Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стаціонарний персональний комп'ютер
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000386-a ● 0dc649f94ab948ba97d308aa599ca6c7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 42268164 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23 |
Контактна особа: |
Марченко Юлія +380567401937 GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 12:57 |
Очікувана вартість: | 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
30 комплектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Стаціонарний персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Василя Жуковського,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Стаціонарний персональний комп'ютер (джерело фінансування - Державний бюджет України) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 13:13 |
ТД.docx | |
18 жовтня 2019 13:13 |
Д5 (1).docx | |
18 жовтня 2019 13:13 |
Д4.docx | |
18 жовтня 2019 13:13 |
Д3.docx | |
18 жовтня 2019 13:13 |
Д2.docx | |
18 жовтня 2019 13:13 |
Д1 (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 19 жовтня 2019 15:41
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 16:39
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Зазначаємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
2) У Додатку 2 до тендерної документації зазначено вимоги до центрального процесора, який входить до складу системного блока від стаціонарного персонального комп’ютера. Першою вимогою є – «Мікроархітектура – 9-е покоління Intel Core i3/i5/i7», що і виключає з розгляду системні блоки на базі процесора AMD.
1) Зазначаємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
2) У Додатку 2 до тендерної документації зазначено вимоги до центрального процесора, який входить до складу системного блока від стаціонарного персонального комп’ютера. Першою вимогою є – «Мікроархітектура – 9-е покоління Intel Core i3/i5/i7», що і виключає з розгляду системні блоки на базі процесора AMD.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:58
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Допускаємо за умови що запропонований учасником товар повинен відповідати Технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації).
2) Не вбачаємо за доцільне зобов’язувати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товар в своїх пропозиціях, оскільки запропонований учасником товар повинен відповідати Технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації).
3) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ (п. 5 розділом 1 тендерної документації визначено - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах).Відповідно до п. 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до ч.1 ст. 28 Закону Україн «Про публічні закупівлі».
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною.
1) Допускаємо за умови що запропонований учасником товар повинен відповідати Технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації).
2) Не вбачаємо за доцільне зобов’язувати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товар в своїх пропозиціях, оскільки запропонований учасником товар повинен відповідати Технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації).
3) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ (п. 5 розділом 1 тендерної документації визначено - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах).Відповідно до п. 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до ч.1 ст. 28 Закону Україн «Про публічні закупівлі».
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-000386-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 06 листопада 2019 07:49
Вимога щодо дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі UA-2019-10-18-000386-a, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовником у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п. 9 замовником вимагалося: «На виконання Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист-згоду Додаток № 5) на обробку наявних персональних даних (в т.ч. збирання, зберігання і поширення)» – у ТОВ «Комел» у складі пропозиції є лише лист-згода на обробку персональних даних Шеремета Олега Володимировича, але відсутні такі листи-згоди на працівників, які зазначені у довідці № 17/11 від 01.11.2019 року, а саме: Морозова Ігора Вікторовича, Перістого В’ячеслава Петровича, Самойленка Володимира Анатолійовича, Мельничука Олега Петровича, Пришви Каріни Валеріївни, Бондар Кирила Валентиновича, Водоп’янова Сергія Григоровича, Степанчука Віталія Пилиповича, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника;
- Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, п. 6 додаткових умов вимагалось надати оригінал авторизаційного листа про підтвердження партнерського статусу, яким Учаснику надається право представляти інтереси виробника в даній процедурі закупівлі та підтверджувати відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника у разі, якщо Учасник не є виробником моніторів до стаціонарних персональних комп’ютерів. ТОВ «КОМЕЛ» не є виробником запропонованого монітору Acer SA240Ybid (UM.QS0EE.001), але у складі своєї пропозиції не надав вищезгаданого авторизаційного листа. Тому пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
- Замовником у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п. 9 замовником вимагалося: «На виконання Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист-згоду Додаток № 5) на обробку наявних персональних даних (в т.ч. збирання, зберігання і поширення)» – у ТОВ «Комел» у складі пропозиції є лише лист-згода на обробку персональних даних Шеремета Олега Володимировича, але відсутні такі листи-згоди на працівників, які зазначені у довідці № 17/11 від 01.11.2019 року, а саме: Морозова Ігора Вікторовича, Перістого В’ячеслава Петровича, Самойленка Володимира Анатолійовича, Мельничука Олега Петровича, Пришви Каріни Валеріївни, Бондар Кирила Валентиновича, Водоп’янова Сергія Григоровича, Степанчука Віталія Пилиповича, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника;
- Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, п. 6 додаткових умов вимагалось надати оригінал авторизаційного листа про підтвердження партнерського статусу, яким Учаснику надається право представляти інтереси виробника в даній процедурі закупівлі та підтверджувати відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника у разі, якщо Учасник не є виробником моніторів до стаціонарних персональних комп’ютерів. ТОВ «КОМЕЛ» не є виробником запропонованого монітору Acer SA240Ybid (UM.QS0EE.001), але у складі своєї пропозиції не надав вищезгаданого авторизаційного листа. Тому пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 15:35
Шановний учасник!
Третій апеляційний адміністративний суд дякує за Ваше звернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що перелічені Вами вимоги візьмуться до уваги при розгляді тендерної пропозиціїі ТОВ «КОМЕЛ.
Третій апеляційний адміністративний суд дякує за Ваше звернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що перелічені Вами вимоги візьмуться до уваги при розгляді тендерної пропозиціїі ТОВ «КОМЕЛ.
Номер вимоги: UA-2019-10-18-000386-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 19 листопада 2019 13:02
Неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Шановні Замовники зверніть увагу : Ваша тендерна документація не містила окремих вимог, щодо ДАТИ формування будь яких довідок в тому числі з банку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 14:22
Шановний учаснику! Отримавши Вашу вимогу щодо неправомірного відхилення Вашої пропозицїї повідомляємо наступне.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію оприлюднено 18 жовтня 2019 року ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-000386-а.
02.11.2019 о 13:28 годині згідно реєстру отриманих пропозицій Вами було подано тендерну пропозицію на суму 500 249,00 грн., в складі якої були довідки отримані в АТ «ОТП Банк» від 19.09.2019 №031-3-3/536 та №031-3-3/537. На час подання тендерної пропозиції пройшов тридцятиденний загальний термін дійсності довідок. Проте чинним законодавством не передбачено строк дії банківських довідок.
В зв’язку з чим ми погоджуємося з Вашими вимогами, проте на даному етапі процедури не має можливості в нести зміни до тендерної документації.
На підставі вище викладеного, тендерним комітетом прийняте рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію оприлюднено 18 жовтня 2019 року ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-000386-а.
02.11.2019 о 13:28 годині згідно реєстру отриманих пропозицій Вами було подано тендерну пропозицію на суму 500 249,00 грн., в складі якої були довідки отримані в АТ «ОТП Банк» від 19.09.2019 №031-3-3/536 та №031-3-3/537. На час подання тендерної пропозиції пройшов тридцятиденний загальний термін дійсності довідок. Проте чинним законодавством не передбачено строк дії банківських довідок.
В зв’язку з чим ми погоджуємося з Вашими вимогами, проте на даному етапі процедури не має можливості в нести зміни до тендерної документації.
На підставі вище викладеного, тендерним комітетом прийняте рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
429 840,00
UAH з ПДВ
|
416 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
430 192,80
UAH з ПДВ
|
416 741,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
441 465,00
UAH з ПДВ
|
431 115,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" |
447 008,40
UAH з ПДВ
|
431 272,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
512 640,00
UAH з ПДВ
|
500 249,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" |
525 060,00
UAH з ПДВ
|
500 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
596 577,60
UAH з ПДВ
|
504 898,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
416 700,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 16:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" #38791851 |
Відхилено |
416 741,40
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 13:59
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Рішення скасоване |
431 115,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 09:32
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Відхилено |
431 115,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 15:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" #30695862 |
Відхилено |
431 272,80
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 15:45
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
500 249,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 15:53
|
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" #42472703 |
Переможець |
500 250,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 16:06
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 листопада 2019 14:26 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги «Стаціонарний персональний комп’ютер (ДК 021:2015 - 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина))», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-000386-а на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель). |
Документи:
20 листопада 2019 14:26
|
відміна.pdf |