Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами) у кількості 1 шт. - Джерело фінансування – кошти державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету )
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000405-c 065c459ee020446fb01e3d998032cfe1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Звоздяк Світлана Михайлівна

+380486422532 svetllana22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02145228
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132
Контактна особа: Звоздяк Світлана Михайлівна
+380486422532
svetllana22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:58
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами) у кількості 1 шт. - Джерело фінансування – кошти державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Вололимира Князя,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 12:41
ТД автобус 18.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-000405-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 22 жовтня 2019 14:07
Вимога
на умови ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 15:28
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на постачання товару, згідно предмету закупівлі - є договори на постачання шкільних автобусів, обладнані місцями для дітей з особливими освітніми потребами, тобто автобусів спеціалізованих шкільних з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування (інвалідних візків). Під час складання тендерної документації в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовник використовував Методичні рекомендації щодо загальних характеристик шкільних автобусів,обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, де в п.1.1. вказано , що Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів мають відповідати вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. «Технічні вимоги» і обладнані місцями для дітей з особливими освітніми потребами та призначені для безпечного підвезення школярів з обмеженою здатністю до пересування до місць навчання та додому. Автобус повинен бути виготовленим згідно з нормативно-технічною документацією виробника і готовий до експлуатації. Повинен відповідати вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації, чинним на дату розкриття конкурсних пропозицій. В зв’язку з вищевказаним , Замовником для підтвердження таких автобусів, для безпечного підвезення школярів і було вказано на надання копії виконаних аналогічних договорів іменно для таких автобусів.
На підставі викладеного, Замовником не встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і просимо залишити Вимогу без задоволення.

Документи подані скаржником

22 жовтня 2019 14:07
Вимога.doc

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000037 ● 6381204400384ff5a581cae251e35521
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 09:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-10-18-000405-c 18.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-19 17:03:01

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Любашівської районної державної адміністрації Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2019-10-18-000405-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 6 розділу І ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист з інформацією, що при розрахунку пропозиції учасник не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ПП «Форсаж» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 53) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 12.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-21 11:27:39

пояснення

Згідно проведеного моніторингу було проведено повторну перевірку тендерної документації ПП «Форсаж» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника. Згідно внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX, ст.22 – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації , а саме в частині 6 розділу І тендерної документації, де дійсно було виявлено порушення, а саме - Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що надає лист. ПП «Форсаж» у складі тендерної пропозиції дійсно не надав лист з інформацією, що при розрахунку пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції.
В зв’язку з чим, згідно ст. 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію ПП «Форсаж» та відмінити рішення про визнання переможця даної закупівлі ПП «Форсаж».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство " Форсаж" 2 099 000,00
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОГРАД-2007" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 10:38
Довідка 2.zip
14 листопада 2019 10:38
Довідка.zip
01 листопада 2019 17:20
Проект договору.docx
31 жовтня 2019 17:16
фото 6.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 5.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 4.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 3.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 2.JPG
31 жовтня 2019 17:16
фото 1.JPG
31 жовтня 2019 17:16
Технічні вимоги.pdf
31 жовтня 2019 17:16
Креслення.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Статистика.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Наказ про призначення.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія Статуту.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія паспорта Орла.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія коду Орел.pdf
31 жовтня 2019 17:11
Копія витягу з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія паспорта Орла.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія коду Орел.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Копія витягу з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 17:07
Лист відгук Андріївка.pdf
31 жовтня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 18:02
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:11
Документи переможця.PDF
04 листопада 2019 09:25
Електронний підпис
04 листопада 2019 09:20
фін звіт.PDF
04 листопада 2019 09:20
Тендерна пропозиція.PDF
04 листопада 2019 09:20
Статут (нова редакція).PDF
04 листопада 2019 09:20
Сертифікат типу.pdf
04 листопада 2019 09:20
Протокол обрання директора.PDF
04 листопада 2019 09:20
Проект договору.PDF
04 листопада 2019 09:20
Проект договору.doc
04 листопада 2019 09:20
Настанова D093 2019р.оригінал.pdf
04 листопада 2019 09:20
Креслення.PDF
04 листопада 2019 09:20
Копія паспорту Майданик.PDF
04 листопада 2019 09:20
Копія паспорту Каданцев.PDF
04 листопада 2019 09:20
Зелений акт.pdf
04 листопада 2019 09:20
Згоди на оброб персон даних.PDF
04 листопада 2019 09:20
Договір Умань РДА_18.09.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про працівників.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про посадову особу.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка про досвід.PDF
04 листопада 2019 09:20
Довідка обладнання.PDF
04 листопада 2019 09:20
Гарант лист ст 17.PDF
04 листопада 2019 09:20
Гарант лист витрати.PDF
04 листопада 2019 09:20
Відгук Умань_18.09.pdf
04 листопада 2019 09:20
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 листопада 2019 09:20
photo D093S4_1інв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП " Форсаж"

ТОВ "АВТОГРАД-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство " Форсаж"
#32268173
Рішення скасоване 2 099 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 11:37
Приватне підприємство " Форсаж"
#32268173
Відхилено 2 099 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:18
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
#35891028
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:35

Документи

21 листопада 2019 12:18
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:15
протокол рішення 57
21 листопада 2019 11:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
#35891028
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:03
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:33
Договор № 801 від 03.12.19 укладений
03 грудня 2019 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 350 000,00 UAH)