ДК 021:2015: 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина)(персональні комп’ютери (ноутбуки)»
Очікувана вартість
128 000,00 UAH
UA-2019-10-17-003915-b 2de09ec410254d4a9ac3910c139ebb82
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Львівська правнича гімназія
Код ЄДРПОУ: 23888519
Вебсайт: http://www.law-gymnasia.lviv.ua
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул..Леонтовича,2
Контактна особа: Супрун Марія Іванівна
032233-35-63
gymnasium_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 128 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
ДК 021:2015: 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина)(персональні комп’ютери (ноутбуки)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, леонтовича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 12:22
ТД Ноутбуки.docx
21 жовтня 2019 12:22
ТД Ноутбуки.docx
17 жовтня 2019 17:17
ТД Ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:39
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Так , якщо вони є за технічною характеристикою рівні ,або кращі
- учасники зобов'язані вказати конкретну назву торгову марку та модель (Додаток 1 до ТД, «Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі у повному обсязі з обов’язковим вказанням назви виробника, моделі, артикулу, технічних характеристик всіх складових.»)
3) Допускаються будб-які учасники,незалежно від форм оподаткування,які відповідають кваліфікаційним вимогам. Ціни кожного учасника розглядатимуться як остаточні.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:53
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:19
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня.
П.3.2. Додатку 1 до ТД зазначає – «При передачі товару в присутності замовника постачальник повинен провести його перевірку на відповідність заявленим вимогам, а також монтаж, встановлення підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання здійснюється представником переможця (постачальника) без додаткової оплати (надається гарантійний лист)»
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:35
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:24
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Додатку 1 до ТД зазначає, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 128 000,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:09
сертификатWindows-10-Pro.jpg
25 жовтня 2019 12:09
Сервіс_центри.pdf
25 жовтня 2019 12:09
Гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2019 12:09
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 12:09
propozitsiya_ 128000.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 128 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 15:27

Документи

08 листопада 2019 15:27
визначення переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 15:27
визначення переможця.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір 1.pdf укладений
15 листопада 2019 14:48
sign.p7s зміни до договору
29 листопада 2019 10:38
додаткова угода.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку