Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп`ютери та ноутбуки
Очікувана вартість
1 069 903,00 UAH
UA-2019-10-17-003477-b ● 9910ec307d2f4bada3e264444c2addd4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти,сім`ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 40939181 |
Місцезнаходження: | 68200, Україна , Одеська обл., смт Сарата, вул. Крістіана Вернера,84 |
Контактна особа: |
Левадна Марина Василівна +380484823202 mk.sarata@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 13:34 |
Очікувана вартість: | 1 069 903,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 349,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 шт
Персональні комп`ютери та ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68232, Україна, Одеська область, смт Сарата, вул. Крістіана Вернера, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2019 08:59 |
Перелік змін 2.docx | |
31 жовтня 2019 08:59 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc |
31 жовтня 2019 09:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 жовтня 2019 08:59 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
31 жовтня 2019 08:59 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Ваше звернення розгялянуто та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Крім того, повідомляємо, що до участі в торгах допускаються всі учасники як платники так і не платники ПДВ. Також інформуємо, що до оцінки допускаються всі учасники автоматично електронною системою.
Договір п 5.3
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:56
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:44
Шановний замовник! В договорі вказано: 5.3. Умови постачання товарів: постачання товарів здійснюється автотранспортом постачальника обладнаним з насосом викачки та за рахунок останнього. ЧИ підійде для Вас, якщо постачальник скористається послугою перевізника?
Відповідь: Доброго дня. Просимо вибачення за помилку в проекті договору, а саме: що автотранспорт постачальника повинен бути обладнаним насосом викачки. Якщо учасником планує скористатися послугами перевізника - будь ласка, в складі тендерної пропозиції надайте відповідний договір про надання таких послуг.
Документація
Дата подання: 19 жовтня 2019 18:39
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:45
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в частині звернення про аналоги та еквіваленти товару до предмету закупівлі будуть внесеня зміни до тендерної документації. Що стосується питання системних блоків на базі процесора AMD повідомляємо, що проаналізувавши практику використання таких сиситемних блоків на базі зазначеного процесора не є ефективним, оскільки вони не витримують навантаження виробничого процесу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-003477-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:24
Невідповідність моделі ноутбука його технічним характеристикам
У тендерній документаціі вказано наступне " Ноутбук V130-15 16.6 (1920х1080) TN, матовий/ Intel Core іЗ -6006 (2.0 ГГц/ RAM 4GB/Intel HD Graphics 620. Жорсткий диск SSD 2.5.120 – 240 GB.7200 " , але модель ноутбука V130-15 не передбачае діагоналі екрану у 16.6 дюймів. Прохання уточнити , яка саме діагональ повинна бути у ноутбука ? Можливо 16.6 дюймів написано помилково ?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 11:55
Доброго дня. Ваше звернення розглянуто і будуть внесеня відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-17-003477-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:37
Уточнення вимог до діагоналі монітора
У тендерній документації зокрема зазначена вимога стосовно монітору : " Монітор Asus 22 дюйма ". Хочу повідомити, що у виробника ASUS відсутні монітори з такою діагоналлю, але присутні монітори з діагоналлю 21.5 дюйма, а також монітори з діагоналями 23 дюймів і вище. Прошу уточнити, яку саме діагональ повинен мати монітор.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 11:56
Доброго дня. Ваше звернення розглянуто і будуть внесеня відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» |
866 700,00
UAH з ПДВ
|
856 000,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
887 780,00
UAH з ПДВ
|
858 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
890 987,06
UAH з ПДВ
|
858 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" |
913 632,00
UAH з ПДВ
|
859 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
939 469,80
UAH з ПДВ
|
908 049,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
932 358,00
UAH з ПДВ
|
908 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРКО 2" |
987 484,80
UAH з ПДВ
|
921 390,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
1 010 380,00
UAH з ПДВ
|
937 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» #39718730 |
Переможець |
856 000,80
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:56
|
Звіт про виконання договору | укладений |
03 січня 2020 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 15:42
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 09:44
|
Договір | укладений |
02 грудня 2019 09:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |