Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
роботи по об’єкту «Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О080823 /Т-08-04/ -Дніпровка, реконструкція на ділянці км 5+200 - км 6+300»
Очікувана вартість
43 526 137,00 UAH
UA-2019-10-17-003780-b ● 612004b235cd49338068386161b3b1b8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б |
Контактна особа: |
Олександра Кошик +380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 11:22 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 43 526 137,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 210000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
згідно з робочим проектом «Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О080823 /Т-08-04/ -Дніпровка, реконструкція на ділянці км 5+200 - км 6+300» та Додатком 3 до тендерної документації
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту «Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О080823 /Т-08-04/ -Дніпровка, реконструкція на ділянці км 5+200 - км 6+300» (10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет).)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | - | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює поетапні проміжні платежі в міру виконання робіт після підписання «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3)» | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2019 13:38 |
ПРОЕКТ ОПУБ.rar | |
24 жовтня 2019 13:37 |
НР ТД Реконст ДнипровкаОПУБ.docx | |
24 жовтня 2019 13:36 |
НР Проект договору Реконст ДнипрОПУБ.doc | |
24 жовтня 2019 13:36 |
Перелик змин РекДніпр ОПУБ.doc |
24 жовтня 2019 15:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
24 жовтня 2019 13:38 |
ПРОЕКТ ОПУБ.rar
|
||||||||||||
24 жовтня 2019 13:37 |
НР ТД Реконст ДнипровкаОПУБ.docx
|
||||||||||||
24 жовтня 2019 13:36 |
НР Проект договору Реконст ДнипрОПУБ.doc
|
||||||||||||
24 жовтня 2019 13:36 |
Перелик змин РекДніпр ОПУБ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2019 12:23
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 14:59
Доброго дня!
Відповідно до п.3 Додатку 1 Тендерної документації Учасники повинні надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору на виконання робіт з капітального ремонту (реконструкції та будівництва) автомобільних доріг, а саме:
1). Копія інформаційної довідки про обсяги виконаних робіт по договору(ах) на виконання робіт з капітального ремонту (реконструкції та будівництва) автомобільних доріг у період з 2016 року по 2019 рік в розрізі Замовника (ів) цих робіт та договору(ів), а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон, номер, дату, суму аналогічного (их) договору(ів) та обсяг виконаних робіт по ньому (по них) (далі Інформаційна довідка про обсяги виконаних робіт).
Примітка:
- інформація про обсяги виконаних робіт по договору надається тільки стосовно ключових видів робіт, а саме:
влаштування монолітних залізобетонних плит прогонових будов, опор та ригелів з монолітного залізобетону;
влаштування та ремонт деформаційних швів;
- обсяги та вартість робіт зазначаються як окремо по кожному Замовнику, так і загальні за період з 2016 року по 2019 рік по усіх Замовниках.
При цьому загальний обсяг виконаних робіт по ключових видах повинен становити не менше ніж:
- влаштування монолітних залізобетонних плит прогонових будов, опор та ригелів з монолітного залізобетону у кількості не менше 150 м3;
- влаштування та ремонт деформаційних швів у кількості не менше 33 м.
Просимо Вас переглянути вимоги щодо визначення ключових видів робіт, оскільки вищезазначені види робіт відсутні у технічному завданні.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 24.10.2019 №3 внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо надання документального підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 15:07
Доброго дня,
просимо Вас надати роз'яснення щодо надання копій "Актів приймання виконаних будівельних робі" (форма №КБ-2в) та копій "Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" (форма №КБ-3). Форми №КБ-2в потрібно надавати на весь обсяг виконаних робіт чи тільки на виконання ключових видів робіт? Чи достатньо буде надати останню форму КБ-3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 24.10.2019 №3 внесено зміни до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, якими виключено вимоги щодо надання інформації про обсяги виконаних робіт тільки стосовно ключових видів робіт. Відповідно до останньої редакції тендерної документації вимагається надання документального підтвердження інформації, яка зазначена в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Крім того, підкреслюємо, що копія(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копія(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) повинні підтверджувати весь обсяг виконаних робіт, який зазначається Учасником в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Крім того, підкреслюємо, що копія(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копія(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) повинні підтверджувати весь обсяг виконаних робіт, який зазначається Учасником в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:01
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 15:08
Відповідно до тендерної документації Учасники повинні надати підтвердження виконання ключових видах робіт, а саме:
- влаштування монолітних залізобетонних плит прогонових будов, опор та ригелів з монолітного залізобетону у кількості не менше 150 м3.
Чи буде відповідати кваліфікаційним вимогам тендерна пропозиція, якщо Учасник надасть підтвердження виконання робіт тільки з влаштування монолітних залізобетонних плит прогонових будов з монолітного залізобетону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 24.10.2019 №3 внесено зміни до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, якими виключено вимоги щодо надання інформації про обсяги виконаних робіт тільки стосовно ключових видів робіт. Відповідно до останньої редакції тендерної документації вимагається надання документального підтвердження інформації, яка зазначена в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Крім того, підкреслюємо, що копія(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копія(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) повинні підтверджувати весь обсяг виконаних робіт, який зазначається Учасником в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Крім того, підкреслюємо, що копія(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копія(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) повинні підтверджувати весь обсяг виконаних робіт, який зазначається Учасником в Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ" #42733997 |
Переможець |
34 400 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 16:49
|
ДУ10.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:48
|
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ10 ОПУБ.doc | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 13:22
|
ДУ 9.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 13:19
|
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ9 ОПУБ.doc | зміни до договору |
31 липня 2020 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 15:13
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 15:13
|
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ6 ОПУБ.doc | зміни до договору |
02 квітня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 16:31
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
04 березня 2020 16:27
|
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ4 ОПУБ.doc | зміни до договору |
04 березня 2020 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 11:45
|
ДУ 1 фінанс.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 11:41
|
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ1 ОПУБ.doc | зміни до договору |
12 грудня 2019 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 09:32
|
Договір 02 12 РЕКОН.pdf | укладений |
04 грудня 2019 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною по договору обсягів фінансування викладено у новій редакції додаток 3 «План фінансування робіт» до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 02/12-РЕКОН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/12-РЕКОН |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 02.03.2020 №87 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році» обсяг фінансування у 2020 році по договору №02/12-РЕКОН від 02.12.2019 (далі Договір) становить 14 423 323,44 гривень. |
Номер договору про закупівлю: | 02/12-РЕКОН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/12-РЕКОН |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною по договору обсягів фінансування викладено у новій редакції додаток 3 «План фінансування робіт» до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 02/12-РЕКОН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/12-РЕКОН |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - викласти Додаток 1 «Договірна ціна на роботи по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» до Договору у новій редакції, що додається; - п.3.1. Договору викласти у наступній редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 28 642 245,45 грн. (двадцять вісім мільйонів шістсот сорок дві тисячі двісті сорок п’ять гривень 45 коп.) ПДВ 5 728 449,09 грн. (п’ять мільйонів сімсот двадцять вісім тисяч чотириста сорок дев’ять гривень 09 коп.) з ПДВ 34 370 694,54 грн. (тридцять чотири мільйони триста сімдесят тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 54 коп.).»; - викласти Додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додається». |
Номер договору про закупівлю: | 02/12-РЕКОН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.5. у наступній редакції: «3.6. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 33 631 022,52 грн. (тридцять три мільйони шістсот тридцять одна тисяча двадцять дві гривні 52 коп.) з ПДВ.»; - додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору викласти у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 02/12-РЕКОН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |