Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Новоархангельської районної ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38600846 |
Місцезнаходження: | 26106, Україна , Кіровоградська обл., с.Торговиця, І.Сірка, 15 |
Контактна особа: |
Поліщук Людмила Миколаївна 380963858191, novoarhcpmsd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 10:01 |
перелік змін до_ДКТ.doc | |
18 жовтня 2019 10:00 |
Проект Договору зі змінами.docx | |
18 жовтня 2019 10:00 |
ТД_сайт_нова_редакція.docx | |
17 жовтня 2019 15:23 |
Технічне завдання.docx | |
17 жовтня 2019 15:21 |
ТД_сайт.docx |
18 жовтня 2019 10:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2019 10:01 |
перелік змін до_ДКТ.doc
|
|||
18 жовтня 2019 10:00 |
Проект Договору зі змінами.docx
|
|||
18 жовтня 2019 10:00 |
ТД_сайт_нова_редакція.docx
|
|||
17 жовтня 2019 15:23 |
Технічне завдання.docx
|
|||
17 жовтня 2019 15:21 |
ТД_сайт.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000014 ● 78eb35db366c40458b7e96d662d6fbb0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2019 № 56
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.10.2019 № 56
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-17-002861-b 17.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-21 15:04:50
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автоматичний гематологічний аналізатор зі стартовим набором реактивів для проведення 250 тестів та аналізатор сечі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за ID: UA-2019-10-17-002861-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі предмет закупівлі визначений Вами без зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019, при тому, що відповідно до абзацу 7 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-23 13:58:28
Надання роз'яснення
Дякуємо Вам за Вашу оперативність та доводимо до Вашого відому, що Замовником прийнято рішення про відміну даної процедури у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення було усунуто шляхом відміни даної процедури закупівлі у зв'зку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
2019-11-04 15:25:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
-
2019-11-04 16:15:08
Інформація про відміну
Дата відміни: | 23 жовтня 2019 14:19 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
23 жовтня 2019 14:17
|
Протокол відміна стор.1.jpg |
23 жовтня 2019 14:17
|
протокол відміна стор.2.jpg |