Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичний гематологічний аналізатор зі стартовим набором реактивів для проведення 250 тестів та аналізатор сечі
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-10-17-002861-b 662267da425247a1ae14a3a8ff31df65
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Людмила Миколаївна

380963858191
novoarhcpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Новоархангельської районної ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38600846
Місцезнаходження: 26106, Україна , Кіровоградська обл., с.Торговиця, І.Сірка, 15
Контактна особа: Поліщук Людмила Миколаївна
380963858191,
novoarhcpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:36
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Автоматичний гематологічний аналізатор зі стартовим набором реактивів для проведення 250 тестів (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26106, Україна, Кіровоградська область, село Торговиця, вулиця І. Сірка, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
1 Одиниця
Аналізатор сечі (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26106, Україна, Кіровоградська область, село Торговиця, вулиця І. Сірка, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 10:01
перелік змін до_ДКТ.doc
18 жовтня 2019 10:00
Проект Договору зі змінами.docx
18 жовтня 2019 10:00
ТД_сайт_нова_редакція.docx
17 жовтня 2019 15:23
Технічне завдання.docx
17 жовтня 2019 15:21
ТД_сайт.docx
18 жовтня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 10:01
перелік змін до_ДКТ.doc
18 жовтня 2019 10:00
Проект Договору зі змінами.docx
17 жовтня 2019 15:22
Проект Договору.docx
18 жовтня 2019 10:00
ТД_сайт_нова_редакція.docx
17 жовтня 2019 15:22
ТД_сайт.docx
17 жовтня 2019 15:23
Технічне завдання.docx
17 жовтня 2019 15:21
ТД_сайт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000014 ● 78eb35db366c40458b7e96d662d6fbb0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


21.10.2019 № 56

Кропивницький


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.10.2019 № 56

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-10-17-002861-b 17.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-21 15:04:50

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автоматичний гематологічний аналізатор зі стартовим набором реактивів для проведення 250 тестів та аналізатор сечі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за ID: UA-2019-10-17-002861-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі предмет закупівлі визначений Вами без зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019, при тому, що відповідно до абзацу 7 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-23 13:58:28

Надання роз'яснення

Дякуємо Вам за Вашу оперативність та доводимо до Вашого відому, що Замовником прийнято рішення про відміну даної процедури у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення було усунуто шляхом відміни даної процедури закупівлі у зв'зку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-11-04 15:25:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

-

2019-11-04 16:15:08

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 жовтня 2019 14:19
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
23 жовтня 2019 14:17
Протокол відміна стор.1.jpg
23 жовтня 2019 14:17
протокол відміна стор.2.jpg