Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання водонагрівальних бойлерів
Очікувана вартість
436 099,00 UAH
UA-2019-10-18-000056-a 6a5335c5058c4a5280af02f5e71ad94a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:40
Очікувана вартість: 436 099,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 181,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки


Придбання водонагрівальних бойлерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 шт
Придбання водонагрівальних бойлерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 09:29
ТД_бойлери_10.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтаж
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:59
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 15:14
Доброго дня ! Чи входить до вартості монтаж водонагрівачів ?
Відповідь: Доброго дня!
Не входить

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-000056-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БГП", Код ЄДРПОУ:42270346
Дата подання: 11 листопада 2019 16:53
Вимога про скасування закупівлі
Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-18-000056-a. Предметом закупівлі було, згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 42160000-8 "Котельні установки" (Придбання водонагрівальних бойлерів), що зазначено у оголошенні та ТД.
Товариством з обмеженою відповідальністю «БГП» проаналізовано зазначену закупівлю та встановлено, що в порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.04.2019 за № 386/33357 (далі – Наказ №490) Вашою установою, як Замовником закупівлі, не внесено інформацію в оголошення про проведення відкритих торгів стосовно джерела фінансування закупівлі (пункт 10² Джерело фінансування закупівлі форми оголошення про проведення відкритих торгів).
Крім того, Вашою установою, як Замовником, при підготовці тендерної документації порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» в частині завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Враховуючи наведене, просимо Вас в термін до 5 робочих днів відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити торги, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Не вжиття Вами відповідних дій надає право Товариству з обмеженою відповідальністю «БГП», як учаснику закупівлі, згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» подати відповідну скаргу до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 16:45
відповідно до п.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/обо звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронні системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Період уточнень та звернення за наданням роз’яснень щодо тендерної документації становив до 25.10.2019 р., оскарження умов документації до 31.10.2019 р. В зазначені терміни учасники не звернулися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація оприлюднена Замовником на веб порталі уповноваженого органу містить всю необхідну інформацію відповідно ст. 22. Закону України «Про публічні закуівлі», та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Поле (Джерело фінансування) реалізоване в рамках Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада державні замовники мають заповнювати поле “джерело фінансування” під час створення річного плану. Дана закупівля оголошена до 1 листопада 2019 р.

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 16:53
вимога (бойлери).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БГП" 275 600,00
UAH з ПДВ
275 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Європа-Схід" 284 928,00
UAH з ПДВ
284 928,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІВІНІ" 307 741,32
UAH з ПДВ
307 741,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 320 703,00
UAH з ПДВ
320 703,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2019 15:46
16. проект договору.pdf
03 листопада 2019 15:46
25. СЭС-1-Optima.pdf
03 листопада 2019 15:46
23. Протокол засновників.pdf
03 листопада 2019 15:46
22. наказ про признач.pdf
03 листопада 2019 15:46
21. договори МТБ.pdf
03 листопада 2019 15:46
20. відгук.pdf
03 листопада 2019 15:46
19. видаткова.pdf
03 листопада 2019 15:46
18. Аналогічний договір.pdf
03 листопада 2019 15:46
15. ЦП.pdf
03 листопада 2019 15:46
14. ТЗ.pdf
03 листопада 2019 15:46
13. згода на обробку.pdf
03 листопада 2019 15:46
11. загальні відомості.pdf
03 листопада 2019 15:46
10. Довідка про санкції.pdf
03 листопада 2019 15:46
06. гарантійний лист сервіс.pdf
03 листопада 2019 15:46
02. Відсутність підстав ст17.pdf
03 листопада 2019 15:46
01. реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 11:37
цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2019 11:37
довідка МВС.pdf
12 листопада 2019 11:37
довідка ДПС.pdf
07 листопада 2019 17:19
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:44
Електронний підпис
01 листопада 2019 16:27
_9_паспорт Гребенюк Т.Г..pdf
01 листопада 2019 16:27
_8_контактні дані учасника.pdf
01 листопада 2019 16:27
_6_проект договору, дод. 5.pdf
01 листопада 2019 16:27
_4.9_довідка ст. 17 Закону.pdf
01 листопада 2019 16:27
_4.8_довідка санкції.pdf
01 листопада 2019 16:27
_4.7_довідка захист довілля.pdf
01 листопада 2019 16:27
_4.5_довідка новий товар.pdf
01 листопада 2019 16:27
_3.1_довідка мат.техн.база.pdf
01 листопада 2019 16:27
_2_тендерна пропозиція, Дод.4.pdf

Публічні документи

02 листопада 2019 16:21
Електронний підпис
02 листопада 2019 16:20
РЕЄСТР НАДАНИХ ДОКУМЕНТІВ.pdf
02 листопада 2019 16:20
ЭКО.pdf
02 листопада 2019 16:20
pass_mine_заверен.pdf
02 листопада 2019 16:20
протокол_наказ_заверен.pdf
02 листопада 2019 16:20
vusnovok-tesy-13_10_2022.pdf
02 листопада 2019 16:20
visnovok-TESY-23_06_2023.pdf
02 листопада 2019 16:20
відгук_ЕКО.pdf
02 листопада 2019 16:20
цінова.pdf
02 листопада 2019 16:20
еко видаткова.pdf
02 листопада 2019 16:20
TESY.pdf
02 листопада 2019 16:20
т2 д 2.pdf
02 листопада 2019 16:20
т2 д 3 Сервісні центри.pdf
02 листопада 2019 16:20
т2 д 4.pdf
02 листопада 2019 16:20
Т2 Д 5 ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
02 листопада 2019 16:20
т2 д7 довідка.pdf
02 листопада 2019 16:20
т2 д 8 гарантія.pdf
02 листопада 2019 16:20
т3 ст 17.pdf
02 листопада 2019 16:20
дод 6 лист згода.pdf
02 листопада 2019 16:20
дод 7.pdf
02 листопада 2019 16:20
дод 2 тех.pdf
02 листопада 2019 16:20
договір.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 13:02
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БГП"

ПП "Європа-Схід"

ТОВ "ЛІВІНІ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БГП"
#42270346
Відхилено 275 600,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 16:41
ПП "Європа-Схід"
#31526583
Переможець 284 928,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід"
#31526583
284 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 11:07
Договір укладений
22 листопада 2019 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 284 928,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 488,00 UAH)