Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 (покіс газонів)
Очікувана вартість
1 555 000,00 UAH
UA-2019-10-17-003740-b 0e85c8b8927246ceaedb17e46e8f9b73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 alla170283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
alla170283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 16:53
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 16:53
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:16
Очікувана вартість: 1 555 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


закуповуються послуги на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2468330 м.кв
77310000-6 (покіс газонів) джерело фінансування - місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Інгульський район міста Миколаєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами акту прийняття - передачі виконаних послуг (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунку на оплату за виконаний обсяг послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 16:49
ТД покіс.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо працевлаштування працівників.
Дата подання: 21 жовтня 2019 08:51
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:07
Добрий день! Підкажіть будь-ласка, чи необхідно якимсь чином підтверджувати наявність працівників на підприємстві Учасника. Маються на увазі копії договорів ЦПХ, чи трудових книжок чи наказів. У який спосіб мають бути працевлаштовані працівники Учасника, чи це не має значення у розрізі даної закупівлі?
Відповідь: доброго ранку, такий кваліфікаційний крітерій, як наявність працівників, тендерною документацію не передбачено
Щодо тендерного забезпечення
Дата подання: 21 жовтня 2019 08:54
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:09
Згідно пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник має надати тендерне забезпечення. Підкажіть будь-ласка. Чи має Учасник подавати довідку про залишок коштів на його рахунку?
Відповідь: Довідка про залишок коштів на рахунку Учасника тендерною документацією не передбачено
Щодо кваліфікації працівників
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:30
Підкажіть будь-ласка, чи обов*язково надавати повний перелік персоналу, який буде задіяний у виконанні умов даної закупівлі? Чи існує певний перелік працівників певної кваліфікації які обов*язково мають бути у Учасника. Та чи існують певні вимоги до документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. Якщо так, то які саме документи необхідно надати у такому разі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такий кваліфікаційний крітерій, як наявність працівників, тендерною документацію не передбачено!
Щодо підтвердження наявності обладнання
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:04
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:23
Ви вимагаєте надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника або його право користування технікою або обладнанням, необхіднимим для надання послуг. Конкретизуйте будь-ласка які саме документи Ви хочете бачити?
Відповідь: документ, що підтверджує право власності, копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копія договору оренди або інше користування
Щодо надання документів на приміщення
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:06
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:25
Згідно до вимог Вашої документації, необхідно надати копії документів, що підтверджують право власності, оренди або користування матеріально-технічною базою або приміщенням. Підкажіть будь-ласка чи достатньо Учаснику надати договір Оренди чи необхідно надавати ще якість документи?
Відповідь: надаються документи на підтвердження права оренди або іншого користування
Щодо кількості обладнання
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:09
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:27
Чи існує певна кількість обладнання, або моделі якогось конкретного обладнання, яке має обов*язково бути у Учасника в наявності, щоб не бути дискваліфікованим за відсутність якогось певного обладнання, яке Ви хотіли б бачити у Виконавця робіт по договору?
Відповідь: у Додатку 2 визначено всі вимоги до наявності обладнання
Щодо графіку виконання робіт
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:12
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:35
Чи існує якийсь приблизний графік виконання робіт чи він розробляється вже на етапі підписання договору?
Відповідь: Графік надання послуг розробляється згідно доведених щомісячних лімітів та надається виконавцю до початку місяца, що передує наданню послуг
Розбивка послуги
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:38
Яким чином здійснюється розбивка послуги згідно предмету закупівлі на частини для здійснення оплати?
Відповідь: Розбивка послуги здійснюється на підставі доведених щомісячних лімітів відповідно до розроблених і наданих виконавцю графіків надання послуг. Порядок здійснення оплати визначено в Додатку 1 розділ IV
Щодо надання довідок Переможцем
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:42
Переможець торгів у строк, що не перевищує П*ЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення на веб-порталі..... Уточніть будь-ласка: мається на увазі 5 календарних днів. Чи 5 робочих днів. Зокрема якщо переможець буде оголошений, наприклад, у п*ятницю ввечері. Субота та неділя, або інші святкові дні, які можуть припасти на цей період, вони також рахуються? Тобто понеділок, наприклад, це вже може бути третій день, хоча фактично перший робочий день - це буде понеділок???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи... , тобто мається на увазі 5 календарних дні. Суббота, неділя, святкові дні рахуються
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 1 530 364,60
UAH з ПДВ
1 505 681,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тертиченко Олег Миколайович 1 542 706,25
UAH з ПДВ
1 527 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 15:11
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:11
проект договору та згода.pdf
01 листопада 2019 15:11
паспорт, код.pdf
01 листопада 2019 15:11
характеристики.pdf
01 листопада 2019 15:11
довідки ст.17.pdf
01 листопада 2019 15:11
гарантійні листи.pdf
01 листопада 2019 15:11
довідка захист довкілля.pdf
01 листопада 2019 15:11
працівники.pdf
01 листопада 2019 15:11
довідка субпідрядник.pdf
01 листопада 2019 15:11
довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1

ФОП Тертиченко Олег Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1
#34889374
Переможець 1 505 681,30
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1
#34889374
1 505 681,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:07
звіт укладений
04 листопада 2020 15:40
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 14:23
ДУ 2.pdf зміни до договору
10 березня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
23 листопада 2019 11:51
договір укладений
23 листопада 2019 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 199 999,93
UAH (в тому числі ПДВ 199 999,99 UAH)