Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів
Очікувана вартість
197 163,75 UAH
UA-2019-10-17-003977-b e806d4a5c35e47669e30fa891a46b796
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Ірина

+380512501162 rudenko@delta-pilot.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Руденко Ірина
+380512501162
rudenko@delta-pilot.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
525 людино-година
Послуги з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів (джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства; ціна за одиницю згідно Додатку №1 до Договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів, 65-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 жовтня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП виробничо-торгівельна фірма "Компанія Сава"
#23628511
Переможець 163 668,75
UAH
17 жовтня 2019 17:32

Документи

17 жовтня 2019 17:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 10:22
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 17:33
297-В-ФДЛ-19128.tif укладений
17 жовтня 2019 17:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 78 884,00
UAH