Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
256 900,00 UAH
UA-2019-10-18-000421-c ● d84d0ea9c6e9453ab94f190e2962cfb0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський пансіонат ветеранів праці |
Код ЄДРПОУ: | 03188783 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Жукова 2 |
Контактна особа: |
Татієнко Петро Ігорович +380509285732 kpvp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 256 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Жалюзі вертикальні, ролети тканинні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 комплект
Жалюзі вертикальні, ролети тканинні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, Київська обл., Київ, Жукова, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 12:58 |
Жалюзі ТД сж.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо оформлення пропозиції
Дата подання: 22 жовтня 2019 12:25
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 16:57
Доброго дня, надайте будь ласка форми документів тендерної пропозиції у форматі doc., це дасть можливість заповнювати наведені Вами форми документів. Дякуємо
Відповідь: Тендерний комітет вважає, що недоцільно завантажувати файл у форматі Microsoft Word у зв'язку з тим, що документ у кожного учасника може відкриватись з різним форматуванням тексту, таблиць та інше (різні версії MS Office). Для уникнення можливих розбіжностей файл ТД завантажено у форматі PDF, що унеможливить некорректне відображення та сприйняття інформації учасниками.
щодо оформлення пропозиції
Дата подання: 22 жовтня 2019 12:26
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 16:58
Доброго дня, надайте будь ласка форми документів тендерної пропозиції у форматі doc., це дасть можливість заповнювати наведені Вами форми документів. Дякуємо
Відповідь: Тендерний комітет вважає, що недоцільно завантажувати файл у форматі Microsoft Word у зв'язку з тим, що документ у кожного учасника може відкриватись з різним форматуванням тексту, таблиць та інше (різні версії MS Office). Для уникнення можливих розбіжностей файл ТД завантажено у форматі PDF, що унеможливить некорректне відображення та сприйняття інформації учасниками.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-18-000421-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Подольний Євгеній Петрович (платник ПДВ на єдиному податку), Код ЄДРПОУ:2651823032
Дата подання: 26 жовтня 2019 10:28
Дата подання: 26 жовтня 2019 10:28
Порушення Закону, неправомірні вимоги
В технічному завданні до закупівлі за тендером прописана вимога «До кінцевого строку подання пропозицій, Учасник повинен надати зразки товарів, запропонованих до постачання…». Комунікація із постачальниками після оголошення Закупівлі та до проведення аукціону суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі». Після оголошення Закупівлі до закінчення прийому пропозицій замовник не володіє інформацією про учасників тендеру, а всі питання від постачальників – анонімні. Зустрічі з постачальниками можливі перед оголошенням закупівлі, з метою визначення технічних характеристик предмету закупівлі. Також ст. 34 Закону України «Про публічні закупівлі» прописано Порядок проведення конкурентного діалогу.
Таким чином, вимоги закупівлі за тендером UA-2019-10-18-000421-c, суперечать меті та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують ст.3 та ст.34 зазначеного Закону.
Для більш детального розгляду правомірності таких вимог, їх цілей та можливості виявлення недобросовісного ставлення Замовника, скарга буде направлена до «Державної аудиторської служби України», «Департаменту захисту економіки», «Національного антикорупційного бюро України»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 30.10.2019 № 15645.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 21:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОК" |
256 006,80
UAH з ПДВ
|
256 006,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРІТ ІГОР ФЕДОРОВИЧ" |
256 650,00
UAH з ПДВ
|
256 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОК" #16463185 |
Переможець |
256 006,80
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 16:33
|
Дог Жалюзі.pdf | укладений |
18 листопада 2019 16:33
|