Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 500 листів 80г/м2, білий
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-10-17-001963-b d08fc5d17d974a4785a8dc47233c6db0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Душа Тетяна Володимирівна

380629511323 cpmsd2mariupol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 37885220
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Контактна особа: Душа Тетяна Володимирівна
380629511323
cpmsd2mariupol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 13:07
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачка
Папір офісний А4 500 листів 80г/м2, білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник поставляє Товар окремими партіями відповідно до заявок Покупця не пізніше 5 (п'яти) календарних днів з моменту отримання заявки Покупця або в інший строк, визначений у заявці Покупця. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 17 жовтня 2019 14:03
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:55
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! Вимогою Замовника є детальний опис товару, що зазначено в Tехнічному завданні (Додаток №1).
Папір формату А4, класу «С» - найпоширеніший товар на ринку через доступність ціни і відповідає основним показникам масового використання, для застосування в малих офісах, відділах невеликих підприємствах, в навчальних, муніципальних установах.
На Ваше зауваження повідомляємо:
1) відносно білизни папіру. Для цього класу папіру стандартний показник по СІЕ в межах - 146 -150%. Відомо, що білизна – є комплексною властивістю візуального відчуття, що характеризує ступінь наближення предмета до білого по силі його підвищеної яскравості, високої розсіювачої здатності та мінімальному колірному відтінку.
2) відносно яскравості, яка є одним з технічних показників, що визначається співвідношенням жовтого і синього кольорів то, як правило, всі виробники дотримуються стандартного показника яскравості ISO в межах 94-98%., оскільки тільки тоді забезпечує контраст між текстом (зображення) і папером і, відповідно, підвищується якість печаті.
В Технічних вимогах Замовника - всі ці показники в межах дозволених.
Папір вторинної переробітки, більше підходить для особистого внутрішнього/ «домашнього» користування, якість такого папіру низька, при друкуванні відчувається деформація, а у Замовника - великий документообіг довгострокового використання та зберігання, також подавати для реєстрації документи в офіційні державні інстанції , надруковані на папіру з вторинної сировини – не зручно.

Під час проведення електронних закупівель пропозиції мають право подавати Учасники, які зацікавлені в постачанні даного товару, з такими характеристиками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-001963-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Папір-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36415265
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:20
Невідповідність товару
Шановний замовнику, просимо вас звернути увагу на те, що ФОП Грунський А.Г. вийшов на торги з папером MAGISTR ECO 80 який не відповідає технічним вимогам. В тендерній документації одним з вимагаємих параметрів паперу була щільність 80 г/м2, а папір запропонований ФОП Грунський А.Г має щільність 75 г/м2, тому ТОВ "Папір-Сервіс" вимагає відхилити пропозицію учасника за невідповідність технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2019 13:14
В складі своєїї пропозиції Учасник ФОП Грунський А.М надає Сертифікат якості продукції, в якому є підтвердження, що папір для офісної техніки A4 TM "Magistr Extra" повністю відповідає технєчним параметрам, зазначеним в вимогах Замовника, а саме маса (щільність) г/м2 дорівнює 80 (+/-2%). Даний Сертифікат отримано від ТОВ "Торговий Дім "Беріл", що є офіційним дилером (представником, дистиб'ютером) в Україні виробника паперу брендів Мagistr Eco 80 та Мagistr Exstra. Учасник ФОП Грунський А.М півдтвердив, що є прямим офіційним торговим представником ТОВ ТД "Беріл" з продажу паперу Мagistr Eco 80 та Мagistr Exstra.
Розгорнути Згорнути
Пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Грунський Андрій Григорович 11 242,50
UAH з ПДВ
11 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 11 250,00
UAH з ПДВ
11 025,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 12 492,00
UAH з ПДВ
12 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 12 105,00
UAH з ПДВ
12 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПРУЖЕНКО ВЛАДА ВОЛОДИМИРІВНА" 14 000,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:02
Лист.PDF
28 жовтня 2019 15:01
Сертифікат.PDF
28 жовтня 2019 13:54
Magistr Extra A4 - 80.PDF
25 жовтня 2019 14:34
Пропрзиция.pdf
23 жовтня 2019 10:54
Договор 4.pdf
23 жовтня 2019 10:54
Специфікація.pdf
23 жовтня 2019 10:54
Специфікація.pdf
23 жовтня 2019 10:54
Договор1.pdf
23 жовтня 2019 10:54
Контактні данні (2).pdf
23 жовтня 2019 10:54
Договор2.pdf
23 жовтня 2019 10:54
Пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 10:54
Паспорт ИНН.pdf
23 жовтня 2019 10:54
Тех вимоги.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Сертификат Magistr.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Виписка 1.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Витяг.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Виписка 2.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Паспорт прописка.pdf
23 жовтня 2019 10:53
право підпису.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Договор3.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Паспорт 1-3.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Тех вимоги.pdf
23 жовтня 2019 10:53
Договор.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 10:49
Устав.pdf
24 жовтня 2019 10:49
Свідоцтво.pdf
24 жовтня 2019 10:49
Протокол.pdf
24 жовтня 2019 10:49
Наказ.pdf
24 жовтня 2019 10:49
Довідка.pdf
24 жовтня 2019 10:49
Витяг.pdf
24 жовтня 2019 10:49
Виписка 2.pdf
24 жовтня 2019 10:49
Виписка 1.pdf
24 жовтня 2019 10:49
Цінова пропозиція 001.pdf
24 жовтня 2019 10:49
ТТХ 001.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:58
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:58
Погодження тех вимог.pdf
24 жовтня 2019 17:53
Пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 17:53
Довідка 4ОПП.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:18
Протокол №26.pdf
24 жовтня 2019 15:18
Статут.pdf
24 жовтня 2019 15:18
Витяг_3.10.pdf
24 жовтня 2019 15:18
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 15:18
Довідка 4-ОПП.pdf
24 жовтня 2019 15:18
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 15:18
Довіреність_2019.pdf
24 жовтня 2019 15:18
Паспорт_Коврига І.М..pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 08:14
свідоцтво2.jpeg
24 жовтня 2019 08:14
свідоцтво1.jpeg
24 жовтня 2019 08:14
паспорт 2.jpeg
24 жовтня 2019 08:14
паспорт 1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грунський Андрій Григорович

ТОВ "Папір-Сервіс"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ПОПРУЖЕНКО ВЛАДА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Грунський Андрій Григорович
#3521102512
Переможець 11 010,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Грунський Андрій Григорович
#3521102512
11 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор Грунський А.Г..pdf укладений
13 листопада 2019 10:38