Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлової будівлі (насосної) літ. «Ш-2» під адміністративну будівлю, за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 35-Б (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
16 111 121,00 UAH
UA-2019-10-17-001061-c 069d22462dfe4294af111cdb27d7b3cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:57
Очікувана вартість: 16 111 121,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161 111,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція нежитлової будівлі (насосної) літ. «Ш-2» під адміністративну будівлю, за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 35-Б (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 19:02
Тендерна документація.doc
17 жовтня 2019 19:02
Оголошення.docx
17 жовтня 2019 19:02
Додаток № 5.doc
17 жовтня 2019 19:01
Додаток № 4.docx
17 жовтня 2019 19:01
Додаток № 3.docx
17 жовтня 2019 19:01
Додаток № 1.doc
17 жовтня 2019 19:01
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 15 961 100,00
UAH з ПДВ
15 796 100,00
UAH з ПДВ
Документи
СІМТ 16 026 121,00
UAH з ПДВ
15 850 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:26
Довідка ДФС .pdf
11 листопада 2019 15:26
Довідка НАЗК.zip
11 листопада 2019 15:26
Довідка несудимість.pdf
02 листопада 2019 20:03
Електронний підпис
02 листопада 2019 19:59
(9) Статут, опис .pdf
02 листопада 2019 19:59
(11) Технічна специфікація.pdf
02 листопада 2019 19:59
(15) Довідка статистика.pdf
02 листопада 2019 19:59
(16) Витяг ПДВ.pdf
02 листопада 2019 19:59
(17) Довідка санкції.pdf
02 листопада 2019 19:59
(23) Паспорт Шокодько .pdf

Публічні документи

03 листопада 2019 18:56
Електронний підпис
01 листопада 2019 20:22
свід пдв.PDF
01 листопада 2019 20:22
інформація погодження.pdf
01 листопада 2019 20:22
інформація про суб.pdf
01 листопада 2019 20:22
інформація про реквізити.pdf
01 листопада 2019 20:22
Заход із захисту довкілля.pdf
01 листопада 2019 20:22
інформація технічна база.pdf
01 листопада 2019 20:21
наказ на директора.pdf
01 листопада 2019 20:21
інформація про робітників.pdf
01 листопада 2019 20:21
МПП СІМТ 16087 p7s.zip
01 листопада 2019 20:21
довідка єдр.PDF
01 листопада 2019 20:21
свідоцтво.PDF
01 листопада 2019 20:21
статут підприємства .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

СІМТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 15 796 100,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
15 796 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 19:21
ДУ 4 до дог. 622 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:21
ДУ 4 до дог. 622 ч.3 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:21
ДУ 4 до дог. 622 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:21
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:44
ДУ 3 до дог. 622 г (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:44
ДУ 3 до дог. 622 в (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:44
ДУ 3 до дог. 622 б (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:44
ДУ 3 до дог. 622 а (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 16:53
ДУ 2 до дог. 622 д (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:53
ДУ 2 до дог. 622 в (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:53
ДУ 2 до дог. 622 б (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:53
ДУ 2 до дог. 622 г (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:53
ДУ 2 до дог. 622 а (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 08:54
ДУ 1 до дог. 622 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2019 08:53
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 15:50
Договір 622 б.pdf укладений
19 листопада 2019 15:50
Договір 622 д.pdf укладений
19 листопада 2019 15:50
Договір 622 в.pdf укладений
19 листопада 2019 15:50
Договір 622 г.pdf укладений
19 листопада 2019 15:50
Договір 622 а.pdf укладений
19 листопада 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі внесенням змін до плану фінансування робіт у 2019 році Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт до Договору № 622 від «19» листопада 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 10 936 471,87 грн. (десять мільйонів дев’ятсот тридцять шість тисяч чотириста сімдесят одна гривна вісімдесят сім копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 15 796 100,00 грн. (п’ятнадцять мільйонів сімсот дев’яносто шість тисяч сто гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ (20%) 2 632 683,34 грн. (два мільйони шістсот тридцять дві тисячі шістсот вісімдесят три гривні тридцять чотири копійки), згідно з Рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 27.11.2019 № 1872/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 622 від «19» листопада 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 3. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 р. Період виконання робіт: листопад 2019 р.– грудень 2019р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 170 243,33 грн. (сто сімдесят тисяч двісті сорок три гривні тридцять три копійки), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 15 625 856,67 грн. (п’ятнадцять мільйонів шістсот двадцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень шістдесят копійок), в тому числі ПДВ (20%) 2 604 309,44 грн. (два мільйони шістсот чотири тисячі триста дев’ять гривень сорок чотири копійки), згідно з Рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 27.11.2019 № 1872/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 622 від «19» листопада 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 3. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 – 2020 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2020 р. Період виконання робіт: листопад 2019 р.– грудень 2020р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 170 243,33 грн. (сто сімдесят тисяч двісті сорок три гривні тридцять три копійки), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 15 625 856,67 грн. (п’ятнадцять мільйонів шістсот двадцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень шістдесят копійок), в тому числі ПДВ (20%) 2 604 309,44 грн. (два мільйони шістсот чотири тисячі триста дев’ять гривень сорок чотири копійки).». 2. В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 622 від «19» листопада 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 3. Пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору доповнити абзацем другим наступного змісту: «Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету не здійснюватиметься». 4. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів сторін розділ XIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м. Харків, вул. Клочківська, буд.195 А UA498201720344371002100034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02094, Україна, Київська обл., Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, оф. 177 р/р UA 283808380000026001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК», МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 625 856,67
UAH (в тому числі ПДВ 2 604 309,44 UAH)