Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
143 070,00 UAH
UA-2019-10-17-004249-b b39a41cb09db4337966d60d9c0066e06
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стрілка Людмила Василівна

+380487842518 od.sklad@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39441717
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса, вул.Гайдара, 21 а
Контактна особа: Стрілка Людмила Василівна
+380487842518
od.sklad@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 19:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 19:30
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:26
Очікувана вартість: 143 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 715,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування - Загальний та спеціальний фонди Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1589 пач.
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Гайдара, 21-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за отриманий Товар здійснюється Покупцем згідно з виставленим Продавцем рахунком (рахунком-фактурою) та накладною, протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку (рахунку-фактури) Покупцем. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця, та відсутності виконавчих документів на безcпірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Покупця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 18 жовтня 2019 10:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:54
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що в оголошенні про проведення закупівлі паперу Замовником будуть внесені зміни. Також повідомляємо, що
Замовник, з огляду на власні потреби, самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства.
Просимо внести зміни в документацію.
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:20
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:55
Шановний Замовник! Наше підприємство має намір прийняти участь у електронних торгах. Просимо Вас прийняти до уваги наступне: у пункті 3.2. Детальний опис предмета закупівлі, у тому числі технічні та якісні характеристики з відповідним документальним підтвердженням. зазначено, що Папір А4, 80 г/м2 повинен бути Підтверджено сертифікатом ISO 9001:2008, білий, чисто целюлозний ксерографічний, не крейдований, без захисних властивостей, не каландрований. З вільних джерел інформації відомо, що сертифікат ISO 9001:2008 втратив чинність. На теперішній час діє сертифікат ISO 9001:2015 просимо внести зміни в документацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що в оголошенні про проведення закупівлі паперу Замовником будуть внесені зміни.
Запитання до вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:48
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:33
Шановний Замовник! У вимогах до предмету закупівлі є вимога "УПАКОВКА : Фото" будь ласка, поясніть по перше : "ФОТО", Ви маєте на увазі що Учасник повинен надати у складі документації "Фото" упаковки паперу; по друге: на "Фото" упаковки ,чи хочете Ви бачити : 1- наявність "Тип Відбілювання"-ECF ; 2- наявність ISO 9001; 3 - наявність формату А4; 4-щільність 80г/м2 ... Та як що вищевказана інформація частково буде відсутня на фото пачки,чи буде пропозиція такого Учасника відповідать вимогам до предмету закупівлі? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що у вимогах до предмету закупівлі у складі документації "Фото" упаковки паперу необхідно надати: фото сторін пачки, де вказано характеристики відповідно сертифікатів якості паперу та країна виробник.
фото пачки папер
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:59
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:30
Перше запитання-Шановний Замовник! У вимогах до предмету закупівлі є вимога "УПАКОВКА : Фото" будь ласка, поясніть по перше : "ФОТО", Ви маєте на увазі що Учасник повинен надати у складі документації "Фото" упаковки паперу; по друге: на "Фото" упаковки ,чи хочете Ви бачити : 1- наявність "Тип Відбілювання"-ECF ; 2- наявність ISO 9001; 3 - наявність формату А4; 4-щільність 80г/м2 ... Та як що вищевказана інформація частково буде відсутня на фото пачки,чи буде пропозиція такого Учасника відповідать вимогам до предмету закупівлі? Дякуємо 22.10.19, 11:33 Ваша відповідь "За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що у вимогах до предмету закупівлі у складі документації "Фото" упаковки паперу необхідно надати: фото сторін пачки, де вказано характеристики відповідно сертифікатів якості паперу та країна виробник." Нове Запитання : на фото пачки паперу виробник не визначає усіх характеристик відповідно сертифікату якості , а тільки основні : 1- наявність "Тип Відбілювання"-ECF ; 2- наявність ISO 9001; 3 - наявність формату А4; 4-щільність 80г/м2; 5-країна виробник але відсутні показники Товщина,Яскравість,білизна ,непрозорість,вологість ...чи достатньо буде пяти основних які є в сертифікаті якості, та чи пропозиція Учасника у якого на фото паперу не буде пяти основних основних які є в сертифікаті якості не буде відповідати вимогам,та як така що буде відхилина ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що у вимогах до предмету закупівлі у складі документації "Фото" упаковки паперу повинні бути:
1- наявність "Тип Відбілювання"- ECF;
2- наявність ISO 9001;
3- наявність формату А4;
4- щільність;
5- країна виробник
На етапі визначення переможця закупівлі Замовником буде прийняте рішення відповідно принципів здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-004249-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:40
Невідповідність тендерної пропозиції
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" не надав у складі своєї пропозиції фото упаковки паперу, де вказано характеристики відповідно сертифікатів якості та країни-виробника. У зв'язку з вище зазначеним, пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" не відповідає вимогам Замовника. Прохання дискваліфікувати Учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 19:12
Згідно наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", на даному етапі не передбачено подання вимог Учасником, але зазначену інформацію взято до уваги.
Номер вимоги: UA-2019-10-17-004249-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 28 жовтня 2019 21:10
Не відповідність тендерній документації
Товариство з обмеженою відвідальністю "Канцопт - Плюс" прийняло участь у закупілві UA-2019-10-17-004249-b, який аукцону проходив 28.10.2019 року. Де за результатом аукціону бульш вигіднішу пропозицію було надано ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР". Проаналізувавши пропозицію учасника, були виявлені не відповідності щодо тендерної документації та технічним характеристикам предмету закупівлі. 1. Для підтвердження технічних характеристик замовник встановив, що характеристики повині бути підтверджено сертифікатом ISO 9001:2015, учасник даного документа не надає. 2. Замовником було встановленотехнічні характеристики щодо предмета закупвлі без будь-яких розбіжностей, в свою чергу замоник надає в своїй документації документ під назвою "Berga Focus бд", в якому містяться характеристики запропонованого товару. Але даний документ є підробним тому, що виробник Stora Enso для того, щоб дану позицію зробити дільш дешевим, знижує технічні характеристики продукції та встановлює розбіжності, що зазначає це у сертифікаті якості з характеристиками (учасник самостійно вносить до сертифікату зміни (це ми можемо спостерігати в додатку №1) де в одній заківлі такий саме сертифікат якості де є розбіжності (завірений директором Тов Укр папір), а в даній закупівлі розбіжностів не має. 3. Учасник в документі "контактні дані учасника" вказує, що Усатюк Оксана Вікторівна є контактною особою в даній закупівлі, але ненадає жодного підтверджуючого документа його правомочностей. Шановний замовник, прошу взяти до учаги заперечення зазначені у вимогі вище та дискваліфікувати учасника ТОВ "Український папір", як такого, що запропонував продукцію нижчими характеристиками, які були встановлені замовником та не відповідає вимогам щодо складання тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 19:12
Згідно наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", на даному етапі не передбачено подання вимог Учасником, але зазначену інформацію взято до уваги.

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 21:10
Додаток №1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 111 071,10
UAH з ПДВ
110 308,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 113 835,96
UAH з ПДВ
110 975,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 118 888,98
UAH з ПДВ
118 888,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 123 274,62
UAH з ПДВ
123 274,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:48
Документи.rar

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:42
Фото упаковки.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Статутні документи.7z
25 жовтня 2019 17:42
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Лист-пояснення.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Комерційна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Дилерський лист.pdf
25 жовтня 2019 17:42
ISO.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:44
ISO 9001, 14001.pdf
23 жовтня 2019 14:44
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 14:44
Статут.pdf
23 жовтня 2019 14:44
Проект договору.pdf
23 жовтня 2019 14:43
Наказ про призначення.pdf
23 жовтня 2019 14:43
Загальні відомості.pdf
23 жовтня 2019 14:43
Довідка ФОП.pdf
23 жовтня 2019 14:43
ВИТЯГ ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 14:43
ВИТЯГ КАНЦОПТ-ПЛЮС.pdf
23 жовтня 2019 14:43
Виписка ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2019 14:43
Акредитація органу.pdf
23 жовтня 2019 14:43
Акредитації органу 2.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 10:24
технічний опис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 110 308,38
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 19:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 110 975,76
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 19:04
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
Відхилено 118 888,98
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 19:09
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 123 274,62
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 19:14

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

30 жовтня 2019 19:02
Рішення УКРПАПІР.pdf

Документи

30 жовтня 2019 19:04
Рішення ТЕХНОЮГ.pdf

Документи

Документи

30 жовтня 2019 19:14
Рішення ВілайнГруп.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 19:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
123 274,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2019 19:14
Рішення ВілайнГруп.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 216_2019.pdf укладений
08 листопада 2019 09:46