Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ганку головного корпусу лікарні з улаштуванням пандусу КНП «Міська дитяча лікарня № 5» ЗМР, розташованого за адресою: вул.: Новгородська, буд. 28-А, м. Запоріжжя, ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 039 442,00 UAH
UA-2019-10-18-000136-c f91b989773234ec59a7a607d0674d245
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бузовєрова Світлана Віталіївна

+380612249421 omts5d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"Міська дитяча лікарня №5"ЗМР
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А
Контактна особа: Бузовєрова Світлана Віталіївна
+380612249421
omts5d@ukr.net
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 10:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 10:18
Початок аукціону: 30 жовтня 2019 14:18
Очікувана вартість: 1 039 442,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ганку головного корпусу лікарні з улаштуванням пандусу КНП «Міська дитяча лікарня № 5» ЗМР, розташованого за адресою: вул.: Новгородська, буд. 28-А, м. Запоріжжя, ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт озрахунки за цим Договором проводяться у відповідності до бюджетного законодавства, в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору, шляхом: - оплати Замовником фактично наданого об’єму Робіт після підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних робіт (за формою№КБ-3) та Акту приймання виконаних робіт (за формою №КБ-2в), складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм в межах ціни цього Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт. Можливий розрахунок за частки виконаних робіт згідно проміжних актів (форма КБ-2в та КБ-3). При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФОРВЕЙС" 939 120,47
UAH з ПДВ
939 120,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП-2005" 1 039 434,82
UAH з ПДВ
1 039 434,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 18:10
Електронний підпис
28 жовтня 2019 18:07
цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 18:07
статут.pdf
28 жовтня 2019 18:07
Статут +.pdf
28 жовтня 2019 18:07
СТ17.pdf
28 жовтня 2019 18:07
проект договору.pdf
28 жовтня 2019 18:07
пояснувальна записка.pdf
28 жовтня 2019 18:07
персонал..pdf
28 жовтня 2019 18:07
ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 18:07
охорона праці.pdf
28 жовтня 2019 18:07
Наказ 1.PDF
28 жовтня 2019 18:07
МТБ.pdf
28 жовтня 2019 18:07
локальний кошторис.pdf
28 жовтня 2019 18:07
Ліцензія.pdf
28 жовтня 2019 18:07
лист розяснення.pdf
28 жовтня 2019 18:07
Дозвіл.pdf
28 жовтня 2019 18:07
договірна ціна.pdf
28 жовтня 2019 18:07
деф акт.pdf
28 жовтня 2019 18:07
гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2019 18:07
гарант на зміну цін.pdf
28 жовтня 2019 18:07
гарант лист.pdf
28 жовтня 2019 18:07
Витяг ПДВ.PDF
28 жовтня 2019 18:07
Банк арешт.pdf
28 жовтня 2019 18:07
аренда.pdf
28 жовтня 2019 18:07
аренда транс.pdf
28 жовтня 2019 18:07
Аналогічний договір.pdf
28 жовтня 2019 18:07
адмін прибуток.pdf
28 жовтня 2019 18:07
Gmail.zip

Публічні документи

28 жовтня 2019 19:06
Електронний підпис
28 жовтня 2019 18:59
п. 4.3. Витяг реєстр ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 18:59
п. 4.1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФОРВЕЙС"

ТОВ "СВП-2005"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФОРВЕЙС"
#41452639
Переможець 939 120,47
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:47

Документи

30 жовтня 2019 15:47
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФОРВЕЙС"
#41452639
939 120,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2019 15:47
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д У до договору _1ган-3132 від 05.12.19.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:06
Д У до договору _1ган-3132 від 05.12.19.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 09:41
Дефектний акт.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 09:24
Договір _1ган-3132.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору (дефектний акт)
Номер договору про закупівлю: 1ган-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/11/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 1ган-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 1ган-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 939 120,47
UAH (в тому числі ПДВ 156 520,08 UAH)