Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери (джерело фінансування-кошти державного бюджету та місцевого бюджету).
Очікувана вартість
78 760,00 UAH
UA-2019-10-17-003435-b ● bea58cc2d8e847f5b30bfdf8a8c4fa57
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24145677 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Пролетарська, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Кривоконь +380975717957 7-17-10@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 16:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 16:13 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 78 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 393,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Святомиколаївська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 08:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 16:15 |
ЗНЗ-2 ТД перс. комп. від 17.10.2019 р..doc |
18 жовтня 2019 08:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 жовтня 2019 16:15 |
ЗНЗ-2 ТД перс. комп. від 17.10.2019 р..doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:45
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Товар повинен відповідати вимогам (але не нижче вказаних характеристик) відповідно до наказу МОН України «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної , загальної середньої та професійної(професійно-технічної) освіти» №1440 від 02.11.2017 зі змінами , внесеними наказом МОН України від 30.05.2019 №752, не зважаючи на конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. 2. До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-003435-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 листопада 2019 09:36
Вимога дискваліфікації ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в тендерній закупівлі UA-2019-10-17-003435-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі ПК клавіатуру в якій розмір будь-якої окремої клавіші був не меншим середнього розміру основних літерних клавіш, при цьому запропонована модель Vinga KB110BK не відповідає вищевказаним вимогам, так як клавіші верхнього ряду клавіатури є меншими за середній розмір літерних клавіш (посилання на сайт виробника https://vinga.ua/ua/klaviaturi/kb110bk.html#).
- Замовником було вказано, що ПК має підтримувати інтерфейс 802.11 b/g/n, при цьому в порівняльній таблиці наданій ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не відображена наявність подібного інтерфейсу.
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника де обов’язково має зазначатися виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Порівняльна таблиця надана наданій ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не містить інформації про виробника та модель оперативної пам’яті, накопичувача SSD та материнську плату в яку інтегровано звуковий та мережевий адаптер.
Згідно з п. 1.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен був надати:
- не менше однєї сканованої копії листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору упродовж 2018-2019 років. ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надано вказаних документів.
Вимога у вкладенні
Розгорнути
Згорнути
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі ПК клавіатуру в якій розмір будь-якої окремої клавіші був не меншим середнього розміру основних літерних клавіш, при цьому запропонована модель Vinga KB110BK не відповідає вищевказаним вимогам, так як клавіші верхнього ряду клавіатури є меншими за середній розмір літерних клавіш (посилання на сайт виробника https://vinga.ua/ua/klaviaturi/kb110bk.html#).
- Замовником було вказано, що ПК має підтримувати інтерфейс 802.11 b/g/n, при цьому в порівняльній таблиці наданій ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не відображена наявність подібного інтерфейсу.
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника де обов’язково має зазначатися виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Порівняльна таблиця надана наданій ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не містить інформації про виробника та модель оперативної пам’яті, накопичувача SSD та материнську плату в яку інтегровано звуковий та мережевий адаптер.
Згідно з п. 1.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен був надати:
- не менше однєї сканованої копії листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору упродовж 2018-2019 років. ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надано вказаних документів.
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3561711036 |
Очікує рішення |
73 700,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 13:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 листопада 2019 14:13 |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися. Підстава. ст.31 ч.2 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. ч. 2. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: п. 3 скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
08 листопада 2019 14:13
|
Електронний підпис |
08 листопада 2019 14:12
|
Протокол ТК про відміну торгів.docx |