Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) Лот № 1 - Сканери QR-Code, Лот № 2 - Сканер потоковий, Лот № 3 - Сканери, Лот № 4 - Багатофункціональний пристрій, Лот № 5 - Персональні комп'ютери в комплекті: ноутбук, мишка для ноутбука, сумка для ноутбука
Очікувана вартість
439 600,00 UAH
UA-2019-10-17-003241-b b343fe08a91a48398e22ca72520c3324
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думітро Вікторія Олексіївна

+380577816104 gu@kh.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 14099344
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Контактна особа: Думітро Вікторія Олексіївна
+380577816104
gu@kh.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 439 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно змін до затвердженого кошторису на 2019 рік

Тендерна документація

17 жовтня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:56
Тендерна документація.doc
17 жовтня 2019 15:56
Тендерна документація.doc
17 жовтня 2019 15:56
Тендерна документація.doc
17 жовтня 2019 15:56
Тендерна документація.doc
17 жовтня 2019 15:56
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-003241-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДАТАСТРІМ, Код ЄДРПОУ:37814762
Дата подання: 16 листопада 2019 18:50
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
ТОВ «ДАТАСТРІМ» вимагає скасувати рішення Тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області та дискваліфікувати ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ТД Замовника та розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ДАТАСТРІМ».
ВИМОГА - у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 15:56
Відповідь замовника від 20.11.2019 на вимогу учасника від 16.11.2019

Документи подані скаржником

16 листопада 2019 18:50
ВИМОГА

Документи

20 листопада 2019 15:56
Лист-повідомлення

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сканери QR-Code (Джерело фінансування: за рахунок асигнувань на адміністративні видатки бюджету Пенсійного фонду України)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 91 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 914,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 листопада 2019 11:14
Закінчення: 04 листопада 2019 11:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 шт
Сканери QR-Code (Джерело фінансування: за рахунок асигнувань на адміністративні видатки бюджету Пенсійного фонду України)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Дата доставки: 16 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:46
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 15:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь від 21.10.2019
Доброго дня! На Ваш запит від 18.10.2019 повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені Замовником в п. 6 Р.3 Тендерної документації (додаток 3 до тендерної документації). Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладених в додатку 3 до тендерної документації.

2. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

3. Відповідно п. 35 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінюватиме пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
Відповідно до визначених засад щодо недискримінації учасників - усі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах при цьому, обмеження за ознакою "Платник ПДВ/не платник ПДВ" тендерною документацією Замовника не встановлено. Всі учасники будуть оцінюватися за найбільш економічно вигідною ціною.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, замовник буде акцептувати дану пропозицію.

Голова тендерного комітету: Т. ЗЯТЄВА
Заступник голови тендерного комітету: І. ГОРДУС
Секретар тендерного комітету: І. ФОКІНА

Члени тендерного комітету: В. ДУМІТРО
О. МЕРСОН
Л. ШАШЕНКО
Л. ГРАНКІНА
А. ГОЛУБЄВА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" 57 500,00
UAH з ПДВ
57 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 16:47
public_doc (1).pdf
11 листопада 2019 16:06
Scan1476.jpg
11 листопада 2019 16:06
Dovidka_19294369930910060513.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Статут.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Стаття 17.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Протокол.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Наказ Директор.pdf
30 жовтня 2019 16:28
кв 2.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Додаток 3.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Додаток 1.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Довідка субпідрядники.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Довідка санкції.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Дист сертифікація.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Витяг.pdf
30 жовтня 2019 16:28
видаткові Укрпошта.pdf
30 жовтня 2019 16:28
Баланс, Фін звіт 2018 рік.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 13:58
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:56
1. тендерна пропозиція лот 1.pdf
01 листопада 2019 13:56
1 технічна частина лот 1.pdf
01 листопада 2019 13:56
1 проект договору лот 1.pdf
01 листопада 2019 13:56
1 лист СЦ QR лот 1.pdf
01 листопада 2019 13:56
1 лист авторизації QR Datalogic.pdf
01 листопада 2019 13:56
1 лист QR Datalogic сертифікація.pdf
01 листопада 2019 13:56
1 довідка QR Datalogic СЦ.pdf
01 листопада 2019 13:56
лист-відгук ГУ ПФУ Львів.pdf
01 листопада 2019 13:56
лист згода проект договору.pdf
01 листопада 2019 13:56
копія Статут.PDF
01 листопада 2019 13:56
копія протокол.PDF
01 листопада 2019 13:56
копія наказ.PDF
01 листопада 2019 13:56
копія договір ГУ ПФУ Львів.PDF
01 листопада 2019 13:56
копія договір видаткова КМ.pdf
01 листопада 2019 13:56
копія договір видаткова ВЧ.PDF
01 листопада 2019 13:56
копія витяг ПДВ.PDF
01 листопада 2019 13:56
копія витяг ЄДР 191002.PDF
01 листопада 2019 13:56
копії паспорт код.PDF
01 листопада 2019 13:56
копії звіт баланс ІІІ кв 2019.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка субпідрядники.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка санкції.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка про підприємство.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка працівники.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка матер-тех база.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка код Статуту.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка довкілля.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка банк.pdf
01 листопада 2019 13:56
довідка аналог договір.pdf
01 листопада 2019 13:56
відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"

ТОВ ДАТАСТРІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"
#33542722
Переможець 57 500,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"
#33542722
57 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 16:26
Договір про закупілю товару укладений
25 листопада 2019 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 499,50
UAH (в тому числі ПДВ 9 583,25 UAH)