Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стаціонарне комп'ютерне робоче місце
Очікувана вартість
157 000,00 UAH
UA-2019-10-17-001810-b 7fa2e95d2f104c02b74a0d16bd5f5ec8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сергійович Волков

+380994564337 vasilkovka00@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Васильківська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01987758
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., Васильківський р-н, смт Васильківка, вул. Михайлівська,76д
Контактна особа: Олександр Сергійович Волков
+380994564337
vasilkovka00@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 14:30
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:35
Очікувана вартість: 157 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


кошти спеціального фонду (місцевий бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 одиниця
стаціонарне комп'ютерне робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, смт. Васильківка, вул. Михайлівська, 76,д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 13:01
Технічні та кількісні вимоги.doc
17 жовтня 2019 13:01
Додаток 4 Договір.docx
17 жовтня 2019 13:01
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:02
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 09:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Еквіваленти розглядаються, так як це мається на увазі ідентичні характеристики. Системні блоки на базі процесора AMD розглядаємо, суттєво те, що процесор не повинен бути впаяний в мат.плату, а змінний.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:59
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. На торги, відповідно до Закону допускаються еквіваленти (ідентичні по характеристикам товари інших торгових марок) в додатку №1 Технічні умови- к.5 вказано вимога "Повна назва запропонованої учасником моделі". До участі в закупівлі допускаються всі Учасники ( і ФОП також), ціна пропозиції Учасника буде розглядатися , як остаточна
характеристики
Дата подання: 21 жовтня 2019 12:28
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:31
Шановний Замовник! В технічних та кількісних вимогах до предмету закупівлі ви вказуєте 2 види накопичувачів Hdd та Sdd . Мається на увазі використання обидвох чи залишаете на вибір учаснику?
Відповідь: Шановний Учасник! Вид накопичувача залишається на вибір учасника- або Hdd, або Sdd
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 156 312,30
UAH з ПДВ
149 998,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 156 300,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 17:13
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:55
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:54
водяне досвид.zip
24 жовтня 2019 11:54
ид_код кки.pdf
24 жовтня 2019 11:54
паспорт кки.pdf
24 жовтня 2019 11:54
Відгуки та договори(1).zip
24 жовтня 2019 11:54
витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 11:54
справка ЕДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 11:49
ВИТЯГ платника ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 11:49
сертифікати.rar
24 жовтня 2019 11:49
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 11:49
ПРОТОКОЛ+НАКАЗ.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:02
Таблиця відповідності.pdf
25 жовтня 2019 13:02
Сертификаты GTL (1).rar
25 жовтня 2019 13:02
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 149 998,80
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 09:04

Документи

30 жовтня 2019 09:04
Електронний підпис
30 жовтня 2019 09:02
Протокол №40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
149 998,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2019 09:04
Електронний підпис
30 жовтня 2019 09:02
Протокол №40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 12:43
договір 198.pdf укладений
21 листопада 2019 12:42