Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Звукова апаратура
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-10-17-001818-b a4417e05f69c401787daa6d5592b1b2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанюк Андрій Леонідович

+380442801935 tender_komitet@nakkkim.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Код ЄДРПОУ: 02214142
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лаврська, 9 корпус №15
Контактна особа: Степанюк Андрій Леонідович
+380442801935
tender_komitet@nakkkim.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:16
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,43%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Акустична система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Лаврська 9, корпус 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
1 шт
Мікшерний пульт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Лаврська 9, корпус 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
2 шт
Радіосистема
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Лаврська 9, корпус 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
1 шт
Мікрофон дінамічний у комплекті із трубою телескопічною та пюпітром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Лаврська 9, корпус 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
1 шт
Комплект комутації VDC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Лаврська 9, корпус 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:59
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Так допускаємо, якщо товар відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі зазначеним у тендерній документації.
- У додатку № 2 до тендерної документації у першому абзаці перед технічними вимогами до предмета закупівлі зазначено, що Учасниками "обов‘язково зазначається виробник, модель та фото, для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника"
- Так допускаємо. Ціни будуть порівнюватись по остаточній ціні. ПДВ додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УБСП "КОМОРА" 227 910,00
UAH з ПДВ
227 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АТ -МТ ТРЕЙД 229 500,00
UAH з ПДВ
229 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 13:02
Довідка ДПС
08 листопада 2019 13:02
Довідка МВС
01 листопада 2019 16:45
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 16:45
Статут.pdf
01 листопада 2019 16:45
Наказ на керівника.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 09:19
Статут.pdf
30 жовтня 2019 09:19
Витяг.pdf
30 жовтня 2019 09:19
Виписка.pdf
30 жовтня 2019 09:19
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 09:19
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УБСП "КОМОРА"

ТОВ АТ -МТ ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УБСП "КОМОРА"
#14292414
Переможець 227 910,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 12:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УБСП "КОМОРА"
#14292414
227 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 17:52
Протокол про затвердж. зміни.docx зміни до договору
25 листопада 2019 17:48
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:43
Договір щодо музичного обладнання укладений
20 листопада 2019 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна кількості окремих товарів з штук на комплект
Номер договору про закупівлю: №2122
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 1 про внесення змін
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML