Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тонер, картридж
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-10-17-001377-b ● 5d84c16a37664c3caa565c1d77b5e63d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради " |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | https://nikvoda.dp.ua |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Олег Володимирович Лазаренко +380506557020,+380991158504 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
Тонер, картридж (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53219, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Перспективна,180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 13:28 |
Проект договору.doc |
17 жовтня 2019 11:44 |
Додаток 3.doc |
17 жовтня 2019 11:44 |
Додаток 1.doc |
17 жовтня 2019 11:44 |
Оголошення.doc |
17 жовтня 2019 11:44 |
Додаток 2.doc |
17 жовтня 2019 13:28 |
Проект договору.doc
|
||
17 жовтня 2019 11:44 |
Додаток 3.doc
|
||
17 жовтня 2019 11:44 |
Додаток 1.doc
|
||
17 жовтня 2019 11:44 |
Оголошення.doc
|
||
17 жовтня 2019 11:44 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:05
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так згідно з п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми приймаємо до розгляду від учасників пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі, але у даному випадку ми купуємо комплектуючі до вже існуючої техніки тому пропонувати аналоги та/або еквіваленти ми не дозволяємо. При оголошенні Замовником закупівлі очікувана вартість закупівлі зазначається з ПДВ, так ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, але при оцінки наданих пропозицій ціни учасників будут порівнюватися з урахуванням та без урахування ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-001377-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністью "Розумне рішення", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 17 жовтня 2019 13:07
Доброго дня!
"Прийом-передача Товару за кількістю здійснюється за участю представників Продавця та Покупця безпосередньо при передачі Товару на складі Покупця"
Ця вимога обмежує права Постачальника..... Просимо видалити її........
Ця вимога обмежує права Постачальника..... Просимо видалити її........
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2019 13:36
Доброго дня, до проекту договору п.3.2 внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Рассолов А. В. #2223306859 |
Переможець |
8 400,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 408.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 11:50
|