Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване, молоко ультрапастеризоване, згущене молоко (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Milk pasteurized, ultra pasteurized milk, condensed milk (purchase financing source: local budget)
Очікувана вартість
27 917 800,00 UAH
UA-2019-10-17-002090-b 6f26cb4bab0f490c965030247cf0e445
Укладання рамкової угоди    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
наразі немає жодного відбору

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Institution "Center for Financing and Economic Activity of Educational Institutions and Institutes of the Primorsky District of Odessa"
National ID: 40703130
Contact point: Safronova Iryna
+380487069772
buhgalter134@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 13:26
Початок аукціону: 27 листопада 2019 13:26
Очікувана вартість: 27 917 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 139 589,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 4
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 837534 UAH
Publication date: 17 жовтня 2019 13:52
Enquiries until: 08 листопада 2019 20:00
Complaints submission until: до 14 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2019 20:00
Planned auction date: 27 листопада 2019 13:26

Information

Estimated total value: 27 917 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 139 589 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Count of parties to sign framework agreement: 4
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement
закупівля 2020-2023 рік
purchase 2020-2023 year
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
894000 кілограми
молоко пастеризоване, молоко ультрапастеризоване, згущене молоко (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

pasteurized milk, ultra pasteurized milk, condensed milk (purchase financing source: local budget)
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 13:54
Рамкова проект.docx
17 жовтня 2019 13:54
Молоко.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000004 ● aa3ca3cb772b4606ae321b30f0a0dbca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.




Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-10-17-002090-b
17.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-16 16:42:43

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 437 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки», яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-17-002090-b, дата оприлюднення 17.10.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-17-002090-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника від 11.10.2019 № 244, декларацію виробника від 01.11.2019 № 01 та декларацію виробника (постачальника) № (РНК/ТТН): 0102041 від 11.04.2019, якими не підтверджено, що молоко коров’яче пастеризоване не містить сухого молока, молоко коров’яче ультрапастеризоване має упакування «Тетра-Фино-Асептік» або «Тетра-Брік-Асептик», або асептична плівка та не містить сухого молока?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам абзаців 1 та 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як згідно довідки про наявність складських приміщень, які використовуються для ведення господарської діяльності від 11.11.2019 № 1409 загальна площа складських приміщень, які розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 610,8 м2, що також підтверджується технічним паспортом, договором купівлі-продажу частини нерухомого майна від 28.02.2018 та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 28.02.2019 № 115639178, а згідно пункту 1.1 договору на санітарну обробку складських приміщень від 01.09.2018 № 1564, що надано учасником у складі тендерної пропозиції, об’єм робіт щодо дезінсекції, дератизації та дезінфекції складського приміщення, що розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 400 м2?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 15.03.2018 № РН-0026887, від 17.05.2018 № РН-0048801, від 31.08.2018 № РН-0085395 на загальну суму за Договором від 26.02.2018 № 13П – 5560,8 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1412 та додаткової угоди від 21.12.2018 № 4 про внесення змін до Договору № 13П про закупівлю товарів від 26.02.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 4246363,13 грн, тим самим не підтверджено виконання аналогічного договору у повному обсязі?
8) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника (посвідчення про якість від 01.11.2019 № 6139), декларацію виробника (постачальника) № (РНК/ТТН): 0110887 від 20.05.2019 та декларацію виробника № 1 від 02.11.2019, якими не підтверджено, що молоко коров’яче пастеризоване не містить сухого молока, молоко коров’яче ультрапастеризоване має упакування «Тетра-Фино-Асептік» або «Тетра-Брік-Асептик», або асептична плівка та не містить сухого молока?
9) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника від 21.10.2019 № 10/21, декларацію виробника (посвідчення про якість від 24.10.2019 № 1058) та декларацію виробника (посвідчення про якість від 18.06.2019 № 00417), якими не підтверджено, що молоко коров’яче пастеризоване не містить сухого молока, молоко коров’яче ультрапастеризоване має упакування «Тетра-Фино-Асептік» або «Тетра-Брік-Асептик», або асептична плівка та не містить сухого молока?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» вимог ТД та визнання їх переможцями даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 02.12.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедуру закупівлі за рамковою угодою. Вищезазначена відповідь була надана Замовником 24.12.2019 р , через технічні причини в електронній системі закупівель (фото технічного збою на електронному майданчику NEWTEND додається)

2019-12-24 09:39:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 5 статті 7-1 Замовником не надано відповідні пояснення через електронну систему закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 5 статті 7-1 Замовником не надано відповідні пояснення через електронну систему закупівель.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-12-24 10:51:31

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2019
UA-2019-10-17-002090-b6f26cb4bab0f490c965030247cf0e445
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 листопада 2019 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 листопада 2019 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:06
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:06
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:05
Документи переможця.pdf
17 листопада 2019 20:31
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:31
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:31
3. МТБ Моторна Приморський.pdf
16 листопада 2019 19:01
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:01
Електронний підпис
16 листопада 2019 18:58
Електронний підпис
16 листопада 2019 18:58
Електронний підпис
16 листопада 2019 18:57
1.НАССР Приморський.pdf
16 листопада 2019 18:57
3. МТБ Моторна Приморський.pdf

Документи

18 листопада 2019 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2019 19:26
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:24
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:24
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:47
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:47
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:47
4. Повноваження.pdf
17 листопада 2019 19:47
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf
16 листопада 2019 20:18
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:18
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:17
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
16 листопада 2019 19:59
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:59
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:58
Ліцензія Восток.zip
16 листопада 2019 19:58
Довіреність.zip
16 листопада 2019 19:58
Банківська гарантія.zip
16 листопада 2019 19:58
6. Інші документи.pdf
16 листопада 2019 19:58
5.Проект договору.pdf
16 листопада 2019 19:58
4. Повноваження.pdf
16 листопада 2019 19:58
2.Відповідність ст.17.pdf
16 листопада 2019 19:58
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
16 листопада 2019 19:58
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf

Документи

18 листопада 2019 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2019 18:11
Електронний підпис
17 грудня 2019 18:10
ПРОПОЗИЦІЯ_П.pdf
04 грудня 2019 17:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:04
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:05
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:05
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:04
Довідка МВС 24.11.19.pdf
17 листопада 2019 18:18
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:18
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:17
Документи (додаток № 4, №5).pdf
17 листопада 2019 18:17
Декларації виробника.pdf
17 листопада 2019 18:17
Документи (додаток №2).pdf
17 листопада 2019 18:17
Документи (додаток №1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 27 522 000,00
UAH з ПДВ
27 522 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 27 720 000,00
UAH з ПДВ
27 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 27 816 000,00
UAH з ПДВ
27 816 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 18:11
Електронний підпис
17 грудня 2019 18:10
ПРОПОЗИЦІЯ_П.pdf
04 грудня 2019 17:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:04
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:05
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:05
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:04
Довідка МВС 24.11.19.pdf
17 листопада 2019 18:18
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:18
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:17
Документи (додаток № 4, №5).pdf
17 листопада 2019 18:17
Декларації виробника.pdf
17 листопада 2019 18:17
Документи (додаток №2).pdf
17 листопада 2019 18:17
Документи (додаток №1).pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:06
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:06
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:05
Документи переможця.pdf
17 листопада 2019 20:31
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:31
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:31
3. МТБ Моторна Приморський.pdf
16 листопада 2019 19:01
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:01
Електронний підпис
16 листопада 2019 18:58
Електронний підпис
16 листопада 2019 18:58
Електронний підпис
16 листопада 2019 18:57
1.НАССР Приморський.pdf
16 листопада 2019 18:57
3. МТБ Моторна Приморський.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 19:26
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:24
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:24
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:47
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:47
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:47
4. Повноваження.pdf
17 листопада 2019 19:47
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf
16 листопада 2019 20:18
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:18
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:17
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
16 листопада 2019 19:59
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:59
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:58
Ліцензія Восток.zip
16 листопада 2019 19:58
Довіреність.zip
16 листопада 2019 19:58
Банківська гарантія.zip
16 листопада 2019 19:58
6. Інші документи.pdf
16 листопада 2019 19:58
5.Проект договору.pdf
16 листопада 2019 19:58
4. Повноваження.pdf
16 листопада 2019 19:58
2.Відповідність ст.17.pdf
16 листопада 2019 19:58
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
16 листопада 2019 19:58
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 27 720 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:36
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 27 816 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:38
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Переможець 27 522 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 27 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 27 816 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 27 522 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 18 грудня 2019 00:01
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
молоко пастеризоване, молоко ультрапастеризоване, згущене молоко (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"

Рамкова угода

Статус:
Неукладена рамкова угода з інших причин


Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2019 10:39
Коментар щодо відміни: У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедуру закупівлі за рамковою угодою. Процедуру закупівлі відмінено 24.12.2019 р , через технічні причини в електронній системі закупівель (фото технічного збою на електронному майданчику NEWTEND додається)
Документи:
24 грудня 2019 10:39
SCAN0106.PDF
24 грудня 2019 10:39
фото.JPG