Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”. ДК 021:2015 – 71310000-4 (Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва). Розробка проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 + км 8+800».
Очікувана вартість
1 595 000,00 UAH
UA-2019-10-17-004084-b 62251fb698bb4e0483e7ebb0e3a59340
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 11:47
Очікувана вартість: 1 595 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7975 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 + км 8+800». (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Академічна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту здачі-приймання послуг (далі – Акт) протягом 15 робочих днів після його підписання. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 10:58
Проект договору 2.docx
30 жовтня 2019 10:58
ТД - ПКД Покровськ - Гришине - Новоолександрівка 2.docx
30 жовтня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 10:58
Проект договору 2.docx
17 жовтня 2019 17:59
Проект договору.docx
30 жовтня 2019 10:58
ТД - ПКД Покровськ - Гришине - Новоолександрівка 2.docx
17 жовтня 2019 17:59
ТД - ПКД Покровськ - Гришине - Новоолександрівка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертний висновок.
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:43
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:40
Договір. 8.Порядок передання та прийняття робіт, п 8.2. Виконавець забов'язаний отримати позитивний експертний висновок експертизи виготовленої ним проектно-кошторисної документації. За чий рахунок оплачуєтся експертиза, за рахунок замовника чи виконавця?
Відповідь: Заходи з отримання позитивного експертного висновку проектно-кошторисної документації фінансуються за рахунок Виконавця. Більш того, проведення заходів з отримання позитивного експертного висновку експертизи проектно-кошторисної документації також передбачено технічним завданням ТД.
Термін подання пропозиції
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:35
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 03.11.2019р. - неділя. Чи переноситься кінцевий строк подання і дата аукціону?
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 18:00 03.11.2019.
Дата аукціону призначена системою на 04.11.2019 15:58.
Щодо умов Проекту Договору
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:44
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:00
Яким законодавчим актом передбачено включення до умов Проекту Договору зміст п.9.5?
Відповідь: Стаття 236 ГК України.
Щодо умов Тендерної документації
Дата подання: 24 жовтня 2019 18:02
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:35
Чому в порівнянні з Тендерною документацією по даному предмету закупівлі минулих торгів Замовник виключив вимогу з подання документів державного зразка про відповідну освіту кожного спеціаліста
Відповідь: Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-004084-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:45
Про видалення з умов Проекту договору прихованих вимог до складу Тендерної пропозиції Учасників
Вимагаємо прибрати умову про наданна документів в складі Пропозиції Учасника з п.12.2 Проекту Договору, а саме: "На підтвердження згоди з проектом Договору Виконавець (Учасник закупівлі) надає в складі документів тендерної пропозиції копію підписаного / завізованого уповноваженим представником Виконавця (Учасника закупівлі) проекту Договору та відповідний лист про погодження з умовами проекту Договору.". Проект Договору має містити умови виконання своїх зобов'язань Сторонами. Замовник приховує вимоги до Учасників в невідповідних місцях. До відова Замовника: Тендерна документація містить п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, який і має містити вимоги до змісту Пропозицій Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2019 16:36
Найближчим часом заплановано внесення змін до тендерної документації в частині перенесення зазначеної вимоги до розділу 3 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-17-004084-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:29
Щодо умов Проекту Договору
п.8.2. Проекту Договору містить даний текст: "Виконавець зобов’язаний отримати позитивний експертний висновок експертизи виготовленої ним проектно-кошторисної документації. У разі наявності зауважень експертної установи - Виконавець зобов'язаний безкоштовно усунути їх у встановленому порядку протягом строку, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати отримання відповідних зауважень експертної установи. При передачі проектно- кошторисної документації до відповідної експертної установи в день такої передачі Виконавець письмово повідомляє про це Замовника.". Для проходження експертизи проектної документації буде укладено окремий Договір між Замовником експертизи і Експертною організацією, який буде містити серед інших умов і терміни усунення зауважень експертної організації. Проект Договору на закупівлю проектно-вишукувальних робіт не може містити умови з іншого Договору (на проходження експертизи проекту), тому просимо видалити з п.8.2. наступну фразу - "що не перевищує 10 (десяти) днів з дати отримання відповідних зауважень експертної установи".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 16:06
Згідно із статтею 22 Закону тендерна документація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Номер вимоги: UA-2019-10-17-004084-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:35
Щодо умов Проекту Договору
Дана закупівля передбачає капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення, але п.9.1.Проекту договору містить посилання на поточний середній ремонт - "Виконавець відповідає за недоліки проектно-кошторисної документації та вишукувальних робіт, включаючи недоліки, виявлені згодом у ході поточного середнього ремонту, а також у процесі експлуатації об’єкта, створеного на основі проектно-кошторисної документації і результатів вишукувальних робіт." Просимо відкоригувати проект договору та привести у відповідність до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2019 15:45
Зазначену технічну помилку в проекті договору буде виправлено при укладанні угоди.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-17-004084-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 04 грудня 2019 16:19
Скарга на дії/бездіяльність Замовника
Вбачається порушення порядку розгляду черговості тендерних пропозицій учасників та наявність ознак пов'язаності двох з учасників.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 11:30
рішення від 06.12.2019 № 18072 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 11:30
рішення від 21.12.2019 № 19076 .pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 23:25

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 16:18
Скарга
04 грудня 2019 16:18
Платіж
04 грудня 2019 16:18
Протокол
04 грудня 2019 16:18
Звіт про договір
04 грудня 2019 16:18
Довідка щодо СРП
04 грудня 2019 16:18
Довідка щодо СРП з ЄДР

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ" 1 590 000,00
UAH з ПДВ
800 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА 1 398 000,00
UAH з ПДВ
949 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІ-РЕМ-ПРОЕКТ" 1 595 000,00
UAH з ПДВ
1 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 1 515 227,08
UAH з ПДВ
1 515 227,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 16:53
тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 16:53
Субпідрядники.pdf
06 листопада 2019 16:53
Працівникі.pdf
06 листопада 2019 16:53
Посадові.pdf
06 листопада 2019 16:53
Паспорт+код.pdf
06 листопада 2019 16:53
Наявність МТБ.pdf
06 листопада 2019 16:53
лист згода персональні.pdf
06 листопада 2019 16:53
Корупційні дії.pdf
06 листопада 2019 16:53
Договір..pdf
06 листопада 2019 16:53
Довідка ощадбанк.pdf
06 листопада 2019 16:53
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 16:53
витяг з реєстру платників.pdf
06 листопада 2019 16:53
виписка.pdf
06 листопада 2019 16:53
Банкрутство.pdf
06 листопада 2019 16:53
Паспорт+код.pdf
06 листопада 2019 16:53
Довідка ощадбанк.pdf
06 листопада 2019 16:53
витяг з реєстру платників.pdf
06 листопада 2019 16:53
виписка.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 13:29
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:23
Гарантійний_лист.pdf
06 листопада 2019 13:23
Проект_договор.pdf
06 листопада 2019 13:23
Тендерна_пропозиція_Часть2.pdf
06 листопада 2019 13:23
Тендерна_пропозиція_Часть1.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
06 листопада 2019 17:21
Електронний підпис
06 листопада 2019 17:20
гарантія СІТІ-РЕМ-ПРОЕКТ 4824.zip
06 листопада 2019 17:20
25. ГЛ про захист довкілля.pdf
06 листопада 2019 17:20
23. Лист від банку-гаранта.pdf
06 листопада 2019 17:20
22. Тех. завдання.pdf
06 листопада 2019 17:20
19. Проект Договору.pdf
06 листопада 2019 17:20
16. Лист- згода (санкції).pdf
06 листопада 2019 17:20
14. Лист- згода (ризик).pdf
06 листопада 2019 17:20
12.1 Статут.pdf
06 листопада 2019 17:20
12. Опис.pdf
06 листопада 2019 17:20
8.1. ІПН Фоменков.pdf
06 листопада 2019 17:20
8. Копія паспорту.pdf
06 листопада 2019 17:20
7. Виписка.pdf
06 листопада 2019 17:20
4. Відповідність ст.17.pdf
06 листопада 2019 17:20
3.3. Досвід.pdf
06 листопада 2019 17:20
3.2. Наявність працівників.pdf
06 листопада 2019 17:20
3.1. Наявність МТБ.pdf
06 листопада 2019 17:20
2.Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 17:20
1. Відомості про Учасника.pdf
06 листопада 2019 17:20
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
06 листопада 2019 17:50
Аналогічні дог..pdf
06 листопада 2019 17:50
Працівники.pdf
06 листопада 2019 17:50
МТБ.pdf
06 листопада 2019 17:50
Установчі документи.pdf
06 листопада 2019 17:50
забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ"

ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА

ТОВ "СІТІ-РЕМ-ПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ"
#2422905490
Відхилено 800 050,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:44
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
Відхилено 949 999,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:46
ТОВ "СІТІ-РЕМ-ПРОЕКТ"
#41808812
Переможець 1 099 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ-РЕМ-ПРОЕКТ"
#41808812
1 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 10:51
ДУ №3 ПКД №189_19 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка.PDF зміни до договору
24 червня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 18:18
ДУ №2 ПКД №189_19 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка.PDF зміни до договору
04 березня 2020 18:16
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 18:33
ДУ№1 ПКД №189_19 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 18:32
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:23
Договір ПКД №189_19 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка.PDF укладений
24 грудня 2019 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів та плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 189/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 189/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 189/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 098 999,00
UAH