книжковий сканер
Очікувана вартість
1 587 248,84 UAH
UA-2019-10-17-004245-b 18a21a3aa0ea4c419b7d926f016d6a17
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 587 248,84 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 936,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
книжковий сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Володимирська, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:37
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Умовами тендерної документації учасники зобов'язуються вказати в тендерній пропозиції конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що пропонує постачати. 3) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-004245-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:33541121
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:49
вимога щодо недискримінації учасників
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів, індентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-004245-b у закупівлі за кодом національного ідентифікатора України 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжковий сканер) та вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі, заявник, як потенційний учасник цієї закупівлі, вважає такі вимоги неправомірними та такими, що порушують норми ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо недискримінації учасників та забезпечення замовником добросовісної конкуренції. Так, тендерною документацією встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, які у сукупності відповідають продукції лише одного виробника сканерів, представленого в Україні – Metis Systems (модель METIS EDS Gamma). Це дискримінує потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи наведене, вимагаємо змінити умови тендерної документації у частині технічних характеристик предмету закупівлі відповідно до вимог законодавства щодо недискримінації учасників публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 18:42
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом, ухвалене рішення її відхилити. Докладіше інформація у файлі, що додається.
На думку фахівців підрозділу-замовника, існують різні моделі обладнання різних виробників, що задовольняють умовам тендерної документації.
Разом з тим, якщо за результатами Вашого аналізу в тендерній документації є окремий параметр або їх сукупність, яка унеможливлює поставку обладнання іншого виробника, ніж вказано у Вашій вимозі, просимо уточнити значення якого параметру (або їх сукупності) і яким чином замовник повинен переглянути, щоб розширити коло потенційних постачальників

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-17-004245-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:33541121
Дата подання: 27 жовтня 2019 17:53
Скарга на дії Замовника , що обмежують конкуренцію та дискримінують учасників
Оскаржуються умови тендерної документації у частині технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, як такі, що є, на думку Скаржника, дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2019 00:23
рішення від 30.10.2019 № 15717 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2019 00:22
рішення від 15.11.2019 № 16692.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 19:47
рішення від 12.11.2019 № 16498.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 20:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет ухвалив виконати рішення Антимонопольного комітету та внести зміни до тендерної документації, які пом'якшують технічні вимоги до обладання, що є предметом закупівлі, з метою розширення потенційної кількості учасників. Разом з тим враховано побажання представника підрозділу замовника (директора Наукової бібліотеки ім. М.Максимовича), що обладнання має комплектуватися змінними камерами, а також підтримувати можливість сканування оригіналів розмірами більше А1. Для отримання додаткових роз'яснень від нього (в разі наявності такої потреби) просимо зацікавлених осіб звертатися за контактами, наведеними на сайті наукової бібліотеки: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/cont/contact.php3
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2019 15:02

Документи подані скаржником

27 жовтня 2019 17:53
Скарга АМКУ КНУ.pdf.p7s
27 жовтня 2019 17:53
Платіжка скарга КНУ.pdf
27 жовтня 2019 17:59
Скарга АМКУ КНУ copy.pdf

Документи подані замовником

05 листопада 2019 15:45
Відповідь скарга сканер.pdf

Документи Органу Оскарження

15 листопада 2019 19:47
рішення від 15.11.2019 № 16692.pdf
15 листопада 2019 20:09
рішення від 12.11.2019 № 16498.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АФІЦІО-УКРАЇНА" 1 584 000,00
UAH з ПДВ
1 584 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 13:31
sign.p7s
28 листопада 2019 10:44
Сертиф_кат Павленко.pdf
28 листопада 2019 10:44
Сертиф_кат Кращенко.pdf
28 листопада 2019 10:44
Протокол №1.pdf
28 листопада 2019 10:44
Опис .pdf
28 листопада 2019 10:44
ЛИСТ-В_ДГУК.pdf
28 листопада 2019 10:44
Догов_р81.pdf
28 листопада 2019 10:44
Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2019 10:44
Виписка ТОВ Аф_ц_о-Україна.pdf
28 листопада 2019 10:44
В_дом_сть з ЕДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 10:44
7.Дов_дка що товар є новим.pdf
28 листопада 2019 10:44
6.Тендерна пропозиц_я.pdf
28 листопада 2019 10:44
5.Догов_р (проект).pdf
28 листопада 2019 10:44
1.Дов_дка про наявн_сть МТБ.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
29 листопада 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку