Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Капітальний ремонт адміністративно-виробничого будинку митниці, Волинська область, Любомльський район, с. Римачі, вул. Призалізнична,13 [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)] (джерело фінансування - державний бюджет)
Очікувана вартість
3 807 223,00 UAH
UA-2019-10-17-001144-b 6cab36e4d7ed48ce8f595ede4c401f6b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Хомяк

+380984850138
+380337731515
olgakhomiak16@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39472698
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 44350, Україна , Волинська обл., с. Римачі, вул. Призалізнична,13
Контактна особа: Ольга Хомяк
+380984850138,+380337731515
olgakhomiak16@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:23
Очікувана вартість: 3 807 223,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 036,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи планується проводити у 2019-2020 роках.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Капітальний ремонт адміністративно-виробничого будинку митниці, Волинська область, Любомльський район, с. Римачі, вул. Призалізнична,13 [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)] (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44350, Україна, Волинська область, село Римачі Любомльського району, Призалізнична, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 95
Iнша подія Після реєстрації Декларації про готовність об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 7 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 2.doc
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 3.doc
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 4.doc
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 1.doc
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 9.doc
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 7.doc
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 5.doc
17 жовтня 2019 11:14
Тендерна документація.doc
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 6.doc
17 жовтня 2019 11:14
Додаток 8.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оформлення документів
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:07
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 12:45
Шановний Замовник, просимо Вас звернути увагу, що вимога надати завірену копію сторінок паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-2, 3-6) або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (зі змінами)» порушує Закон України «Про захист персональних даних», адже паспортні дані громадян України є персональними даними і не підлягають розголошенню. Така вимога може стосуватися учасника-фізичної особи-підприємця для підтвердження його повноважень і не може стосуватися уповноваженої особи учасника-юридичної особи. А надання кольорової скан-копії паспорта, який міститиметься у відкритому доступі загрожує власнику паспорта несанкціонованому використанню паспортних даних сторонніми особами з різними негативними наслідками. Пропонуємо Замовнику внести зміни до Тендерної документації або прибрати незаконну вимогу. Тендерною документацією передбачено надання копій витягу з єдиного держ. реєстру, статуту, ліцензії субпідрядників, витягу з реєстру платників ПДВ. Надайте, будь ласка, роз'яснення у який спосіб завіряти копії документів чи достатньо лише робити скановані копії з оригіналу документа з накладанням на усю документацію ЕЦП? Кошторисна документація має бути підписана та пропечатана кожна сторінка чи достатньо буде підписати ті сторінки, де формою це передбачено? Чи достатньо надати копії наказів про призначення на посаду лише інженерно-технічних працівників, а на робітників не надавати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 22.10.2019 повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 1, п. 1.35) учасником процедури закупівлі є фізична особа, або юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Єдиним документом, що ідентифікує фізичну особу та фізичну-особу підприємця є паспорт, тому п. 11 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації вимога про надання копії паспорта показана через сполучник «або», тобто стосується фізичної особи. Вимоги до документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі юридичної особи вказані в п. 6 вищевказаного розділу тендерної документації.
В п. 1 розділу ІІІ тендерної документації є примітка наступного змісту: «Усі документи (за винятком оригіналів документів, виданих іншими установами), повинні бути завірені власною печаткою (за наявності) та підписом Учасника із зазначенням посади та ПІБ підписанта. У разі відсутності печатки (для фізичних осіб) документи завіряються підписом Учасника», отже в складі тендерної пропозиції учасника можуть бути скановані копії з оригіналів документів видані іншими установами. Усі інші документи мають бути завірені учасником.
Кошторисна документація повинна бути підписана та пропечатана та сторінка, яка передбачена за формою.
Копії наказів про призначення робітників теж повинні бути в складі тендерної пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна" 3 532 098,42
UAH з ПДВ
3 513 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 3 531 105,48
UAH з ПДВ
3 531 105,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 10:57
1. Тендерна пропозиція 05.11.19.pdf
01 листопада 2019 14:39
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:26
7.3. Локальний кошторис.pdf
01 листопада 2019 14:26
5.1. Статут.pdf
01 листопада 2019 14:26
6. Проєкт договору.pdf
01 листопада 2019 14:26
Реєстр документів.pdf
01 листопада 2019 14:26
11.2. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2019 14:26
10. Лист про субпідрядників.pdf
01 листопада 2019 14:26
9 Ліцензія з додатком.pdf
01 листопада 2019 14:26
1. Тенедерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 14:26
5.2. Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

02 листопада 2019 19:33
Електронний підпис
02 листопада 2019 19:31
1. Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2019 19:31
25. Кошторис.pdf
02 листопада 2019 19:31
11. Лист-відгук ТОВ ДЕНВЕЛ.pdf
02 листопада 2019 19:31
20. Антикорупційна програма.pdf
02 листопада 2019 19:31
52. Паспорт на устаткування.pdf
02 листопада 2019 19:31
10. Договір з ТзОВ ДЕНВЕЛ.pdf
02 листопада 2019 19:31
36. Проект договору.pdf
02 листопада 2019 19:31
0. Реєстр документів.pdf
02 листопада 2019 19:31
51. Довідка про устаткування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Шинака-Україна

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна"
#30659358
Очікує рішення 3 513 062,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 12:44

Документи

04 листопада 2019 12:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 листопада 2019 12:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 листопада 2019 14:29
Коментар щодо відміни: Відміна торгів на підставі абзацу 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
11 листопада 2019 14:29
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:28
Протокол 48.pdf