Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (джерело фінансування-кошти державного бюджету та місцевого бюджету).
Очікувана вартість
78 760,00 UAH
UA-2019-10-17-003435-b bea58cc2d8e847f5b30bfdf8a8c4fa57
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кривоконь

+380975717957 7-17-10@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24145677
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Пролетарська, 1
Контактна особа: Тетяна Кривоконь
+380975717957
7-17-10@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:13
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 16:13
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:58
Очікувана вартість: 78 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 393,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Святомиколаївська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 16:15
ЗНЗ-2 ТД перс. комп. від 17.10.2019 р..doc
18 жовтня 2019 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 16:15
ЗНЗ-2 ТД перс. комп. від 17.10.2019 р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:45
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар повинен відповідати вимогам (але не нижче вказаних характеристик) відповідно до наказу МОН України «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної , загальної середньої та професійної(професійно-технічної) освіти» №1440 від 02.11.2017 зі змінами , внесеними наказом МОН України від 30.05.2019 №752, не зважаючи на конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. 2. До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-003435-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 листопада 2019 09:36
Вимога дискваліфікації ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в тендерній закупівлі UA-2019-10-17-003435-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі ПК клавіатуру в якій розмір будь-якої окремої клавіші був не меншим середнього розміру основних літерних клавіш, при цьому запропонована модель Vinga KB110BK не відповідає вищевказаним вимогам, так як клавіші верхнього ряду клавіатури є меншими за середній розмір літерних клавіш (посилання на сайт виробника https://vinga.ua/ua/klaviaturi/kb110bk.html#).
- Замовником було вказано, що ПК має підтримувати інтерфейс 802.11 b/g/n, при цьому в порівняльній таблиці наданій ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не відображена наявність подібного інтерфейсу.
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника де обов’язково має зазначатися виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Порівняльна таблиця надана наданій ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не містить інформації про виробника та модель оперативної пам’яті, накопичувача SSD та материнську плату в яку інтегровано звуковий та мережевий адаптер.
Згідно з п. 1.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен був надати:
- не менше однєї сканованої копії листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору упродовж 2018-2019 років. ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надано вказаних документів.
Вимога у вкладенні
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 73 700,00
UAH з ПДВ
73 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 76 286,98
UAH з ПДВ
76 286,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:37
Ткаченко Ю.О..pdf
31 жовтня 2019 15:37
тендерная пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 15:37
Сертификат Brain(Комел).pdf
31 жовтня 2019 15:37
порівняльна таблиця.pdf
31 жовтня 2019 15:37
партнер_Brain.pdf
31 жовтня 2019 15:37
лист санкції.pdf
31 жовтня 2019 15:37
лист гарантія.pdf
31 жовтня 2019 15:37
Згода договор.pdf
31 жовтня 2019 15:37
захист довкілля.pdf
31 жовтня 2019 15:37
адреса СЦ.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 12:42
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:35
Витяг з ЄДР 22.10.2019 р..pdf
31 жовтня 2019 12:16
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:00
Сертифікат дилера.pdf
31 жовтня 2019 12:00
Копії сертифікатів.PDF
31 жовтня 2019 12:00
Інформаційна довідка.pdf
31 жовтня 2019 12:00
Інструкция ExpertPC.pdf
31 жовтня 2019 12:00
Додатко №6 Відомості.pdf
31 жовтня 2019 12:00
Договір Кропивницький.pdf
31 жовтня 2019 12:00
Довідка-пояснення.pdf
31 жовтня 2019 12:00
Довідка резидент.pdf
31 жовтня 2019 12:00
Довідка ліцензування.pdf
31 жовтня 2019 12:00
Витяг з реєстру пдв.pdf
31 жовтня 2019 12:00
_-9D13~1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3561711036
Очікує рішення 73 700,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 13:19

Документи

04 листопада 2019 13:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 листопада 2019 14:13
Коментар щодо відміни: Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися. Підстава. ст.31 ч.2 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. ч. 2. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: п. 3 скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
08 листопада 2019 14:13
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:12
Протокол ТК про відміну торгів.docx