Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відеоадаптери, оперативна пам'ять,жорсткі диски, блоки живлення, маніпулятори "миша", клавіатури, монітори
Очікувана вартість
321 465,00 UAH
UA-2019-10-18-000251-a 61eb866564534282a802088e93418ac4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 321 465,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Відеоадаптер (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
14 шт
Оперативна пам'ять для персонального комп'ютера (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Оперативна пам'ять для ноутбука (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Жорсткий диск, 4 Тб (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Жорсткий диск, 500 Гб (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 шт
Жорсткий диск, 1 Тб (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Блок живлення (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 шт
Маніпулятор "миша" (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 шт
Клавіатура (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Жорсткий диск для NAS-систем (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Монітор (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару на підставі видаткових накладних шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформленої видаткової накладної. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:04
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 09:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі, які викладені у додатку 3 тендерної документації, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у додатку 3 тендерної документації.
2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3 тендерної документації у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити:
назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару) та опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник; підтвердження, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.

3. Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування
Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій