Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02145228 |
Місцезнаходження: | 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132 |
Контактна особа: |
Звоздяк Світлана Михайлівна +380486422532 svetllana22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 12:41 |
ТД автобус 18.10.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На підставі викладеного, Замовником не встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і просимо залишити Вимогу без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000037 ● 6381204400384ff5a581cae251e35521
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 09:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-10-18-000405-c 18.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-19 17:03:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Любашівської районної державної адміністрації Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2019-10-18-000405-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 6 розділу І ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист з інформацією, що при розрахунку пропозиції учасник не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ПП «Форсаж» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 53) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 12.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-21 11:27:39
пояснення
Згідно проведеного моніторингу було проведено повторну перевірку тендерної документації ПП «Форсаж» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника. Згідно внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX, ст.22 – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації , а саме в частині 6 розділу І тендерної документації, де дійсно було виявлено порушення, а саме - Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що надає лист. ПП «Форсаж» у складі тендерної пропозиції дійсно не надав лист з інформацією, що при розрахунку пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції.
В зв’язку з чим, згідно ст. 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію ПП «Форсаж» та відмінити рішення про визнання переможця даної закупівлі ПП «Форсаж».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство " Форсаж" #32268173 |
Рішення скасоване |
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 11:37
|
Приватне підприємство " Форсаж" #32268173 |
Відхилено |
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 12:18
|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" #35891028 |
Переможець |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 21:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 11:33
|
Договор № 801 від 03.12.19 | укладений |
03 грудня 2019 11:30
|