Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Центральна, 6-А в с. Мироцьке Києво-Святошинського району Київської області – будівництво
Очікувана вартість
7 853 770,20 UAH
UA-2019-10-17-002417-b ● 2cd72c951da04327b94ba5563d3b4aa6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 7 853 770,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 853,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Центральна, 6-А в с. Мироцьке Києво-Святошинського району Київської області – будівництво (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08104, Україна, Київська область, с. Мироцьке Києво-Святошинського району , вул. Центральна, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 14:36 |
Додатки до ТД.PDF | |
17 жовтня 2019 14:36 |
ТД.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-002417-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:01354378
Дата подання: 19 листопада 2019 13:59
Необгрунтований вибір переможця
Вимога у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 14:47
Щодо вашої вимоги від 19.11.2019 року зазначаємо наступне. ТОВ «АМК РЕМ БУД» було визначено переможцем даної процедури закупівлі оскільки його тендерна пропозиція повністю відповідала вимогам документації Замовника. Ваші твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам ТД необґрунтовані та не підтверджені змістом тендерної документації, виходячи з наступного.
Щодо довідки про досвід виконання аналогічного договору, то слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ БУД» міститься довідка за вих. № 1023/19 від 01 листопада 2019 року яка містить інформацію про особу відповідальну за виконання робіт зі сторони контрагента, в тому числі і інформацію про контактні телефони даної особи та e-mail. Додаткових вимог щодо відповідності поданої в даній довідці інформації змісту інших документів пропозиції, тендерна документація не містила.
Щодо поданих в складі тендерної пропозиції договорів обладнання то звертаємо вашу увагу на той факт, що на виконання умов тендерної документації, в цій частині, учасником подано в складі своєї пропозиції всю необхідну інформацію (довідку, договори оренди, інше) і до того ж, тендерна документації не містила інших вимог щодо підтвердження чи не підтвердження певних фактів. А тому ваші доводи нічим не обґрунтовані.
Вимога тендерної документації про те, що «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору; свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів/документів що підтверджують право власності)» не поширюється на договори, що підтверджують наявність орендованої матеріально-технічної бази, оскільки останні не є документами, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій). Договір це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних або господарських правовідносин. Тож, подані переможцем документи і в цій частині, повністю відповідають вимогам документації замовника.
Щодо ліцензії субпідрядника. У складі тендерної пропозиції переможця міститься лист за вихідним № 982/19 від 01 листопада 2019 року з інформацією щодо субпідрядника в якому вказано, що у субпідрядника наявна ліцензія, інформація про яку міститься за наданим посиланням в ліцензійному реєстрі господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Оскільки дана ліцензія отримана у 2017 році, вона є електронною, саме тому ТОВ «АМК РЕМ БУД», враховуючи вимоги тендерної документації про те, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.» надав пояснення у вищенаведеному листі та копію наказу ДСУНС від 11.07.2017р. про видачу ліцензії субпідряднику. Тому і в даному випадку ТОВ «АМК РЕМ БУД» виконало вимоги тендерної документації належним чином, а тому підстав для відхилення його тендерної пропозиції не було.
Щодо довідки про досвід виконання аналогічного договору, то слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ БУД» міститься довідка за вих. № 1023/19 від 01 листопада 2019 року яка містить інформацію про особу відповідальну за виконання робіт зі сторони контрагента, в тому числі і інформацію про контактні телефони даної особи та e-mail. Додаткових вимог щодо відповідності поданої в даній довідці інформації змісту інших документів пропозиції, тендерна документація не містила.
Щодо поданих в складі тендерної пропозиції договорів обладнання то звертаємо вашу увагу на той факт, що на виконання умов тендерної документації, в цій частині, учасником подано в складі своєї пропозиції всю необхідну інформацію (довідку, договори оренди, інше) і до того ж, тендерна документації не містила інших вимог щодо підтвердження чи не підтвердження певних фактів. А тому ваші доводи нічим не обґрунтовані.
Вимога тендерної документації про те, що «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору; свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів/документів що підтверджують право власності)» не поширюється на договори, що підтверджують наявність орендованої матеріально-технічної бази, оскільки останні не є документами, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій). Договір це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних або господарських правовідносин. Тож, подані переможцем документи і в цій частині, повністю відповідають вимогам документації замовника.
Щодо ліцензії субпідрядника. У складі тендерної пропозиції переможця міститься лист за вихідним № 982/19 від 01 листопада 2019 року з інформацією щодо субпідрядника в якому вказано, що у субпідрядника наявна ліцензія, інформація про яку міститься за наданим посиланням в ліцензійному реєстрі господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Оскільки дана ліцензія отримана у 2017 році, вона є електронною, саме тому ТОВ «АМК РЕМ БУД», враховуючи вимоги тендерної документації про те, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.» надав пояснення у вищенаведеному листі та копію наказу ДСУНС від 11.07.2017р. про видачу ліцензії субпідряднику. Тому і в даному випадку ТОВ «АМК РЕМ БУД» виконало вимоги тендерної документації належним чином, а тому підстав для відхилення його тендерної пропозиції не було.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-17-002417-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС", Код ЄДРПОУ:31174467
Дата подання: 21 листопада 2019 15:26
Дата подання: 21 листопада 2019 15:26
СКАРГА на дії Замовника в порядку передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІТОС» (далі по тексту «Учасник» та/або «Скаржник») вимушений звернутися до Антимонопольного комітету України у зв’язку із порушенням Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі по тексту – «Замовник») наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі з предмету: Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Центральна, 6-А в с. Мироцьке Києво-Святошинського району Київської області – будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт), номер оголошення - UA-2019-10-17-002417-b.
17.10.2019 року Замовником було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-17-002417-b, ID: 2cd72c951da04327b94ba5563d3b4aa6).
Скаржником було подано тендерну пропозицію на участь у відкритих торгах.
11.11.2019 року відповідно до опублікованого протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 678 від 11.11.2019 року (надалі по тексту – «Протокол») тендерним комітетом була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛІТОС» по процедурі закупівлі на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон»).
В пункті 2 Протоколу засідання тендерного комітету було зазначено, що тендерна пропозиція Скаржника підлягає відхиленню відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тому, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме на тендерній пропозиції Скаржника накладено електронну печатку підприємства, що не відповідає вимогам тендерної документації, а також в складі тендерної пропозиції Скаржника містяться не всі сторінки паспорта уповноваженої особи на підписання документів, пропозиції та договору.
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст. 3 Закону, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Скаржник категорично не погоджується з прийнятим рішенням, наголошує, що зазначені підстави для відхилення є безпідставними, з огляду на те, що функціональної різниці між електронною печаткою і електроннім підписом немає. Відмінність полягає лише в тому, що електронним підписом може користуватися як юридична, так і фізична особа, а електронною печаткою – тільки юридична.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про електронно довірчі послуги» електронна печатка- це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. При цьому, електронний підпис - це електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
Оскільки тендерну пропозицію надав Скаржник як юридична особа, то накладення електронної печатки замість електронного підпису не може вважатися не відповідністю умовам тендерної документації.
Електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до печатки. Тож, наявність цифрової печатки ТОВ «ЛІТОС» входить до складу ЕЦП та не може розцінюватися як відсутність ЕЦП Учасника. ТОВ «ЛІТОС» було використано ключ, який був згенерований керівником – Директором на ім’я Товариства (тобто і ЕЦП як керівника і ЕЦП печатки Товариства).
Що стосується ненадання всіх сторінок паспорта уповноваженої особи, то до тендерної пропозиції були надані лише ті сторонки паспорту на яких є будь-які данні. В свою чергу, сторінки без даних не впливають на зміст тендерної пропозиції.
З урахування принципів, визначених ст. 3 Закону вищевказані невідповідності є формальними та несуттєвими помилками, що не впливають на зміст пропозиції, а отже не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вищевказане призвело до не об’єктивного вибору переможця, а також порушення принципу максимальної ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Одночасно, 11.11.2019 року відповідно до опублікованого протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 679 від 11.11.2019 року тендерним комітетом визначено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» та визначено вказане товариство переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Центральна, 6-А в с. Мироцьке Києво-Святошинського району Київської області – будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Однак, з таким рішенням Замовника Скаржник не погоджується та вважає його таким, що не відповідає принципам, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує права Скаржника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону, а отже Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АМК РЕМ-БУД», зважаючи на наступне:
1) ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не виконало вимоги п. п. 3 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надало довідку № 1023/19 від 01.11.2019 року без зазначення інформації ПІБ особи відповідальної за виконання робіт, в тому числі без зазначення контактного номеру телефону, e-mail, що в свою чергу є порушенням вимог вищевказаних пунктів тендерної документації Замовника та є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД». В даній довідці ТОВ «АМК РЕМ-БУД» вказало лише дані підписанта контрагента – головного лікаря, який не є відповідальною особою за виконання робіт.
2) ТОВ «АМК РЕМ-БУД» на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надало договір про надання послуг автотранспортом № 23/01 від 02.01.2019 року та № 22/01 від 02.01.2019, які підписані однією й тією ж особою, як від імені Замовника так і від імені Виконавця, а саме Куковенком А.М. Тобто Куковенко А.М. у вказаних договорах зазначений як директор ТОВ «АМК РЕМ-БУД» та ФОП Куковенко А.М.
За таких умов у відповідності до п. 5 ч. 1 ст. 40 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» ТОВ «АМК РЕМ-БУД» мало надати до складу тендерної пропозиції протокол загальних зборів ТОВ «АМК РЕМ-БУД» про надання дозволу Куковенку А.М. на здійснення господарської діяльності як фізична особа-підприємець.
Більш того, договори, які нібито підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічну базу, які були долучені ТОВ «АМК РЕМ-БУД» до тендерної пропозиції суперечать вимогам ч. 3 ст. 238 Цивільного кодексу України, в якій міститься заборона на вчинення правочинів представником від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, установлених законом.
Також слід зазначити, що предметом наданих договорів є не оренда майна, а лише надання послуг автотранспортом. Оренда передбачає передання Орендодавцем Орендарю об’єкта в користування.
Таким чином, Замовник розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «АМК РЕМ-БУД» мав би прийняти рішення про відхилення такої тендерної пропозиції на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підставою для таких, дій, з боку Замовника може бути ніщо інше як необхідність обрати переможцем «свого» учасника, з яким попередньо укладена домовленість.
Рішення про визначення переможцем ТОВ «АМК РЕМ-БУД», яке надало тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам тендерної документації призвело до порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення прав та інтересів ТОВ «ЛІТОС».
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право:прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЛІТОС» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 678 від 11.11.2019 року та рішення про визначення переможцем ТОВ«АМК РЕМ-БУД», зазначене у протоколі № 679 від 11.11.2019 року за процедурою закупівлі Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Центральна, 6-А в с. Мироцьке Києво-Святошинського району Київської області – будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-10-17-002417-b.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 678 від 11.11.2019 року;
3. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 679 від 11.11.2019 року;
4. Договір про надання послуг автотранспортом № 22/01 від 02.01.2019 року;
5. Договір про надання послуг автотранспортом № 23/01 від 02.01.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2019 23:58
рішення від 25.11.2019 № 17276 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 23:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2019 № 18357.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 16:50
рішення від 10.12.2019 № 18357.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 21:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" |
6 911 263,59
UAH з ПДВ
|
6 911 263,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ |
7 450 640,00
UAH з ПДВ
|
7 177 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" |
7 760 723,83
UAH з ПДВ
|
7 178 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
7 487 648,92
UAH з ПДВ
|
7 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО |
7 851 501,00
UAH з ПДВ
|
7 851 501,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" #01354378 |
Відхилено |
6 911 263,59
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 14:58
|
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ #36259541 |
Відхилено |
7 177 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 15:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" #31174467 |
Відхилено |
7 178 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 15:04
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
7 280 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 19:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:35
|
Додаткова угода № 4 від 28.12.2020_ №215-19.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2020 09:58
|
Додаткова угода №3 від 12.08.2020_270-20.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2020 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:46
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 12:35
|
Договір №215-19.PDF | укладений |
19 грудня 2019 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №215-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №215-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №215-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |