Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (флеш-пам'ять)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-17-001647-b 0b5a8e68e9da41799cc626fae01b803c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Давидюк

+380445941650 vdaviduk@sdfm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба фінансового моніторингу України
Код ЄДРПОУ: 37471802
Вебсайт: http://www.sdfm.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24
Контактна особа: Володимир Давидюк
+380445941650
vdaviduk@sdfm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 14:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


закупівля проводиться відповідно до оприлюдненого плану закупівлі Держфінмоніторингу на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штука
Комп'ютерне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (флеш-пам'ять)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  12 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за фактом поставки товару Пiсляоплата 16 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 12:27
Вимоги до предмету закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:01
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Держфінмоніторинг розглянув ваші питання та повідомляє наступне. Щодо першого питання: у наших вимогах до товару немає посилання на торгову марку, пропозиції учасників повинні відповідати зазначеним у вимогах технічним характеристикам товару. Щодо другого питання: звичайно ФОП допускаються до участі у закупівлі на загальних підставах. Ціна пропозиції учасника відповідно до закупівлі після проведення аукціону приймається замовником як остаточна (тобто такою, якою її подає учасник, без ПДВ чи з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 13 800,00
UAH з ПДВ
13 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 17 616,00
UAH з ПДВ
17 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:51
!Пропозиція - 13800.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 13:37
МП_Наказ_1.pdf
21 жовтня 2019 13:37
МП Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 13:37
МП Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 13 800,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:20
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 17 616,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:23

Документи

24 жовтня 2019 10:20
Електронний підпис

Документи

24 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
17 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 09:51
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 09:51
Договір від 08.11.2019 № 23.PDF укладений
08 листопада 2019 09:46