Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машинка для стрижки волосся, фен для сушіння волосся, гребінець перукарський
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-10-17-002587-b f15b4319911342838ac4299a6468118d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Руденко Галина В'ячеславівна

380444018359 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018359
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 13:35
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Поставка разова. Детальна інформація міститься в прикріпленому файлі "Оголошення"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
1. Машинка для стрижки волосся - 1шт.,
2. Фен для сушіння волосся - 1шт.,
3. Гребінець для стрижки комбінований пластиковий - 20шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська область, Київ, М. Юнкерова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної за поставлений товар, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:53
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги допускаються, але не з гіршими якісними характеристиками. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи- підприємці не платники ПДВ, ціна розглядатиметься як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-002587-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2755803590
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:29
безпідставна дискваліфікація
Шановний Замовник!
Прошу розглянути заперечення на Протокол (рішення) про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 24.10.2019р.

1. Щодо відсутності у складі пропозиції Довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП.
Відповідно до наказу Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», з 21.03.2017 довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП визнано недійсними.
При цьому, з дня набрання чинності Наказом №1125 визнаються такими, що втратили чинність, документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності Наказом №1125 та є дійсними на дату набрання чинності Наказом №1125 в тому числі і довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).

2. Щодо надання протермінованої Декларації про відповідність.
В Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підпадає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України планує до 2020 року створити та ввести в дію адаптовану до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Простими словами необхідно сказати, що зареєстровані в Реєстрі державної системи сертифікації сертифікати відповідності на продукцію і послуги, сертифікати на системи управління, атестати виробництва і свідоцтва про визнання (термін дії яких закінчується після 01.01.2018) залишаються чинними при умові проведення передбаченого органами сертифікації (які видали сертифікати відповідності) періодичного технічного нагляду за стабільністю показників, що підтверджені вказаними вище документами. При цьому слід зазначити, що дія документів державної системи сертифікації може бути анульована органом із сертифікації за бажанням заявника.
Законодавчі документи, які обмежують термін дії виданих до 01.01.2018 року документів державної системи сертифікації, на сьогодні відсутні.
Таким чином, термін дії Декларацій про відповідність на продукцію Moser автоматично продовжився з 01.10.2019 і триває по даний час.

Прошу розглянути дане заперечення та враховуючи вищевикладене повторно повернутись до розгляду моєї пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 15:47
Шановний Учаснику, враховуючи те, що згідно п.8 тендерної документації, Ви як Учасник повинні були надати довідки-пояснення у складі своїй тендерної пропозиції (навіть на стадії кваліфікації коли довантажували оновлену цінову пропозицію), але на жаль цього не зробили, та заздалегідь знаючи про не дійсність Декларації про відповідність подавали її у складі пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 4 384,00
UAH з ПДВ
4 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КІЄНКО Р. В. 4 514,00
UAH з ПДВ
4 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 4 833,00
UAH з ПДВ
4 833,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:38
Certificat Moser.pdf
21 жовтня 2019 12:38
Лист згода з договором.pdf
21 жовтня 2019 12:38
Довідка про підпис.pdf
21 жовтня 2019 12:38
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.pdf
21 жовтня 2019 12:38
Пропозиція з додатком.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 09:49
тех вимога.pdf
22 жовтня 2019 09:49
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 жовтня 2019 09:07
Довідка-про досвід.pdf
22 жовтня 2019 09:07
Сканировать1 — копия.PDF
22 жовтня 2019 09:07
Vityag.PDF
22 жовтня 2019 09:07
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
22 жовтня 2019 09:07
ID KOD.PDF
22 жовтня 2019 09:07
Pasport 2ST.PDF
22 жовтня 2019 09:07
Vipiska.PDF
22 жовтня 2019 09:07
Гарантія на документи.pdf
22 жовтня 2019 09:07
Dovidka SCHET.PDF
22 жовтня 2019 09:07
Витяг розширений.pdf
22 жовтня 2019 09:07
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
22 жовтня 2019 09:07
Pasport 1ST.PDF
22 жовтня 2019 09:07
Vipiska2.PDF
22 жовтня 2019 09:07
ДОВІДКА документи.pdf
22 жовтня 2019 09:07
Pasport 12-13ST.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ФОП КІЄНКО Р. В.

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2755803590
Відхилено 4 359,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:53
ФОП КІЄНКО Р. В.
#3219714033
Переможець 4 380,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КІЄНКО Р. В.
#3219714033
4 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 11:19
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 11:19
Договір 151.pdf укладений
30 жовтня 2019 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 380,00
UAH