Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – код 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з прийому відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) для подальшого захоронення).
Очікувана вартість
198 990,00 UAH
UA-2019-10-17-002935-b ddb2a84f69af402d857d08b6e35314aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Усова

+380487981207 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65010, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б
Контактна особа: Елена Усова
+380487981207
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:52
Очікувана вартість: 198 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8534 метр кубічний
ДК 021:2015 – код 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з прийому відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) для подальшого захоронення).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса., вул. Промислова, 38 (відстань не більше 25 км.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковий період протягом 30 календарних днів. Приймання відходів 4-го класу небезпеки, відповідно до п.п.2.2. Договору, здійснюється на умовах за фактично надані послуги, на підставі Акту наданих послуг та рахунку. Замовник зобов’язаний підписувати акти наданих послуг протягом 3-х днів з моменту його отримання. Підписання актів наданих послуг здійснюється щомісячно. Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів підприємства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:27
Проект договору Додаток 4 тен. док.docx
17 жовтня 2019 15:27
ТД Мусор 17.10.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ" 195 087,24
UAH з ПДВ
195 087,24
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Град Сервіс" 196 282,00
UAH з ПДВ
196 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:04
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:58
Рішення №28-05-19 від 28.05.2019р..pdf
01 листопада 2019 14:58
Відгук КЕП УСС.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 14:09
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЮЗ"

ПП "Град Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 195 087,24
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
195 087,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:33
ЗпУД від 31.03.20 (Мусор).PDF укладений
31 березня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 12:26
ПВЗД№3 від 30.03.20.PDF зміни до договору
31 березня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 14:02
ПВЗД№2 від 24.01.20 (ТОВ Союз).PDF зміни до договору
24 січня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:34
ПВЗД№1 від 28.12.19 (ТОВ Союз).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 15:28
Дог№В-1911 від 19.11.19 (Союз).PDF укладений
19 листопада 2019 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «7.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє до 31.03.2020 року, а у частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: №В-1911
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.3. Послуги надаються: не більше 25 км. від адреси: 65031, Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38, в обсязі 10240,8 м3.» «2.1. Загальна сума договору складає 234 104,69 (двісті тридцять чотири тисячі сто чотири гривні 69 копійок) гривень у т.ч. ПДВ 20% - 39 017,45 гривень.»
Номер договору про закупівлю: №В-1911
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.3. Послуги надаються: не більше 25 км. від адреси: 65031, Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38, в обсязі 7386 м3.» «2.1. Загальна сума договору складає: 168 843,96 (сто шістдесят вісім тисяч вісімсот сорок три гривні 96 копійок) гривень у т.ч. ПДВ 20% - 28 140,66 гривень.»
Номер договору про закупівлю: №В-1911
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 168 843,96
UAH (в тому числі ПДВ 28 140,66 UAH)