вимога не має ніякого логічного сенсу, крім як прибрати з даного тендеру небажаних потенційних учасників. Ця вимога є дискримінаційною за місцем розташування

Якщо, наприклад, сервісний центр знаходиться в місті Вінниця та інженер може приїхати протягом двох годин на місце експлуатації за власний рахунок, то така компанія не зможе взяти участь.

Крім цього ви повинні розуміти, що більшість сервісних центрів знаходяться в Києві і склади з компонентами для виконання гарантії теж.

І навіть якщо додати довідку та буде представник у м. Хмельницькому, це може бути ФОП, або навіть просто фізична особа з домашньою адресою та її мобільний телефон написати, це повністю виконає вимогу, але яким цином це забезпечіть якість сервісу ???? Ніяк !!! Тому що цей представник може бути абсолютно не кваліфікованим спеціалістом і сервер буде в ремонті 2-3 тижні, а якісний сервісний центр в Києві вирішить проблему за 1-2 дні з безкоштовною доставкою, що краще ?

Ви повинні вказувати рівень сервісу і терміни ремонту серверу, штрафи за невиконання, доставку в сервіс за рахунок постачальника та інше, а якщо робити прив'язку до міста, це вкрай обмежить участь компаній з інших міст, і не гарантує якісного сервісу.

Така ваша вимога буде дискримінаційною для більшості можливих учасників.

Прохання її прибрати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 18:38
Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
1) тендерна документація не містить вимог, за якими учасник має бути виробником запропонованого товару та не містить посилань на конкретну торговельну марку, фірму, патент або виробника обладнання. Таким чином, вимогу щодо надання як мінімум двох відомих виробників серверів, які можуть підтвердити наявність у них власного Сall- центру - центру технічної підтримки (сервісний центр), що забезпечує цілодобову сервісну підтримку в режимі 24×7×365 вважаємо безпідставною;
2) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік інформації, яку має містити тендерна документація. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника за межами міста місцезнаходження Замовника може призвести до додаткових витрат часу та як наслідок до збоїв в загальній системі комп’ютерної мережі. Вважаємо, що вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким сервісним центром, представництвом, представником, розташованим в межах міста.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 285 990,00
UAH з ПДВ
285 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 295 896,12
UAH з ПДВ
295 896,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 12:59
1 Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 09:58
9 Працівники.pdf
06 листопада 2019 09:58
8 Мат-тех забезпечення.pdf
06 листопада 2019 09:58
7 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 листопада 2019 09:58
6 Витяг з Єдр.pdf
06 листопада 2019 09:58
5 Виписка Єдр.pdf
06 листопада 2019 09:58
4 Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 09:58
3 Копія Статуту.pdf
06 листопада 2019 09:58
22 Сертифікати.rar
06 листопада 2019 09:58
21 Довкілля.pdf
06 листопада 2019 09:58
2_1 Наказ Кобець ГенДир.jpg
06 листопада 2019 09:58
2 Довіреність Рудавський 2020.PDF
06 листопада 2019 09:57
17 Паспорт Рудавський Є.pdf
06 листопада 2019 09:57
14 Гарантійний лист Ст17 ЗУ.pdf
06 листопада 2019 09:57
11 Договора та акти-наклдані.rar
06 листопада 2019 09:57
1 Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 09:57
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 11:17
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:17
8 копія статуту.pdf
05 листопада 2019 11:17
5. копія налогічного дог-ру.pdf
05 листопада 2019 11:17
22. копія сертифікату.pdf
05 листопада 2019 11:17
21. таблиця відповідності.pdf
05 листопада 2019 11:17
20. гарантійний лист.pdf
05 листопада 2019 11:17
2. довідка про наявність МТБ.pdf
05 листопада 2019 11:17
17. сервіс центр.pdf
05 листопада 2019 11:17
16. Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 11:17
15. відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Рішення скасоване 285 990,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:28
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 285 990,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:34
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Відхилено 295 896,12
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:43

Інформація про відміну

Дата відміни
26 листопада 2019 14:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі