34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами) у кількості 1 шт. - Джерело фінансування – кошти державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету )
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000405-c 065c459ee020446fb01e3d998032cfe1
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02145228
Місцезнаходження замовника: 66502, Україна, Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132
Контактна особа замовника: Звоздяк Світлана Михайлівна
+380486422532
svetllana22@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:58
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами) у кількості 1 шт. - Джерело фінансування – кошти державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Вололимира Князя,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 12:55
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 12:41
ТД автобус 18.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-000405-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 22 жовтня 2019 14:07
Вимога
на умови ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 15:28
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на постачання товару, згідно предмету закупівлі - є договори на постачання шкільних автобусів, обладнані місцями для дітей з особливими освітніми потребами, тобто автобусів спеціалізованих шкільних з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування (інвалідних візків). Під час складання тендерної документації в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовник використовував Методичні рекомендації щодо загальних характеристик шкільних автобусів,обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, де в п.1.1. вказано , що Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів мають відповідати вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. «Технічні вимоги» і обладнані місцями для дітей з особливими освітніми потребами та призначені для безпечного підвезення школярів з обмеженою здатністю до пересування до місць навчання та додому. Автобус повинен бути виготовленим згідно з нормативно-технічною документацією виробника і готовий до експлуатації. Повинен відповідати вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації, чинним на дату розкриття конкурсних пропозицій. В зв’язку з вищевказаним , Замовником для підтвердження таких автобусів, для безпечного підвезення школярів і було вказано на надання копії виконаних аналогічних договорів іменно для таких автобусів.
На підставі викладеного, Замовником не встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і просимо залишити Вимогу без задоволення.

Документи подані скаржником

22 жовтня 2019 14:07
Вимога.doc

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство " Форсаж" 2 099 000,00
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОГРАД-2007" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 17:20
Проект договору.docx
31 жовтня 2019 17:16
фото 6.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 5.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 4.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 3.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 2.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 1.JPG
31 жовтня 2019 17:16
Технічні вимоги.pdf
31 жовтня 2019 17:16
Креслення.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Статистика.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Наказ про призначення.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія Статуту.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія паспорта Орла.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія коду Орел.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія витягу з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія паспорта Орла.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія коду Орел.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія витягу з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 17:07
Лист відгук Андріївка.pdf
31 жовтня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 09:25
sign.p7s
04 листопада 2019 09:20
фін звіт.PDF
04 листопада 2019 09:20
Тендерна пропозиція.PDF
04 листопада 2019 09:20
Статут (нова редакція).PDF
04 листопада 2019 09:20
Сертифікат типу.pdf
04 листопада 2019 09:20
Протокол обрання директора.PDF
04 листопада 2019 09:20
Проект договору.PDF
04 листопада 2019 09:20
Проект договору.doc
04 листопада 2019 09:20
Настанова D093 2019р.оригінал.pdf
04 листопада 2019 09:20
Креслення.PDF
04 листопада 2019 09:20
Копія паспорту Майданик.PDF
04 листопада 2019 09:20
Копія паспорту Каданцев.PDF
04 листопада 2019 09:20
Зелений акт.pdf
04 листопада 2019 09:20
Згоди на оброб персон даних.PDF
04 листопада 2019 09:20
Договір Умань РДА_18.09.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про працівників.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про посадову особу.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про досвід.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка обладнання.PDF
04 листопада 2019 09:20
Гарант лист ст 17.PDF
04 листопада 2019 09:20
Гарант лист витрати.PDF
04 листопада 2019 09:20
Відгук Умань_18.09.pdf
04 листопада 2019 09:20
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 листопада 2019 09:20
photo D093S4_1інв.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство " Форсаж"
#32268173
Очікує рішення 2 099 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 12:19

Документи

05 листопада 2019 12:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку