Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
48 534,00 UAH
UA-2019-10-17-002089-b aa493adc726e483190431d197de63cd9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Купарєва

+380662324524 allakupareva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Міська клінічна лікарня № 2" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984607
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, 53
Контактна особа: Алла Купарєва
+380662324524
allakupareva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 23:00
Очікувана вартість: 48 534,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 243,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Інженерні та будівельні роботи: поточний ремонт по заміні віконних блоків на металопластикові в кількості 7 одиниць в терапевтичному відділенні лікарні (джерело фінансування - кошти медичної субвенції з державного бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні дерев'яних віконних блоків на металопластикові в кількості 7 одиниць в терапевтичному відділенні лікарні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Сергія Нігояна , будинок 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться по факту виконання робіт після підписання Сторонами акту здачі-прийомки виконаних робіт по формі № КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 днів за умови наявності на рахунку ЗАМОВНИКА коштів на фінансування закупівлі. У випадку затримки оплати послуг Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник проводить оплату наданих Виконавцем послуг протягом 5-ти робочих днів після надходження відповідного бюджетного призначення коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій