Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
natural gas
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39013038 |
Вебсайт: | https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/ |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська область обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бакум +380325222542 p_tar@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Olga Bakum +380325222542 p_tar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | VÍDDÍL OSVÍTI ZHOVKÍVS'KOÍ̈ RAYONNOÍ̈ DERZHAVNOÍ̈ ADMÍNÍSTRATSÍÍ̈ L'VÍVS'KOÍ̈ OBLAST |
National ID: | 39013038 |
Contact point: |
Olga Bakum +380325222542 p_tar@ukr.net |
Additional contacts: |
Olga Bakum +380325222542 p_tar@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 7 475 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 17 жовтня 2019 14:46 |
Enquiries until: | 08 листопада 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 14 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 листопада 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 7 475 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 37 375 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування: кошти районного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 15:06 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГАЗ.doc | |
17 жовтня 2019 15:06 |
ЖОВКВА ТД на 2019 р остаточний варіант.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 30 листопада 2019 23:30
Дата подання: 30 листопада 2019 15:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-29-000235 ● 0fc31c2dd331482c903d0c7c32f9b1f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 № 213
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-17-002513-b 17.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-12 10:50:28
Про зупинення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2019 № 215
Львів
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-10-17-002513-b.b1 - зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-10-17-002513-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 03 грудня 2019 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 03 грудня 2019 року № 213 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-12 10:50:35
Про зупинення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2019 № 215
Львів
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-10-17-002513-b.b1 - зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-10-17-002513-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 03 грудня 2019 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 03 грудня 2019 року № 213 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-23 11:38:13
Про поновлення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2019 № 225
Львів
Про поновлення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження за результатами розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою закупівлі ID: UA-2019-10-17-002513-b,
НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-10-17-002513-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 03 грудня 2019 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 03 грудня 2019 року № 213 «Про початок моніторингу закупівель».
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Жовківської районної державної адміністрації Львівської області у відповідь на оприлюднений 26.12.2019р. моніторинг ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2019 № 213 Львів «Про початок моніторингу закупівель» Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» повідомляє: Що стосується інформації зазначеної у моніторингу щодо не оприлюднення Замовником протоколів тендерного комітету відділу освіти про допуск до аукціону від 22.11.2019р. та відхилення тендерної пропозиції від 25.11.2019р. то Замовник повідомляє, що технічно цього зробити неможливо, оскільки можливості для завантаження файлів у системі під час проведення відкритих торгів із публікацією на англійській мові - немає. На підтвердження зазначеної інформації Замовник звернувся листом 27.12.2019р. вих. №1375 на електронний майданчик щодо надання роз’яснення щодо можливості/неможливості публікації протоколів Замовника. У відповідь на запит Замовника електронний майданчик повідомив: «що з 05.09.2019 року в електронній системі закупівель ProZorro у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на етапі прекваліфікації відсутня можливість завантажити документи щодо рішення про допуск/недопуск учасників до аукціону» (лист вих. №1374/12 від 27.12.2019р. на 1 аркуші додається). Що стосується інформації щодо надання Учасником ТОВ «ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ» довідки виданої спеціалізованим експертом в якій чітко не засвідчено факт відповідності діяльності Учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля , а зазначено, що діяльність ТОВ «ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ» в основному відповідає вимогам чинного законодавства України про охорону навколишнього природнього середовища то Замовник відповідно до вимог п.2 ч.6 розділу 3 ТД зазначив подання вищезазначеної довідки із формулюванням у «довільній формі», а тому підстав щодо відхилення по вищезазначеній підставі у Замовника немає. Щодо інформації зазначеної у моніторингу про відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника у ЄДРПОУ Учасника ТОВ «ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ» то інформуємо, що звернень, скарг від інших Учасників не надходило, а станом на дату та час оприлюднення моніторингу держаудитслужби в Замовника немає технічної можливості для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ», а відмінивши процедуру закупівлі в цілому у Замовника створяться передумови виникнення надзвичайної техногенної ситуації у підпорядкованих закладах та установах освіти Жовківського району, що у свою чергу може призвести до зриву навчального процесу та погіршення стану здоров’я учасників освітнього процесу із можливими економічними збитками внаслідок розмороження паливних систем.
2019-12-30 15:08:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39013038 |
Місцезнаходження: | 80300, Україна, Львівська область обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ АС | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2020 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
3 666 000,00
UAH з ПДВ
|
3 378 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
3 744 000,00
UAH з ПДВ
|
3 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 822 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
3 978 000,00
UAH з ПДВ
|
3 852 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
4 368 000,00
UAH з ПДВ
|
4 368 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
3 378 700,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 12:23
|
додаткова природний газ.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 11:50
|
ДОДАТКОВА ПРИРОДНИЙ ГАЗ 3.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 16:48
|
Додаткова2 ГАЗ.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 15:07
|
Додаткова 1 ГАЗ.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 09:07
|
договір природний газ Благогаз збут.pdf | укладений |
23 січня 2020 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 12в |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 12в |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із зверненням Постачальника листом №02/11-01 від 02.11.2020р. "Про підняття ціни" сторони уклали додаткову угоду в частині ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 12в |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної суми договору на 550 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 12в |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |