Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко пастеризоване, молоко ультрапастеризоване, згущене молоко (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
pasteurized milk, ultra-pasteurized milk, condensed milk (funding source: local budget funds)
Очікувана вартість
33 678 900,00 UAH
UA-2019-10-17-002700-b 4de1bab98acf4752842e6337ef52e50f
Укладання рамкової угоди    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
наразі немає жодного відбору

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MI Center of financing and economic activity of establishments and establishments of the system of formation of Malinovskogo of district of m. Odesa
National ID: 40702912
Contact point: Lisak Tetyana Oleh
+380487628249
lisakmalin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 15:09
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 15:09
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:36
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:36
Очікувана вартість: 33 678 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 4
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1010367 UAH
Publication date: 17 жовтня 2019 15:04
Enquiries until: 08 листопада 2019 15:09
Complaints submission until: до 14 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2019 15:09
Planned auction date: 02 грудня 2019 14:36

Information

Estimated total value: 33 678 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 168 395 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Count of parties to sign framework agreement: 4
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement
закупівля на 2020-2023 роки
purchase in the years 2020-2023
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1098000 кг
молоко пастеризоване, молоко ультрапастеризоване, згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеси
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

pasteurized milk, ultra-pasteurized milk, condensed milk
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:05
Рамкова проект.docx
17 жовтня 2019 15:05
Молоко.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000028 ● fc45229018ff4eb8ab5797fc351552f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
33. UA-2019-10-17-002700-b 17.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-16 17:08:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (Молоко пастеризоване, молоко ультрапастеризоване, згущене молоко), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-17-002700-b, дата оприлюднення 17.10.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, які не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
- - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 27.02.2018 № РН-0022582, від 22.03.2018 № РН-0030040, від 26.04.2018 № РН-0042674, від 17.05.2018 № РН-0048903, від 26.06.2018 № РН-0064185, від 12.07.2018 № РН-0068711, від 06.09.2018 № РН-0087644 на загальну суму за Договором від 26.02.2018 № 12П – 22445,13,00 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № № 1374 та додаткових угод від 23.03.2018 № 1, від 23.04.2018 № 2, від 14.08.2018 № 3, від 01.10.2018 № 4, від 06.11.2018 № 5, від 16.11.2018 № 6, від 06.12.2018 № 7, від 21.12.2018 № 8 про внесення змін до Договору від 26.02.2018 № 12П про закупівлю товарів, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 5 602 269,96 грн, тим самим не підтверджено виконання аналогічного договору у повному обсязі?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам абзаців 1 та 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як згідно довідки про наявність складських приміщень, які використовуються для ведення господарської діяльності від 11.11.2019 № 1358 загальна площа складських приміщень, які розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 610,8 м2, що також підтверджується технічним паспортом, договором купівлі-продажу частини нерухомого майна від 28.02.2018 та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 28.02.2019 № 115639178, а згідно пункту 1.1 договору на санітарну обробку складських приміщень від 01.09.2018 № 1564, що надано учасником у складі тендерної пропозиції, об’єм робіт щодо дезінсекції, дератизації та дезінфекції складського приміщення, що розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 400 м2?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника від 11.10.2019 № 244, декларацію виробника від 01.11.2019 № 01 та декларацію виробника (постачальника) № (РНК/ТТН): 0102041 від 11.04.2019, якими не підтверджено, що молоко коров’яче пастеризоване не містить сухого молока, молоко коров’яче ультрапастеризоване має упакування «Тетра-Фино-Асептік» або «Тетра-Брік-Асептик», або асептична плівка та не містить сухого молока?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника (посвідчення про якість від 01.11.2019 № 6139), декларацію виробника (постачальника) № (РНК/ТТН): 0110887 від 20.05.2019 та декларацію виробника № 1 від 02.11.2019, якими не підтверджено, що молоко коров’яче пастеризоване не містить сухого молока, молоко коров’яче ультрапастеризоване має упакування «Тетра-Фино-Асептік» або «Тетра-Брік-Асептик», або асептична плівка та не містить сухого молока?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника від 21.10.2019 № 10/21, декларацію виробника (посвідчення про якість від 24.10.2019 № 1058) та декларацію виробника (посвідчення про якість від 18.06.2019 № 00417), якими не підтверджено, що молоко коров’яче пастеризоване не містить сухого молока, молоко коров’яче ультрапастеризоване має упакування «Тетра-Фино-Асептік» або «Тетра-Брік-Асептик», або асептична плівка та не містить сухого молока?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-19 12:17:37

Пояснення

У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відмінити торги.
Враховуючи викладене, торги будуть відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2019
UA-2019-10-17-002700-b4de1bab98acf4752842e6337ef52e50f
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Лекка Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 листопада 2019 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 листопада 2019 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2019 17:20
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:25
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:25
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:24
Документи переможця.pdf
17 листопада 2019 20:33
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:33
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:32
3. МТБ Моторна Малиновський.pdf
16 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:19
1.НАССР Малиновський.pdf
16 листопада 2019 19:19
3. МТБ Моторна Малиновський.pdf

Документи

18 листопада 2019 15:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2019 19:20
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:56
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:56
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:52
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:52
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:51
4. Повноваження.pdf
17 листопада 2019 19:51
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf
16 листопада 2019 20:53
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:52
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:52
Ліцензія Восток.zip
16 листопада 2019 20:52
Довіреність.zip
16 листопада 2019 20:52
Банківська гарантія.zip
16 листопада 2019 20:52
6. Інші документи.pdf
16 листопада 2019 20:52
5. Проект договору.pdf
16 листопада 2019 20:52
4. Повноваження.pdf
16 листопада 2019 20:52
2. Відповідність ст.17.pdf
16 листопада 2019 20:52
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
16 листопада 2019 20:52
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf

Документи

18 листопада 2019 15:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2019 18:08
Електронний підпис
17 грудня 2019 18:07
ПРОПОЗИЦІЯ_М.pdf
04 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:52
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:52
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:52
Довідка МВС 24.11.19.pdf
18 листопада 2019 13:10
Електронний підпис
18 листопада 2019 13:10
Електронний підпис
18 листопада 2019 13:08
Документи (додаток №1).pdf
17 листопада 2019 23:42
Електронний підпис
17 листопада 2019 23:41
Електронний підпис
17 листопада 2019 23:41
Документи (додаток № 4, №5).pdf
17 листопада 2019 23:41
Декларації виробника.pdf
17 листопада 2019 23:41
2 Документи (додаток №2).pdf
17 листопада 2019 23:41
1 Документи (додаток №1).pdf

Документи

18 листопада 2019 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2019 09:21
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:21
Документи ТОВ ЛЕККА 6.zip
18 листопада 2019 09:21
Документи ТОВ ЛЕККА 5.zip
18 листопада 2019 09:21
Документи ТОВ ЛЕККА 4.zip
18 листопада 2019 09:21
Документи ТОВ ЛЕККА 3.zip
18 листопада 2019 09:21
Документи ТОВ ЛЕККА 2.zip
18 листопада 2019 09:21
Документи ТОВ ЛЕККА 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ Лекка

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 32 919 300,00
UAH з ПДВ
32 919 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 33 157 500,00
UAH з ПДВ
33 157 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 33 603 900,00
UAH з ПДВ
33 603 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 18:08
Електронний підпис
17 грудня 2019 18:07
ПРОПОЗИЦІЯ_М.pdf
04 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:52
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:52
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:52
Довідка МВС 24.11.19.pdf
18 листопада 2019 13:10
Електронний підпис
18 листопада 2019 13:10
Електронний підпис
18 листопада 2019 13:08
Документи (додаток №1).pdf
17 листопада 2019 23:42
Електронний підпис
17 листопада 2019 23:41
Електронний підпис
17 листопада 2019 23:41
Документи (додаток № 4, №5).pdf
17 листопада 2019 23:41
Декларації виробника.pdf
17 листопада 2019 23:41
2 Документи (додаток №2).pdf
17 листопада 2019 23:41
1 Документи (додаток №1).pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 17:20
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:25
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:25
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:24
Документи переможця.pdf
17 листопада 2019 20:33
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:33
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:32
3. МТБ Моторна Малиновський.pdf
16 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:19
1.НАССР Малиновський.pdf
16 листопада 2019 19:19
3. МТБ Моторна Малиновський.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 19:20
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:56
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:56
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:52
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:52
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:51
4. Повноваження.pdf
17 листопада 2019 19:51
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf
16 листопада 2019 20:53
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:52
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:52
Ліцензія Восток.zip
16 листопада 2019 20:52
Довіреність.zip
16 листопада 2019 20:52
Банківська гарантія.zip
16 листопада 2019 20:52
6. Інші документи.pdf
16 листопада 2019 20:52
5. Проект договору.pdf
16 листопада 2019 20:52
4. Повноваження.pdf
16 листопада 2019 20:52
2. Відповідність ст.17.pdf
16 листопада 2019 20:52
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
16 листопада 2019 20:52
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Переможець 32 919 300,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:27
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 33 157 500,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:28
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 33 603 900,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 32 919 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 33 157 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 33 603 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 18 грудня 2019 00:00
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
молоко пастеризоване, молоко ультрапастеризоване, згущене молоко
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"

Рамкова угода

Статус:
Неукладена рамкова угода з інших причин


Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 12:19
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
19 грудня 2019 12:19
Повідомлення про рішення
19 грудня 2019 12:19
Повідомлення про рішення