Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс обладнання цифрових систем комунікації
Set of digital communication systems equipment
Очікувана вартість
18 980 000,00 UAH
UA-2019-10-17-004112-b 6a90964cad4942509d007c7787358069
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Марченко

+380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Андрій Марченко
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Sergiy Makarenko
+380445945427
makarenkoSV@supreme.court.gov.ua
Сергій Макаренко
+380445945427
makarenkoSV@supreme.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Supreme Court
National ID: 41721784
Contact point: Andrii Marchenko
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Additional contacts: Sergiy Makarenko
+380445945427
makarenkoSV@supreme.court.gov.ua
Сергій Макаренко
+380445945427
makarenkoSV@supreme.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 15:35
Очікувана вартість: 18 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 569400 UAH
Publication date: 17 жовтня 2019 18:07
Enquiries until: 09 листопада 2019 18:00
Complaints submission until: до 15 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 листопада 2019 18:00

Information

Estimated total value: 18 980 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 980 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32500000-8: Телекомунікаційне обладнання та приладдя


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплекс обладнання цифрових систем комунікації (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01043, Україна, Київ, м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
ДК 021:2015: 32500000-8 — Телекомунікаційне обладнання та приладдя

Set of digital communication systems equipment
CPV: 32500000-8
Період постачання: по 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:22
Перелік змін.doc
12 листопада 2019 14:22
ТД_Комплекс обладнання цифрових систем комунікації.doc
01 листопада 2019 15:52
Перелік змін.pdf
17 жовтня 2019 18:07
OPEN_остаточний варіант.pdf
12 листопада 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:22
Перелік змін.doc
12 листопада 2019 14:22
ТД_Комплекс обладнання цифрових систем комунікації.doc
01 листопада 2019 15:52
ТД_Комплекс обладнання цифрових систем комунікації_нова ред_ост.doc
17 жовтня 2019 18:07
ТД_Комплекс обладнання цифрових систем комунікації.doc
01 листопада 2019 15:52
Перелік змін.pdf
17 жовтня 2019 18:07
OPEN_остаточний варіант.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 05 листопада 2019 12:30
Дата відповіді: 08 листопада 2019 15:57
Шановний Замовнику! На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник має надати в тому числі копію не менше 1 накладної до наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Уточніть, будь ласка, чи буде вважатись належним чином виконаною вимога в разі, якщо учасником замість копії накладної буде надано копію акту приймання-передачі? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі, якщо договором передбачено порядок здійснення розрахунків не на підставі накладної, а на підставі іншого документу (акту приймання-передачі тощо), то замість накладної до копії наданого Учасником договору може бути надана копія документа, який зазначений в договорі та на підставі якого здійснюються розрахунки.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 07 листопада 2019 17:44
Дата відповіді: 08 листопада 2019 16:04
Шановний Замовник. Просимо вас надати уточнення до деяких пунктів технічних вимог. 1. Стосовно Сервера для керування базами даних системи Уніфікованих комунікацій (п.3 Таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації) 1.1. В попередній редакції тендерної документації було встановлено наступні вимоги до підсистеми зберігання даних: • не менше ніж 6,5 TB сирого простору SATA 6Gb Hot Swap SSD (об’єм носія не більше ніж 960GB 960GB з DWPD не менш ніж 3) • не менше ніж 4 TB сирого простору NVMe Hot Swap SSD (об’єм носія не більше ніж 1TB) • не менше ніж 12 TB сирого простору 10K SAS 12Gb Hot Swap 512e HDD (об'єм носія не більше ніж 2,4 TB) В новій редакції вимога змінена на наступну: • не менше ніж 6,5 TB сирого простору SATA 6Gb Hot Swap SSD (об’єм носія не менше ніж 960GB 960GB з DWPD не менш ніж 3); • не менше ніж 4 TB сирого простору NVMe Hot Swap SSD (об’єм носія не менше ніж 1TB); не менше ніж 12 TB сирого простору 10K SAS 12Gb Hot Swap 512e HDD (об'єм носія не менше ніж 2,4 TB) Тобто в описаннях об’єму носія слова «не більше» замінено на «не менше». На наш погляд така зміна погіршує технічні характеристики сервера, тому що учасники можуть запропонувати: а) для 6,5 TB сирого простору SSD замість семи дисків по 960GB два диски по 3,84ТВ. При цьому корисний об'єм складатиме всього 3,84ТВ замість 5,76ТВ. б) для 4 TB сирого простору NVMe замість чотирьох дисків по 1ТВ один диск на 4ТВ. При цьому не буде забезпечено відмовостійкість, тобто надійність всієї системи значно понижується. ….. Для запобігання неоднозначного тлумачення учасниками зазначених вище вимог та отримання Замовником обладнання з оптимальною продуктивністю та надійністю просимо вас просто чітко вказати, яка кількість і яких саме дисків потрібна для підсистеми зберігання даних для даного сервера. Наприклад так, як це зазначено для Сервера для розгортання віртуальних машин системи Уніфікованих комунікацій (п.4 Таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації) (цитата з нової редакції): «не менше ніж 10 дисків SSD MixedUse ємністю не менше 1.92ТB кожен, з підтримкою гарячої заміни та ресурсом достатнім для не менше ніж трьох повних перезаписів диска на день протягом 5 років (DWPD ≥ 3)» Також просимо вказати можливості по розширенню дискового простору (максимальна кількість дисків). Цей параметр вкрай важливий для підбору відповідної моделі сервера. 1.2. Ще одне запитання до дисків. Судячи з технічних вимог на диски, там зазначено підсистеми для роботи застосувань та для архівації даних. В той же час відсутні окремі диски для встановлення операційної системи. За рекомендацією виробників, операційна система має бути встановлена на окремих дисках. Це значно прискорює роботу всього серверного комплексу та дозволяє уникати можливих затримок та збоїв при обробці великих масивів інформації. Просимо вас розглянути питання про можливість додати вимогу про окремі носії для встановлення операційної системи. 1.3. Щодо мережевих інтерфейсів. Просимо уточнити що означає вимога «Мережеві інтерфейси не менше ніж 4 x 1/10GbE»? Тобто можна пропонувати всі чотири інтерфейси 1GbE? Якщо потрібні інтерфейси 10GbE, то просимо зазначити їх кількість. 1.4. Щодо вимоги «Сертифікація під операційні системи та гіпервізори - … сертифікацію на Microsoft Windows Server (версії 2012 R2, 2016 або 2019)». Чи означає це, що можна пропонувати сервери, які не сертифіковано для роботи з операційною системою Microsoft Windows Server 2019? 2. Стосовно Сервера для розгортання віртуальних машин системи Уніфікованих комунікацій (п.4 Таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації) (цитата з нової редакції): 2.1. Запитання щодо дисків для операційної системи. Судячи з технічних вимог на диски, там зазначено тільки диски для роботи застосувань та даних. В той же час відсутні окремі диски для встановлення операційної системи. За рекомендацією виробників, операційна система має бути встановлена на окремих носіях. Це мають бути окремі носії, на яких не повинно бути даних, окрім системних. Це значно прискорює роботу всього серверного комплексу та дозволяє уникати можливих затримок та збоїв при обробці великих масивів інформації. Просимо вас розглянути питання про можливість додати вимогу про окремі носії для встановлення операційної системи. 2.2. Щодо мережевих інтерфейсів. Просимо уточнити що означає вимога «Мережеві інтерфейси не менше ніж 4 x 1/10GbE»? Тобто можна пропонувати всі чотири інтерфейси 1GbE? Якщо потрібні інтерфейси 10GbE, то просимо зазначити їх кількість. 2.3. Щодо вимоги «Сертифікація під операційні системи та гіпервізори - … сертифікацію на Microsoft Windows Server (версії 2012 R2, 2016 або 2019)». Чи означає це, що можна пропонувати сервери, які не сертифіковано для роботи з операційною системою Microsoft Windows Server 2019? Наперед вдячні вам за відповіді… З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Уточнення щодо кількості необхідного обладнання
Дата подання: 07 листопада 2019 17:56
Дата відповіді: 08 листопада 2019 16:05
Шановний Замовник. Просимо вас надати уточнення щодо відповідної кількості необхідного обладнання. Згідно Таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено наступну кількість обладнання по пп. 10 та 11 специфікації: «10 Комплект міжмережевих екранів з функціями захисту від сучасних мережевих загроз (Next Generation Firewall, NGFW) для центрального вузла 1к-т 11 Комплект міжмережевих екранів з функціями захисту від сучасних мережевих загроз (Next Generation Firewall, NGFW) для відокремлених підрозділів 3к-та» Ми розуміємо так, що потрібно ОДИН комплект п. 10 та ТРИ комплекта п.11. В той же час в Технічних вимогах нижче зазначено наступне: На стор. 55 Тендерної документації: «Міжмережевий екран з функціями захисту від сучасних мережевих загроз (Next Generation Firewall, NGFW) тип 1 – 2 шт» На стор. 59 Тендерної документації: «Міжмережевий екран з функціями захисту від сучасних мережевих загроз (Next Generation Firewall, NGFW) тип 2 – 4 шт» Чи правильно ми розуміємо, що загальна потрібна кількість відповідних пристроїв складає: Міжмережевий екран з функціями захисту від сучасних мережевих загроз (Next Generation Firewall, NGFW) тип 1 – 2 (ДВІ) шт та Міжмережевий екран з функціями захисту від сучасних мережевих загроз (Next Generation Firewall, NGFW) тип 2 – 12 (ДВАНАДЦЯТЬ) шт Наперед вам вдячні за уточнення… З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-004112-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ СНП", Код ЄДРПОУ:39824285
Дата подання: 07 листопада 2019 17:12
Внесення змiн до Технiчних Вимог
Шановний Замовник,
просимо ознайомитися з нижченаведеною вимогою та внести зміни до Технічних Вимог даної тендерної процедури.
Як вбачається підпунктами Вимоги до ємності центральної IP-АТС та Вимоги до IP-АТС віддалених пунктів №1, №2 та №3, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: Комплексу обладнання цифрових систем комунікації (код 32500000-8 Телекомунікаційне обладнання та приладдя згідно з ДК 021:2015), зазначено необхідність у наявності 4х-портового FXO-модулю до кожної АТС. Проте, у пункті 6 Специфікація обладнання та невід’ємного системного програмного забезпечення (електронних ліцензій), що міститься у тому ж додатку, присутня таблиця з вимогами до FXS-модулю у такій же кількості.
Вимагаємо внести зміни або в першому випадку, або в другому й привести технічні вимоги до вигляду, який не допускає подвійного трактування.
Підпункт «Невід’ємне системне програмне забезпечення Електронна ліцензія стартовий пакет для серверу відеоконференцзв’язку на 35 учасників HD (720p) - 35 шт», що міститься у пункті 6 Специфікація обладнання та невід’ємного системного програмного забезпечення (електронних ліцензій), передбачає поставку 35 пакетів для активації функціоналу на 35 учасників кожен. Проте фізичні характеристики відповідного серверу, вимоги до якого містяться у цьому ж розділі, не здатні обробляти відеоконференцію на 1 225 учасників.
Вимагаємо внести зміни в цей підпункт, та викласти назву підпункту у наступному вигляді: підпунктом: Невід’ємне системне програмне забезпечення Електронна ліцензія стартовий пакет для серверу відеоконференцзв’язку на 35 учасників HD (720p) – 1 комплект.
Підпункт «Базові внутрішні IP-телефони - 290шт», що міститься у пункті 6 Специфікація обладнання та невід’ємного системного програмного забезпечення (електронних ліцензій), включає у себе вимогу щодо характеристик екрану, а саме: Не менше 384 * 106 pixels, 3.28 ". При цьому додається вимога про монохромність. Ми допускаємо, що це прикра помилка і вимагаємо внести зміни і викласти цю вимогу у наступній редакції:
«Не менше 128 * 32 pixels. Не гірше ніж монохромний, додаткова підсвітка»
Підпункт «Топові внутрішні IP-телефони з модулями на 28 програмованих клавіш 1x1 – 52шт», що міститься у пункті 6 Специфікація обладнання та невід’ємного системного програмного забезпечення (електронних ліцензій), за сумісністю вимог не дозволяє запропонувати жоден із IP-телефонів, що представлені на ринку України. Через це вимагаємо внести зміни в цей підпункт, а саме:
Видалити вимогу щодо класу Bluetooth модуля
Видалити вимогу щодо наявності вбудованою відеокамери

У випадку, якщо Замовник все ж таки не погодиться внести наведені зміни з метою усунення ним порушень Закону України, вимагаємо надати у своїй відповіді чіткий та розширений опис з якою метою такий функціонал включений у вимоги, його критичність, незамінність та методи використання його Замовником з метою того щоб усі потенційні учасники змогли запропонувати в рамках закупівлі те чи інше обладнання, що доступне на ринку, що забезпечить вимоги Замовника та ефективне використання ним державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2019 16:07
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2019
UA-2019-10-17-004112-b6a90964cad4942509d007c7787358069
Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Місцезнаходження: 01043, Україна, Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 листопада 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:59
Кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2019 14:59
Технічна частина.pdf
19 листопада 2019 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 14:59
Ліцензія завірена копія.zip
19 листопада 2019 14:59
Гарантия 14605.zip

Документи

19 листопада 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:29
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
19 листопада 2019 15:29
Dovirenist_Savchenko.zip
19 листопада 2019 15:29
Dovidka pro nazvu.zip
19 листопада 2019 15:29
Bankivska Licenzia.zip
19 листопада 2019 15:29
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 15:29
Згода з проектом договору.pdf
19 листопада 2019 15:29
201495_19_21_45_569 400.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 18 939 668,60
UAH з ПДВ
18 882 636,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 18 958 854,00
UAH з ПДВ
18 901 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:59
Кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2019 14:59
Технічна частина.pdf
19 листопада 2019 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 14:59
Ліцензія завірена копія.zip
19 листопада 2019 14:59
Гарантия 14605.zip

Публічні документи

19 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:29
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
19 листопада 2019 15:29
Dovirenist_Savchenko.zip
19 листопада 2019 15:29
Dovidka pro nazvu.zip
19 листопада 2019 15:29
Bankivska Licenzia.zip
19 листопада 2019 15:29
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 15:29
Згода з проектом договору.pdf
19 листопада 2019 15:29
201495_19_21_45_569 400.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 18 882 636,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
18 882 636,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:21
Додаткова №2_Комплекс.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 18:05
ДУ № 1_361-19_комплекс.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 17:30
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:13
Договір 361-19.pdf укладений
10 грудня 2019 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 361-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 361-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 882 636,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 472 682,30 UAH)