34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами) у кількості 1 шт. - Джерело фінансування – кошти державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету )
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000405-c 065c459ee020446fb01e3d998032cfe1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02145228
Місцезнаходження замовника: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132
Контактна особа замовника: Звоздяк Світлана Михайлівна
+380486422532
svetllana22@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:58
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами) у кількості 1 шт. - Джерело фінансування – кошти державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Вололимира Князя,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 12:55
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 12:41
ТД автобус 18.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-000405-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 22 жовтня 2019 14:07
Вимога
на умови ТД
customer_decision: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 15:28
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на постачання товару, згідно предмету закупівлі - є договори на постачання шкільних автобусів, обладнані місцями для дітей з особливими освітніми потребами, тобто автобусів спеціалізованих шкільних з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування (інвалідних візків). Під час складання тендерної документації в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовник використовував Методичні рекомендації щодо загальних характеристик шкільних автобусів,обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, де в п.1.1. вказано , що Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів мають відповідати вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. «Технічні вимоги» і обладнані місцями для дітей з особливими освітніми потребами та призначені для безпечного підвезення школярів з обмеженою здатністю до пересування до місць навчання та додому. Автобус повинен бути виготовленим згідно з нормативно-технічною документацією виробника і готовий до експлуатації. Повинен відповідати вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації, чинним на дату розкриття конкурсних пропозицій. В зв’язку з вищевказаним , Замовником для підтвердження таких автобусів, для безпечного підвезення школярів і було вказано на надання копії виконаних аналогічних договорів іменно для таких автобусів.
На підставі викладеного, Замовником не встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і просимо залишити Вимогу без задоволення.

Документи подані скаржником

22 жовтня 2019 14:07
Вимога.doc

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000037 ● 6381204400384ff5a581cae251e35521
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14 09:50:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-10-18-000405-c 18.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-19 17:03:01

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Любашівської районної державної адміністрації Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2019-10-18-000405-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 6 розділу І ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист з інформацією, що при розрахунку пропозиції учасник не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ПП «Форсаж» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 53) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 12.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-21 11:27:39

пояснення

Згідно проведеного моніторингу було проведено повторну перевірку тендерної документації ПП «Форсаж» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника. Згідно внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX, ст.22 – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації , а саме в частині 6 розділу І тендерної документації, де дійсно було виявлено порушення, а саме - Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що надає лист. ПП «Форсаж» у складі тендерної пропозиції дійсно не надав лист з інформацією, що при розрахунку пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції.
В зв’язку з чим, згідно ст. 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію ПП «Форсаж» та відмінити рішення про визнання переможця даної закупівлі ПП «Форсаж».

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі, 02145228, Україна, Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132
  2. Інформація про предмет закупівлі: 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами) у кількості 1 шт. - Джерело фінансування – кошти державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету ), 2100000UAH, 34120000-4, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 065c459ee020446fb01e3d998032cfe1, 2019-10-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Любашівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 18.10.2019 № 49, тендерну пропозицію ПП «Форсаж», протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 53, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019, протокол засідаення тендернго комітету № 57, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОГРАД-2007», протокол засідання тендерного № 58, повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2019. За результатами аукціону ПП «Форсаж» визнано переможцем торгів. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 53 пропозиція ПП «Форсаж» відповідає встановленим вимогам Закону, ТД та його визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 12.11.2019. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ПП «Форсаж» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до вимог частини 6 розділу І ТД, учасник повинен надати лист з інформацією, що учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції. На порушення вищезазначених вимог ТД учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідний інформаційний лист. У межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ПП «Форсаж» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 19.11.2019. Замовником надана відповідь на запит на пояснення від 21.11.2019, що підтверджує відсутність інформаційного листа у складі тендерної пропозиції ПП «Форсаж». Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПП «Форсаж» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. Слід зазначити, що Замовником 21.11.2019 скасовано рішення щодо визнання переможцем ПП «Форсаж», у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам ТД. Замовником 21.11.2019 визнано ТОВ «АВТОГРАД-2007» переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету № 58). При аналізі тендерної пропозиції ТОВ «АВТОГРАД-2007» порушень не встановлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Форсаж» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: —.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство " Форсаж" 2 099 000,00
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОГРАД-2007" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 10:38
Довідка 2.zip
14 листопада 2019 10:38
Довідка.zip
01 листопада 2019 17:20
Проект договору.docx
31 жовтня 2019 17:16
фото 6.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 5.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 4.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 3.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 2.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 1.JPG
31 жовтня 2019 17:16
Технічні вимоги.pdf
31 жовтня 2019 17:16
Креслення.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Статистика.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Наказ про призначення.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія Статуту.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія паспорта Орла.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія коду Орел.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія витягу з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія паспорта Орла.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія коду Орел.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія витягу з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 17:07
Лист відгук Андріївка.pdf
31 жовтня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 18:02
sign.p7s
22 листопада 2019 14:11
Документи переможця.PDF
04 листопада 2019 09:25
sign.p7s
04 листопада 2019 09:20
фін звіт.PDF
04 листопада 2019 09:20
Тендерна пропозиція.PDF
04 листопада 2019 09:20
Статут (нова редакція).PDF
04 листопада 2019 09:20
Сертифікат типу.pdf
04 листопада 2019 09:20
Протокол обрання директора.PDF
04 листопада 2019 09:20
Проект договору.PDF
04 листопада 2019 09:20
Проект договору.doc
04 листопада 2019 09:20
Настанова D093 2019р.оригінал.pdf
04 листопада 2019 09:20
Креслення.PDF
04 листопада 2019 09:20
Копія паспорту Майданик.PDF
04 листопада 2019 09:20
Копія паспорту Каданцев.PDF
04 листопада 2019 09:20
Зелений акт.pdf
04 листопада 2019 09:20
Згоди на оброб персон даних.PDF
04 листопада 2019 09:20
Договір Умань РДА_18.09.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про працівників.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про посадову особу.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про досвід.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка обладнання.PDF
04 листопада 2019 09:20
Гарант лист ст 17.PDF
04 листопада 2019 09:20
Гарант лист витрати.PDF
04 листопада 2019 09:20
Відгук Умань_18.09.pdf
04 листопада 2019 09:20
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 листопада 2019 09:20
photo D093S4_1інв.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство " Форсаж"
#32268173
Рішення скасоване 2 099 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 11:37
Приватне підприємство " Форсаж"
#32268173
Відхилено 2 099 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:18
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
#35891028
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:35

Документи

21 листопада 2019 12:18
sign.p7s
21 листопада 2019 12:15
протокол рішення 57
21 листопада 2019 11:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
#35891028
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 грудня 2019 11:33
Договор № 801 від 03.12.19 укладений
03 грудня 2019 11:30
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 21:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 350 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку