Машини для обробки даних (апаратна частина); (Мультитачпанель)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-10-17-001606-b 5ef9027b5bfd4025a73600c25c60bd45
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Ліцей "Гроно" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22350321
Місцезнаходження замовника: 79052, Україна, Львівська обл., Львів, Вигоди,27
Контактна особа замовника: Лемик Оля
380980232258
grono_buh@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина); (Мультитачпанель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, Вигоди,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару повинна бути здійснена до 30 листопада, 2019 року Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 жовтня 2019 12:20
Тендерна документація на мультитачпанель 2019рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:02
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
щодо технології інтерактивної дошки
Дата подання: 21 жовтня 2019 16:23
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:44
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги товар з технічною характеристикою OPS комп'ютера з інтегрованою відеокартою INTEL?
Відповідь: Ні не допускаємо. Всі технічні характеристики повинні чітко відповідати додатку тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-001606-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРАТ "ЛИТЕР", Код ЄДРПОУ:24720880
Дата подання: 17 жовтня 2019 12:45
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний замовник!

Встановивши в тендерній документації вимогу «Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю виконано, відповідно до п. 2.1. (не менше двох за період 2018 року). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 2.1. та 2.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (у поточному році), інформацію про умови договору (сума, номер, дата укладання), назву предмету закупівлі, період виконання, чи виконаний такий договір в повному обсязі та повинен бути скріплений підписом керівника і відбитком печатки установи, що видала документ. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.» вами, як Замовником, (навмисно або ні) необґрунтовано та ШТУЧНО ЗВУЖЕНО КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ закупівлі, які спроможні виконати умови договору та які мають досвід виконання аналогічних договорів за 2016, 2017 та 2019 рік.

Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону Замовник зобов'язаний забезпечити рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Частиною 1 статті 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема, досвід виконання аналогічного договору.

Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, що звужує коло потенційних учасників та обмежує конкуренцію, а саме в частині надання копій аналогічних договорів "не менше двох за період 2018 року".
У разі незадоволення наших вимог, ми будемо змушені захищати свої законні права та інтереси в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:54
Звертаємо Вашу увагу на те, що до закупівель вартість яких є меншою 200 тис. грн застосовується Наказ ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно вищенаведеного Наказу, жодних обмежень щодо вимог до предмета закупівлі та тендерної документації не встановлено. Таким чином, Замовник не порушив жодних норм чинного законодавства України, які регламентують проведення даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Надаємо Вам відповідь на вимогу до закупівлі: UA-2019-10-17-001606-b
Номер вимоги: UA-2019-10-17-001606-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРАТ "ЛИТЕР", Код ЄДРПОУ:24720880
Дата подання: 17 жовтня 2019 15:08
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний замовник! Встановивши в тендерній документації вимогу «Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю виконано, відповідно до п. 2.1. (не менше двох за період 2018 року). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 2.1. та 2.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (у поточному році), інформацію про умови договору (сума, номер, дата укладання), назву предмету закупівлі, період виконання, чи виконаний такий договір в повному обсязі та повинен бути скріплений підписом керівника і відбитком печатки установи, що видала документ. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.» вами, як Замовником, (навмисно або ні) необґрунтовано та ШТУЧНО ЗВУЖЕНО КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ закупівлі, які спроможні виконати умови договору та які мають досвід виконання аналогічних договорів за 2016, 2017 та 2019 рік. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону Замовник зобов'язаний забезпечити рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Частиною 1 статті 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема, досвід виконання аналогічного договору. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, що звужує коло потенційних учасників та обмежує конкуренцію, а саме в частині надання копій аналогічних договорів "не менше двох за період 2018 року". У разі незадоволення наших вимог, ми будемо змушені захищати свої законні права та інтереси в Антимонопольному комітеті України.

ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЄМО, що замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ давати АРГУМЕНТОВАНУ відповідь на запитання та вимоги учасників закупівель.
В разі подальшого ухилення від дачі пояснень за нашою вимогою ми будемо змушені надати відповідну інформацію щодо цієї закупівлі на портал громадського контролю держзакупівель Дозорро, та оскаржити дану закупівлю, як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 10:04
Звертаємо Вашу увагу на те, що до закупівель вартість яких є меншою 200 тис. грн застосовується Наказ ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно вищенаведеного Наказу, жодних обмежень щодо вимог до предмета закупівлі та тендерної документації не встановлено. Таким чином, Замовник не порушив жодних норм чинного законодавства України, які регламентують проведення даної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 126 000,00
UAH
126 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2019 18:11
sign.p7s
27 жовтня 2019 18:07
Статут.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Договір-signed.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Висновок СЕС_2019.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Протокол.pdf
27 жовтня 2019 18:07
9.Проект договору.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Договір-signed_2.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Гриф на MozaBook.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Відгук.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Декларація_РО_2019.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Декларация ЕМС_2019.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Декларация НЕО_2019.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Витяг платника ПДВ.pdf
27 жовтня 2019 18:07
Витяг з ЄДР 20.09.2018.pdf
27 жовтня 2019 18:07
1.Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Переможець 126 000,00
UAH
31 жовтня 2019 13:09

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
126 000,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
мультитачпанель.pdf укладений
04 листопада 2019 13:42

Актуальні тендери

До пошуку