Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34110000-1 Легкові автомобілі (NISSAN Qashqai і Renault Kangoo або аналоги)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-10-17-004209-b 924219cbf64e46c3a43b141c0a107d0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Придачкін

+380955890546 autooda-chern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад"
Код ЄДРПОУ: 05398504
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Луцька, 6
Контактна особа: Сергій Придачкін
+380955890546
autooda-chern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:09
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
34110000-1 Легкові автомобілі (NISSAN Qashqai і Renault Kangoo або аналоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Луцька 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування- власні кошти і додатково виділені кошти Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 19:06
ТД автомобіль.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000034 ● da35dac19caf4b3583ffcc60f68c4820
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.11.2019 № 47

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 07 листопада 2019 року №47

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-10-17-004209-b від 17.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Дякуємо за проведений моніторинг даної закупівлі. В відповідь на виявлені "порушення" повідомляємо наступне: - Нами в ТД вказано: Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів. В відповідності до Закону з дати подачі пропозицій. Відповідно зауваження органу контролю є нікчемним. - щодо критеріїв оцінки пропозицій. Замовником в ТД вказано: Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна», з урахуванням усіх податків та зборів. Відповідно зауваження органу контролю є нікчемним. - Замовник в відповідності до ст.16 вимагав наявність ТМБ, як саме це має бути оформлено законом не визначено. Учасник надав інформацію про наявну у нього базу: Я маю в наявності: Персональний автомобіль – 1 шт., Мобільний телефон – 1 шт., Персональний ноутбук – 1 шт., Офіс- 1 шт, Відповідно вимога замовника виконана. Зауваження ДАСУ не обгрунтоване. - Щодо підтвердження права на підпис докумета- учасник надав копію паспорта, цього достатньо. Якщо орган контролю має інше бачення- повинен аргументовано надати своє зауваження з посиланням на нормативні документи. В даному випадку такого немає. Вимога нікчемна. - Щодо формальної помилки в написанні ПІБ, то ми отримали лист котрий виправляє дану помилку, нам було надано копію паспорта для перевірки відповідності. Стаття 22 ЗУ 922-VIII каже: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Учасник допустив ОПИСКУ. Відповідно порушень в закупівлі ми не вбачаємо. Нагадуємо ргану контролю ст. 19 Конституції України: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ст. 7 ЗУ 922-VIII Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель.

2019-11-19 09:26:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2019-11-20 17:08:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПЕТРЮК ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ 498 000,00
UAH
498 000,00
UAH
Документи
ФОП "ОКІПНЯК СЕРГІЙ ПРОКОПІЙОВИЧ" 500 000,00
UAH
500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 11:32
довідка.pdf
01 листопада 2019 18:48
Заявка автомобілі.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 21:58
тендерна-заявка.jpg.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПЕТРЮК ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ

ФОП "ОКІПНЯК СЕРГІЙ ПРОКОПІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПЕТРЮК ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ
#2761724179
Переможець 498 000,00
UAH
05 листопада 2019 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПЕТРЮК ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ
#2761724179
498 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 11:54
дог.1ЛА.pdf укладений
21 листопада 2019 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 498 000,00
UAH