Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) системний блок
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-10-17-002957-b c5ff5861774a48f6982263ab42e7674c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шушківська Валентина Олексіївна

+380612862603 mega-prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611464
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 48-А
Контактна особа: Шушківська Валентина Олексіївна
+380612862603
mega-prozoro@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 15:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 15:33
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:26
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


кошти спеціального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
системний блок 1 шт. для ТВО Хортицького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд. 48А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару системний блок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:49
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ні, бо замовник бажає придбати саме такий товар, який зазначений у додатку №3.
2. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції.
3. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 10 500,00
UAH з ПДВ
10 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 12 162,00
UAH з ПДВ
10 494,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 14 700,00
UAH з ПДВ
14 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Лібра-Лайн" 15 900,00
UAH з ПДВ
15 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 14:32
Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2019 18:24
ПРОПОЗИЦІЯ_10340_00.pdf
25 жовтня 2019 15:32
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 жовтня 2019 15:32
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
25 жовтня 2019 15:22
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:11
Пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 12:11
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПП "Лібра-Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 10 340,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:57

Документи

30 жовтня 2019 15:57
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
10 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2019 15:57
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
14 листопада 2019 16:49