Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку «Ясла-садок № 110 «Світлячок» за адресою: вул. Бахчиванджи, 13а у Центральному районі, м. Маріуполь» (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
59 486 869,00 UAH
UA-2019-10-17-003019-b 80a8110771d44a3d893c8e1b178893b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимур Свиридовський

+380688651117 m.uks2018eib@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Тимур Свиридовський
+380688651117
m.uks2018eib@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:12
Очікувана вартість: 59 486 869,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 486,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 297000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку «Ясла-садок № 110 «Світлячок» за адресою: вул. Бахчиванджи, 13а у Центральному районі, м. Маріуполь» (коригування)
(код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Джерелами фінансування робіт є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул.Бахчиванджи, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:36
Додатки до ТД днз110.pdf
17 жовтня 2019 15:36
ТД днз110.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙБУД ГРУП" 59 307 541,00
UAH з ПДВ
59 307 541,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИАЗОВГАЗ" 59 468 911,10
UAH з ПДВ
59 468 911,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 14:18
Довідка.pdf.p7s
11 листопада 2019 14:18
Довідка.pdf
11 листопада 2019 14:18
Довідка МВС.pdf
11 листопада 2019 14:18
Довідка ДФС.pdf
01 листопада 2019 15:30
7 Пояснення податки.pdf
01 листопада 2019 15:30
6 Витяг ПДВ.PDF
01 листопада 2019 15:30
5 Статут.pdf
01 листопада 2019 15:30
46 Довідка ст.17 6.pdf
01 листопада 2019 15:30
45 Документи субпідрядників.pdf
01 листопада 2019 15:30
44 Довідка субпідрядники.pdf
01 листопада 2019 15:30
42 Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 15:30
40 Довідка нарахування ПДВ.pdf
01 листопада 2019 15:30
4 Протокол повноваження.pdf
01 листопада 2019 15:30
39 Гарантійний лист ціна.pdf
01 листопада 2019 15:30
38 Лист-гарантія довкілля.pdf
01 листопада 2019 15:30
36 Кошторисна частина.pdf
01 листопада 2019 15:30
36 Кошторисна частина.imd
01 листопада 2019 15:30
35 Довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2019 15:30
34 Довідка ст.17 5.pdf
01 листопада 2019 15:30
33 Довідка ст.17 4.pdf
01 листопада 2019 15:30
32 Довідка ст.17 3.pdf
01 листопада 2019 15:30
31 Антикорупційна програма.pdf
01 листопада 2019 15:29
30 Довідка ст.17 2.pdf
01 листопада 2019 15:29
3 Паспорт директора.pdf
01 листопада 2019 15:29
29 Довідка ст.17 1.pdf
01 листопада 2019 15:29
28 Виписки по рахункам.pdf
01 листопада 2019 15:29
27 Пояснення рух коштів.pdf
01 листопада 2019 15:29
26 Фінансова звітність.pdf
01 листопада 2019 15:29
25 Аналогічний договір 2.pdf
01 листопада 2019 15:29
24 Аналогічний договір 1.pdf
01 листопада 2019 15:29
22 Штатний розпис.pdf
01 листопада 2019 15:29
21 Пояснення 1-ДФ.pdf
01 листопада 2019 15:29
20 Довідка 1-ДФ.pdf
01 листопада 2019 15:29
19 Довідка працівники.pdf
01 листопада 2019 15:29
18 Довідка МТБ.pdf
01 листопада 2019 15:29
14 Довідки з банку.pdf
01 листопада 2019 15:29
10 Пакт про згоду.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 20:58
40. Штатний розпис.pdf
31 жовтня 2019 20:58
39. 1-ДФ.pdf
31 жовтня 2019 20:58
38.Тех завдання.pdf
31 жовтня 2019 20:58
36. Довідка ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 20:58
35. ГЛ сплата податків.pdf
31 жовтня 2019 20:58
34. Довкілля.pdf
31 жовтня 2019 20:58
33. кошторисна частина.zip
31 жовтня 2019 20:58
32. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2019 20:58
31. ст.17-5.pdf
31 жовтня 2019 20:58
30. ст.17-4.pdf
31 жовтня 2019 20:58
29. ст.17-3.pdf
31 жовтня 2019 20:58
28. ст.17-2.pdf
31 жовтня 2019 20:58
27. ст.17-1.pdf
31 жовтня 2019 20:58
24,25,26 Фінзвітність.zip
31 жовтня 2019 20:58
23. Листи відгуки.pdf
31 жовтня 2019 20:58
22. Аналогічний договір.pdf
31 жовтня 2019 20:58
20. Працівники.pdf
31 жовтня 2019 20:58
19. МТБ.pdf
31 жовтня 2019 20:58
18. ГЛ 90 днів.pdf
31 жовтня 2019 20:58
17 Забезпечення.zip
31 жовтня 2019 20:58
16. Оновлена пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 20:58
14. Дозвіл (2).pdf
31 жовтня 2019 20:58
12. Дозвіл.pdf
31 жовтня 2019 20:58
11. ліцензія.pdf
31 жовтня 2019 20:58
10. пакт.pdf
31 жовтня 2019 20:58
8. ЛЗ проект договору.pdf
31 жовтня 2019 20:58
7. Цінова.pdf
31 жовтня 2019 20:58
6. Ненадання.pdf
31 жовтня 2019 20:58
5.2. Витяг Єдиний.pdf
31 жовтня 2019 20:58
4. Статут.pdf
31 жовтня 2019 20:58
3. Уповноважена особа.pdf
31 жовтня 2019 20:58
2. Паспорт.pdf
31 жовтня 2019 20:58
1. наказ №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙБУД ГРУП"

ТОВ "ПРИАЗОВГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙБУД ГРУП"
#39861149
Переможець 59 307 541,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙБУД ГРУП"
#39861149
59 307 541,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 11:53
Дод. угода № 17 до договору № 202-2019.pdf зміни до договору
28 березня 2023 11:47
Повідомлення про внесення змін ДУ 17.doc зміни до договору
28 березня 2023 11:47
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 19:25
Дод. угода № 16 до договору № 202-2019 від 25.11.2019.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 19:24
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 09:58
Дод. угода №15 від 18.02.2022 до договору №202-2019 від 25.11.2019.PDF зміни до договору
18 лютого 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 13:35
Дод уг №14 від 06.12.2021 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
07 грудня 2021 13:35
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 16:40
Дод уг №13 від 01.11.21 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
01 листопада 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 10:21
Дод уг №12 від 27.09.2021 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
27 вересня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 08:14
Дод уг №11 від 14.09.21 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 08:13
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 08:09
Дод уг №10 від 14.09.21 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 08:08
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 13:54
Дод уг №9 від 19.07.21 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
20 липня 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 10:07
Дод уг №8 від 26.05.2021 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
28 травня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 16:00
Дод уг №7 від 30.04.21 до дог №202 2019.pdf зміни до договору
05 травня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:20
дод уг №6 від 22.03.21 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
22 березня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:32
Дод уг №5 від 28.12.20 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 10:55
Дод уг №4 від 30.11.20.до дог №202 2019.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 15:43
Дод угода №3 від 05.05.20 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
05 травня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 18:51
Дод угода №2 від 26.02.20 до дог №202 2019.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 18:48
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 12:15
Додаткова угода №1 від 16.12.19 до дог №202 2019.PDF зміни до договору
16 грудня 2019 12:15
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 18:18
Договір №202 2019 від 25.11.2019 Ясла садок №110 Светлячок.PDF укладений
25 листопада 2019 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення Додатку 4
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна постанови КМУ щодо авансування та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити замовника та календарний графік викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 20 договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору до 30.10.2021р
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір доплвнений пунктом 13.4
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням відкоригованої проєктної документації та нового експертного звіту, договірна ціна викладена в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору становить до 01.02.2022р
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівника, реквізити Підрядника викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування виконаних робіт викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням відкоригованої проєктної документації та нового експертного звіту, Договірна ціна викладена в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування виконаних робіт викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору до 30.09.2022р
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 12.1.1 договору викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строків фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML