Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
295 580,00 UAH
UA-2019-10-18-000335-c 5dc25eac93d74ce8a8c7980d7c6602ba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 12:03
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 12:03
Очікувана вартість: 295 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 955,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 од
Офісні меблі для Білогірського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30200, Україна, Хмельницька область, смт. Білогір`я, вул. Шевченка, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
14 од
Офісні меблі для Деражнянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Грушевського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
13 од
Офісні меблі для Віньковецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Лесі Українки, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
83 од
Офісні меблі для Хмельницького відділу обслуговування громадян №2 (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 од
Офісні меблі для Волочиського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Лисенка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 од
Офісні меблі для Дунаєвецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 од
Офісні меблі для Ізяславського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 од
Офісні меблі для Хмельницького відділу обслуговування громадян №1 (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам`янецька, 122/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 од
Офісні меблі для Нетішинського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Курчатова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 од
Офісні меблі для Старосинявського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. І. Франка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 11:59
Таблиця 10 Синява.pdf
18 жовтня 2019 11:59
Таблиця 9 Нетішин.pdf
18 жовтня 2019 11:59
Таблиця 8 Хмельницький _1.pdf
18 жовтня 2019 11:59
Таблиця 7 Ізяслав.pdf
18 жовтня 2019 11:59
Таблиця 6 Дунаївці.pdf
18 жовтня 2019 11:59
Таблиця 5 Волочиськ.pdf
18 жовтня 2019 11:59
Таблиця 4 Хмельницький _2.pdf
18 жовтня 2019 11:59
Таблиця 3 Віньківці.pdf
18 жовтня 2019 11:58
Таблиця 2 Деражня.pdf
18 жовтня 2019 11:58
Таблиця 1 Білогіря.pdf
18 жовтня 2019 11:58
Додаток 3 (проект договору).doc
18 жовтня 2019 11:58
Додаток 2 (технічні характеристики).doc
18 жовтня 2019 11:58
Додаток 1 (форма тендерної пропозиції).doc
18 жовтня 2019 11:58
ТД (офісні меблі).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Основа 293 440,00
UAH з ПДВ
293 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 10:40
D1-Сертифікати.PDF
01 листопада 2019 10:40
D1-Сертифікат ЕГЕР.PDF
01 листопада 2019 10:40
C5-Довідка статистики.pdf
01 листопада 2019 10:40
C2-Витяг 04 09 2019.PDF
01 листопада 2019 10:40
C1-Виписка з ЕДР.PDF
01 листопада 2019 10:40
A10-Довідка еко.PDF
01 листопада 2019 10:40
A9-Довідка персонал.PDF
01 листопада 2019 10:40
A8-Довідка виробництво.PDF
01 листопада 2019 10:40
A7-Накладна УКРПОШТА.PDF
01 листопада 2019 10:40
A7-Накладна Енселко Агро.PDF
01 листопада 2019 10:40
A7-Договір УКРПОШТА.PDF
01 листопада 2019 10:40
A7-Договір ЕНСЕЛКО АГРО.PDF
01 листопада 2019 10:40
A7-Довідка договори.PDF
01 листопада 2019 10:40
A7-Відгук УКРПОШТА.PDF
01 листопада 2019 10:40
A7-Відгук ЕНСЕЛКО.pdf
01 листопада 2019 10:40
A6-Довідка санкції.PDF
01 листопада 2019 10:40
A5-Довідка відмова.PDF
01 листопада 2019 10:40
A4-Лист-згода.PDF
01 листопада 2019 10:40
A3- Наказ директор.PDF
01 листопада 2019 10:40
A2-Довідка підприємство.PDF
01 листопада 2019 10:40
A1-Устав заверенный.PDF
01 листопада 2019 10:40
02-Додаток 2.PDF
01 листопада 2019 10:40
01-Додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Основа

Інформація про відміну

Дата відміни
02 листопада 2019 12:03
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій