Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-17-003494-b 1eceb3f2c4b3438696b3eece6c82478f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Жуліда

+380660340510 opbbuh10a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Обласна клінічна психіатрична лікарня Запорізької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05498909
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., Запорожье, Ореховское шоссе, 10а
Контактна особа: Наталя Жуліда
+380660340510
opbbuh10a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 17:15
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 12:32
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Папір А-4 (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м.Заопріжжя, Оріхівське шосе,10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  11 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 16:20
2019_10_ОГОЛОШЕННЯ папір А4 30190000-7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 18 жовтня 2019 09:02
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 15:00
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляє Вам, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, в тому числі і на його технічні та якісні характеристики.
Таким чином, всі потенційні учасники даної закупівлі, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення, то це не означає що Замовник зобов’язаний змінити технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Тому пропонуємо Вам взяти участь у закупівлі даного виду товару, але згідно вимог визначених Замовником по даній процедурі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 17 550,00
UAH з ПДВ
17 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 17 994,00
UAH з ПДВ
17 277,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 18 750,00
UAH з ПДВ
17 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 18 480,00
UAH з ПДВ
17 998,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 18 495,00
UAH з ПДВ
18 003,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 17:12
ЦП 2.pdf
21 жовтня 2019 16:20
Документи.rar

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:06
Лист (ліцензія).pdf
21 жовтня 2019 15:06
СЭС.pdf
21 жовтня 2019 15:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 жовтня 2019 15:06
Установчі документи.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:03
Устав.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Свідоцтво.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Протокол.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Наказ.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Довідка.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Витяг.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Виписка 2.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Виписка 1.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Довідка ліцензія 001.pdf
21 жовтня 2019 11:03
Цінова пропозиція 001.pdf
21 жовтня 2019 11:03
ТЕрмін придатності 001.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:10
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:10
Пропозиція папір.pdf
21 жовтня 2019 17:10
лист гарантія термін.pdf
21 жовтня 2019 17:10
Лист про сертифікати.pdf
21 жовтня 2019 17:10
Довідка про учасника.pdf
21 жовтня 2019 17:10
Протокол Директор.PDF
21 жовтня 2019 17:10
Наказ Директор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "Папір-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 17 235,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

24 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис
24 жовтня 2019 10:22
Протокол 277.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
17 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис
24 жовтня 2019 10:22
Протокол 277.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 08:31
Договор 215.pdf укладений
01 листопада 2019 08:31