Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кава в зернах
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-10-17-004228-b c63e129cd9f14c099364b836055f17fa
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Михальчинець

+380668219021 notika98@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Наталія Михальчинець
+380668219021
notika98@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 19:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:34
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 кілометр
Кава в зернах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:37
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги не розглядаються. Учасники ФОП допускаються. При кваліфікації учасників умовно дадаватиметься сума ПДВ.
Що до предмету закупівелі
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:51
Предметом закупівлі є «Кава в зернах Віва Італія. (ТМ "Перша кава-обсмажувальна компанія")». Просим додати можливість надання аналогів. В іншому разі, немає сенсу участі, так як оголошеним предметом закупівлі, в умовах тендеру, унеможливлює проведення торгів на конкретних засадах.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Голик Лілія Валентинівна 29 340,00
UAH з ПДВ
29 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРГРУП" 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:28
Кваліфікаційні.pdf
25 жовтня 2019 16:28
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:22
цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 17:22
фіксація ціни.pdf
25 жовтня 2019 17:22
Статут ТОВ _ЦАРГРУП_.pdf
25 жовтня 2019 17:22
Сертифікат ЦАРГРУП.pdf
25 жовтня 2019 17:21
ПДВ и виписка.pdf
25 жовтня 2019 17:21
паспорт підприємства.pdf
25 жовтня 2019 17:21
Наказ (директор).pdf
25 жовтня 2019 17:21
Договір СБУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Голик Лілія Валентинівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Голик Лілія Валентинівна
#3294816169
Відхилено 29 340,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРГРУП"
#40997861
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 12:54

Документи

28 жовтня 2019 16:27
Рішення 175.19.pdf

Документи

30 жовтня 2019 12:51
Рішення № 176.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРГРУП"
#40997861
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2019 12:51
Рішення № 176.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 19:58
Додаткова угода № 1 Дог172.19.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 19:56
Договір №Т-172.19.pdf укладений
01 листопада 2019 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №Т-172/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML