Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
295 580,00 UAH
UA-2019-10-18-000335-c ● 5dc25eac93d74ce8a8c7980d7c6602ba
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 21318350 |
Вебсайт: | http://pfu-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10 |
Контактна особа: |
Бухенко Ірина Василівна +380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 12:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 12:03 |
Очікувана вартість: | 295 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 955,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 од
Офісні меблі для Білогірського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30200, Україна, Хмельницька область, смт. Білогір`я, вул. Шевченка, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
14 од
Офісні меблі для Деражнянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Грушевського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
13 од
Офісні меблі для Віньковецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Лесі Українки, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
83 од
Офісні меблі для Хмельницького відділу обслуговування громадян №2 (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 од
Офісні меблі для Волочиського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Лисенка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 од
Офісні меблі для Дунаєвецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 од
Офісні меблі для Ізяславського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 од
Офісні меблі для Хмельницького відділу обслуговування громадян №1 (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам`янецька, 122/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 од
Офісні меблі для Нетішинського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Курчатова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 од
Офісні меблі для Старосинявського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31400, Україна, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. І. Франка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 11:59 |
Таблиця 10 Синява.pdf | |
18 жовтня 2019 11:59 |
Таблиця 9 Нетішин.pdf | |
18 жовтня 2019 11:59 |
Таблиця 8 Хмельницький _1.pdf | |
18 жовтня 2019 11:59 |
Таблиця 7 Ізяслав.pdf | |
18 жовтня 2019 11:59 |
Таблиця 6 Дунаївці.pdf | |
18 жовтня 2019 11:59 |
Таблиця 5 Волочиськ.pdf | |
18 жовтня 2019 11:59 |
Таблиця 4 Хмельницький _2.pdf | |
18 жовтня 2019 11:59 |
Таблиця 3 Віньківці.pdf | |
18 жовтня 2019 11:58 |
Таблиця 2 Деражня.pdf | |
18 жовтня 2019 11:58 |
Таблиця 1 Білогіря.pdf | |
18 жовтня 2019 11:58 |
Додаток 3 (проект договору).doc | |
18 жовтня 2019 11:58 |
Додаток 2 (технічні характеристики).doc | |
18 жовтня 2019 11:58 |
Додаток 1 (форма тендерної пропозиції).doc | |
18 жовтня 2019 11:58 |
ТД (офісні меблі).doc |
Інформація про відміну
Дата відміни
02 листопада 2019 12:03
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій