Тонер, картридж
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-10-17-001377-b 5d84c16a37664c3caa565c1d77b5e63d
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради "
Код ЄДРПОУ: 03341339
Вебсайт замовника: https://nikvoda.dp.ua
Місцезнаходження замовника: 53219, Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180
Контактна особа замовника: Олег Володимирович Лазаренко
+380506557020,+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
Тонер, картридж (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53219, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Перспективна,180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 жовтня 2019 13:28
Проект договору.doc
17 жовтня 2019 11:44
Додаток 3.doc
17 жовтня 2019 11:44
Додаток 1.doc
17 жовтня 2019 11:44
Оголошення.doc
17 жовтня 2019 11:44
Додаток 2.doc
17 жовтня 2019 13:28
Проект договору.doc
17 жовтня 2019 11:44
Проект договору.doc
17 жовтня 2019 11:44
Додаток 3.doc
17 жовтня 2019 11:44
Додаток 1.doc
17 жовтня 2019 11:44
Оголошення.doc
17 жовтня 2019 11:44
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:05
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так згідно з п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми приймаємо до розгляду від учасників пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі, але у даному випадку ми купуємо комплектуючі до вже існуючої техніки тому пропонувати аналоги та/або еквіваленти ми не дозволяємо. При оголошенні Замовником закупівлі очікувана вартість закупівлі зазначається з ПДВ, так ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, але при оцінки наданих пропозицій ціни учасників будут порівнюватися з урахуванням та без урахування ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-001377-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністью "Розумне рішення", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 17 жовтня 2019 13:07
Доброго дня!
"Прийом-передача Товару за кількістю здійснюється за участю представників Продавця та Покупця безпосередньо при передачі Товару на складі Покупця"
Ця вимога обмежує права Постачальника..... Просимо видалити її........
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2019 13:36
Доброго дня, до проекту договору п.3.2 внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рассолов А. В. 8 400,00
UAH з ПДВ
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:31
Рассолов.zip
21 жовтня 2019 15:31
Довідка про несертиф.pdf
21 жовтня 2019 15:31
Довідка про нелиценз.pdf
21 жовтня 2019 15:31
SCC_Gigiena.jpg
21 жовтня 2019 15:31
Propozic.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рассолов А. В.
#2223306859
Переможець 8 400,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 10:53

Документи

25 жовтня 2019 10:52
Протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рассолов А. В.
#2223306859
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2019 10:52
Протокол 76.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 408.pdf укладений
30 жовтня 2019 11:50

Актуальні тендери

До пошуку