Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по об’єкту «Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О080823 /Т-08-04/ -Дніпровка, реконструкція на ділянці км 5+200 - км 6+300»
Очікувана вартість
43 526 137,00 UAH
UA-2019-10-17-003780-b 612004b235cd49338068386161b3b1b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:22
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:22
Очікувана вартість: 43 526 137,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 218 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 210000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно з робочим проектом «Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О080823 /Т-08-04/ -Дніпровка, реконструкція на ділянці км 5+200 - км 6+300» та Додатком 3 до тендерної документації

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту «Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О080823 /Т-08-04/ -Дніпровка, реконструкція на ділянці км 5+200 - км 6+300» (10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет).)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює поетапні проміжні платежі в міру виконання робіт після підписання «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3)» Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 13:38
ПРОЕКТ ОПУБ.rar
24 жовтня 2019 13:37
НР ТД Реконст ДнипровкаОПУБ.docx
24 жовтня 2019 13:36
НР Проект договору Реконст ДнипрОПУБ.doc
24 жовтня 2019 13:36
Перелик змин РекДніпр ОПУБ.doc
24 жовтня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 13:38
ПРОЕКТ ОПУБ.rar
17 жовтня 2019 16:55
ПРОЕКТ.rar
24 жовтня 2019 13:37
НР ТД Реконст ДнипровкаОПУБ.docx
17 жовтня 2019 16:56
ТД Реконст ДнипровкаОПУБ.docx
24 жовтня 2019 13:36
НР Проект договору Реконст ДнипрОПУБ.doc
17 жовтня 2019 17:04
Проект договору Реконст ДнипрОПУБ.doc
24 жовтня 2019 13:36
Перелик змин РекДніпр ОПУБ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2019 12:23
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 14:59
Доброго дня! Відповідно до п.3 Додатку 1 Тендерної документації Учасники повинні надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору на виконання робіт з капітального ремонту (реконструкції та будівництва) автомобільних доріг, а саме: 1). Копія інформаційної довідки про обсяги виконаних робіт по договору(ах) на виконання робіт з капітального ремонту (реконструкції та будівництва) автомобільних доріг у період з 2016 року по 2019 рік в розрізі Замовника (ів) цих робіт та договору(ів), а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон, номер, дату, суму аналогічного (их) договору(ів) та обсяг виконаних робіт по ньому (по них) (далі Інформаційна довідка про обсяги виконаних робіт). Примітка: - інформація про обсяги виконаних робіт по договору надається тільки стосовно ключових видів робіт, а саме: влаштування монолітних залізобетонних плит прогонових будов, опор та ригелів з монолітного залізобетону; влаштування та ремонт деформаційних швів; - обсяги та вартість робіт зазначаються як окремо по кожному Замовнику, так і загальні за період з 2016 року по 2019 рік по усіх Замовниках. При цьому загальний обсяг виконаних робіт по ключових видах повинен становити не менше ніж: - влаштування монолітних залізобетонних плит прогонових будов, опор та ригелів з монолітного залізобетону у кількості не менше 150 м3; - влаштування та ремонт деформаційних швів у кількості не менше 33 м. Просимо Вас переглянути вимоги щодо визначення ключових видів робіт, оскільки вищезазначені види робіт відсутні у технічному завданні. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 24.10.2019 №3 внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо надання документального підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 15:07
Доброго дня, просимо Вас надати роз'яснення щодо надання копій "Актів приймання виконаних будівельних робі" (форма №КБ-2в) та копій "Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" (форма №КБ-3). Форми №КБ-2в потрібно надавати на весь обсяг виконаних робіт чи тільки на виконання ключових видів робіт? Чи достатньо буде надати останню форму КБ-3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 24.10.2019 №3 внесено зміни до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, якими виключено вимоги щодо надання інформації про обсяги виконаних робіт тільки стосовно ключових видів робіт. Відповідно до останньої редакції тендерної документації вимагається надання документального підтвердження інформації, яка зазначена в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Крім того, підкреслюємо, що копія(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копія(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) повинні підтверджувати весь обсяг виконаних робіт, який зазначається Учасником в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:01
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 15:08
Відповідно до тендерної документації Учасники повинні надати підтвердження виконання ключових видах робіт, а саме: - влаштування монолітних залізобетонних плит прогонових будов, опор та ригелів з монолітного залізобетону у кількості не менше 150 м3. Чи буде відповідати кваліфікаційним вимогам тендерна пропозиція, якщо Учасник надасть підтвердження виконання робіт тільки з влаштування монолітних залізобетонних плит прогонових будов з монолітного залізобетону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 24.10.2019 №3 внесено зміни до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, якими виключено вимоги щодо надання інформації про обсяги виконаних робіт тільки стосовно ключових видів робіт. Відповідно до останньої редакції тендерної документації вимагається надання документального підтвердження інформації, яка зазначена в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Крім того, підкреслюємо, що копія(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копія(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) повинні підтверджувати весь обсяг виконаних робіт, який зазначається Учасником в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ" 36 800 000,00
UAH з ПДВ
34 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 37 490 982,90
UAH з ПДВ
34 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 14:15
МВС.pdf
14 листопада 2019 14:15
ДПІ.pdf
14 листопада 2019 14:15
МВС.pdf
14 листопада 2019 14:15
ДПІ.pdf
03 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
03 листопада 2019 16:52
Протокол_Задоя_Ю.А..zip
03 листопада 2019 16:52
Наказ_16.zip
03 листопада 2019 16:52
Лiцензiя__ЕЦП_Задоя.zip
03 листопада 2019 16:52
Додаток 8.pdf
03 листопада 2019 16:52
Додаток 7.rar
03 листопада 2019 16:52
Додаток 5.pdf
03 листопада 2019 16:52
Додаток 4.rar
03 листопада 2019 16:52
Додаток 3.pdf
03 листопада 2019 16:52
Додаток 2.rar
03 листопада 2019 16:52
Додаток 1.rar
03 листопада 2019 16:52
Гарантия_14289.zip
03 листопада 2019 16:52
Витяг_зi_Статуту.zip

Публічні документи

03 листопада 2019 17:47
Електронний підпис
03 листопада 2019 17:42
12218-38 Альтком p7s.rar
03 листопада 2019 17:42
25. Проект договору.pdf
03 листопада 2019 17:41
17. ТЗ_ТОМ 6.pdf
03 листопада 2019 17:41
16. ТЗ_ТОМ 5.pdf
03 листопада 2019 17:41
15. ТЗ_ТОМ 4.pdf
03 листопада 2019 17:41
14. ТЗ_ТОМ 3.pdf
03 листопада 2019 17:41
13. ТЗ_ТОМ 2.pdf
03 листопада 2019 17:41
12. ТЗ_ТОМ 1.pdf
03 листопада 2019 17:41
11. ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ"
#42733997
Переможець 34 400 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ"
#42733997
34 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:49
ДУ10.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:48
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ10 ОПУБ.doc зміни до договору
15 грудня 2020 16:48
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 13:22
ДУ 9.pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:19
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ9 ОПУБ.doc зміни до договору
31 липня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 15:13
ДУ 6.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 15:13
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ6 ОПУБ.doc зміни до договору
02 квітня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:31
ДУ4.pdf зміни до договору
04 березня 2020 16:27
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ4 ОПУБ.doc зміни до договору
04 березня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 11:45
ДУ 1 фінанс.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 11:41
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ1 ОПУБ.doc зміни до договору
12 грудня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:32
Договір 02 12 РЕКОН.pdf укладений
04 грудня 2019 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною по договору обсягів фінансування викладено у новій редакції додаток 3 «План фінансування робіт» до договору.
Номер договору про закупівлю: 02/12-РЕКОН
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/12-РЕКОН
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 02.03.2020 №87 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році» обсяг фінансування у 2020 році по договору №02/12-РЕКОН від 02.12.2019 (далі Договір) становить 14 423 323,44 гривень.
Номер договору про закупівлю: 02/12-РЕКОН
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/12-РЕКОН
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною по договору обсягів фінансування викладено у новій редакції додаток 3 «План фінансування робіт» до договору.
Номер договору про закупівлю: 02/12-РЕКОН
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/12-РЕКОН
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - викласти Додаток 1 «Договірна ціна на роботи по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» до Договору у новій редакції, що додається; - п.3.1. Договору викласти у наступній редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 28 642 245,45 грн. (двадцять вісім мільйонів шістсот сорок дві тисячі двісті сорок п’ять гривень 45 коп.) ПДВ 5 728 449,09 грн. (п’ять мільйонів сімсот двадцять вісім тисяч чотириста сорок дев’ять гривень 09 коп.) з ПДВ 34 370 694,54 грн. (тридцять чотири мільйони триста сімдесят тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 54 коп.).»; - викласти Додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додається».
Номер договору про закупівлю: 02/12-РЕКОН
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.5. у наступній редакції: «3.6. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 33 631 022,52 грн. (тридцять три мільйони шістсот тридцять одна тисяча двадцять дві гривні 52 коп.) з ПДВ.»; - додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 02/12-РЕКОН
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 631 022,52
UAH (в тому числі ПДВ 5 605 170,42 UAH)