Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шредер, плотер
Очікувана вартість
73 300,00 UAH
UA-2019-10-17-003652-b 067e7ab2807d4d308a20fb771e0aeac2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:10
Очікувана вартість: 73 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 733,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Шредер, плотер (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 16:38
ТД_Шредер_плотер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 08:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
По першому питанню: технічна специфікація не містить посилання на торгову марку або модель, лише конкретні технічні характеристики товару, що є предметом торгів.

По другому питанню:
всі учасники допускаються до торгів. Порядок оцінки визначений в тендерній документації.

По третьому питанню:
згідно вимог тендерної документації валютою тендерної пропозиції є гривня.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ» плюс ПДВ в розмірі 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт" 69 888,00
UAH з ПДВ
69 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПІ ПЛЮС" 72 858,00
UAH з ПДВ
71 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 71 190,00
UAH з ПДВ
71 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА 73 300,00
UAH з ПДВ
73 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:02
Довідка ДПС.pdf
28 листопада 2019 09:53
Dovidka_19322434970990885039.pdf
28 листопада 2019 09:53
Dovidka_19322434970990885039.pdf.p7s
04 листопада 2019 10:41
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:13
Витяг.pdf
01 листопада 2019 17:13
Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2019 17:13
TM200, 205, 300, 305 - RED.pdf
01 листопада 2019 17:13
TM200, 205, 300, 305 - LVD+EMC.pdf
01 листопада 2019 17:13
Декларація відповідності.pdf
01 листопада 2019 17:13
техпаспорт.pdf
01 листопада 2019 17:13
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 10:53
Установчі документи.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 11:49
Витяг з реєстру платника.pdf
04 листопада 2019 11:49
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Салон "Софт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПІ ПЛЮС"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Салон "Софт"
#34257839
Переможець 69 888,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт"
#34257839
69 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 10:56
163-узшк.pdf укладений
10 грудня 2019 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 69 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 648,00 UAH)