Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі (ДК 021:2015 - 39130000-2 "Офісні меблі")
Очікувана вартість
173 920,00 UAH
UA-2019-10-17-001475-b ● 2fa522101ca74933b511b69f5324b72b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 13559341 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7 |
Контактна особа: |
Олександр Рибченко +380682188227 gupfu@zt.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 12:30 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 13:08 |
Очікувана вартість: | 173 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 869,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 штука
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
—
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару в повному обсязі згідно видаткової накладної, та надання послуг згідно акту приймання-передачі послуг. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 11:57 |
ТД Оголошення меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-001475-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:03
Невідповідні пропозиції Учасника вимогам тендерної документації
Повідомляємо Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ФОП Чимрук О.М. було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− в поданій тендерній пропозиції Учасником було вказано неправильне найменування предмету закупівлі, зокрема: «ДК 021:2015: – 39130000-2 «Офісні меблі»», тоді як предмет закупівлі становить «Меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 «Офісні меблі»)», що порушує вимоги п. 3.1. тендерної документації Замовника;
− в таблиці розрахунку цінової пропозиції Учасником було вказано інші товари, ніж ті що вимагалися Замовником в Додатку №1 до тендерної документації, зокрема: «Комплект меблів...» замість переліку меблів, наведеного в Додатку №1 до тендерної документації, що є невиконанням вимог даного додатку;
− в поданій тендерній пропозиції Учасником не було вказано конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що порушує вимоги п. 4. Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «Учасник в тендерній пропозиції повинен вказати конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що пропонує постачати, сертифікат відповідності товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали»;
− в поданій тендерній пропозиції Учасник не погодив технічні та якісні характеристики товару, а також умови поставки визначених у пунктах 3.1-3.7 тендерної документації Замовника, що порушує вимоги п. 5 тендерної документації Замовника: «Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товару, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону, а також погодження технічних та якісних характеристик товару ,а також умов поставки визначених у пунктах 3.1-3.7 даного оголошення»;
− Учасником не було надано ліцензії та не було зазначено, що його діяльність не підлягає ліцензуванню, що є невиконанням вимог пп. 7 п. 4 тендерної документації Замовника: «ліцензії (якщо діяльність ліцензується згідно закону)»;
− Учасником не було надано ескізів меблів, з вказуванням розмірів, кольору та технічних особливостей, що є невиконанням вимог пп. 15 п. 4 тендерної документації Замовника: «ескізи меблів, з вказування розмірів, кольору та технічних особливостей»;
− всі документи, видані Учасником від свого імені, не були отримані шляхом сканування паперових оригіналів, що є невиконанням вимог п. 4 та п. 5 тендерної документації Замовника: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf., jpg., bmp., doc., docx., або інші) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи» та «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf., jpg., bmp., doc., docx., або інші».
Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Чимрук О.М., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
− в поданій тендерній пропозиції Учасником було вказано неправильне найменування предмету закупівлі, зокрема: «ДК 021:2015: – 39130000-2 «Офісні меблі»», тоді як предмет закупівлі становить «Меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 «Офісні меблі»)», що порушує вимоги п. 3.1. тендерної документації Замовника;
− в таблиці розрахунку цінової пропозиції Учасником було вказано інші товари, ніж ті що вимагалися Замовником в Додатку №1 до тендерної документації, зокрема: «Комплект меблів...» замість переліку меблів, наведеного в Додатку №1 до тендерної документації, що є невиконанням вимог даного додатку;
− в поданій тендерній пропозиції Учасником не було вказано конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що порушує вимоги п. 4. Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «Учасник в тендерній пропозиції повинен вказати конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що пропонує постачати, сертифікат відповідності товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали»;
− в поданій тендерній пропозиції Учасник не погодив технічні та якісні характеристики товару, а також умови поставки визначених у пунктах 3.1-3.7 тендерної документації Замовника, що порушує вимоги п. 5 тендерної документації Замовника: «Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товару, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону, а також погодження технічних та якісних характеристик товару ,а також умов поставки визначених у пунктах 3.1-3.7 даного оголошення»;
− Учасником не було надано ліцензії та не було зазначено, що його діяльність не підлягає ліцензуванню, що є невиконанням вимог пп. 7 п. 4 тендерної документації Замовника: «ліцензії (якщо діяльність ліцензується згідно закону)»;
− Учасником не було надано ескізів меблів, з вказуванням розмірів, кольору та технічних особливостей, що є невиконанням вимог пп. 15 п. 4 тендерної документації Замовника: «ескізи меблів, з вказування розмірів, кольору та технічних особливостей»;
− всі документи, видані Учасником від свого імені, не були отримані шляхом сканування паперових оригіналів, що є невиконанням вимог п. 4 та п. 5 тендерної документації Замовника: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf., jpg., bmp., doc., docx., або інші) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи» та «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf., jpg., bmp., doc., docx., або інші».
Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Чимрук О.М., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 12:38
Розглянувши Вашу вимогу щодо невідповідності пропозиції Учасника ФОП Чимрук О.М. вимогам тендерної документації щодо здійснення закупівлі Меблів ДК 021:2015 - 39130000-2 "Офісні меблі" (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-10-17-001475-b) повідомляємо, що вказана Вами інформація буде врахована головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області на етапі кваліфікації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
156 900,00
UAH з ПДВ
|
155 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
166 920,00
UAH з ПДВ
|
156 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" |
167 580,00
UAH з ПДВ
|
166 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #2687815196 |
Відхилено |
155 990,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 12:42
|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Переможець |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 17:04
|
Договір №391.pdf | укладений |
04 листопада 2019 17:03
|