Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (лот1 -- додатковий реєстратор BTL-08 Holter 3-канальний, лот2 -- лінійний датчик для ультразвукового сканера ESAOTE Mylab SEVEN).
Очікувана вартість
387 200,00 UAH
UA-2019-10-17-001021-c da8f06607d404c3b82a24d3dd671ac16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумакова Олена Миколаївна

0668164438 lugacardio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганський обласний кардіологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 03091693
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Ломоносова, буд. 19
Контактна особа: Чумакова Олена Миколаївна
0668164438
lugacardio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 387 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Лот1 - додатковий реєстратор BTL-08 Holter 3-канальний,
Лот2 - лінійний датчик для ультразвукового сканера ESAOTE Mylab SEVEN

Тендерна документація

22 жовтня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН до Тендерної документації.docx
21 жовтня 2019 16:45
Тендерна докуметація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
22 жовтня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН до Тендерної документації.docx
21 жовтня 2019 16:45
Тендерна докуметація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
17 жовтня 2019 17:53
Тендерна докуметація ЛОКД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000011 ● 8106125f30ae4ab992d8f155cfe48e02
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
21.10.2019 № 58
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.10.2019 № 58

Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-10-17-001021-c 17.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-21 15:19:53

Запит щодо роз'яснення встановленних порушень в оголошенні про проведення торгів

Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Просимо Вас надати більш детальну інформацію щодо не заповнених полів в оголошенні про проведення відкритих торгів, бо, на превеликий жаль, консультант майданчика Pudlic Bid, з яким ми співпрацюємо, не бачить не заповнених полів в нашому оголошенні. Будемо вдячні за швидку відповідь.
З повагою,
тендерний комітет Луганського обласного кадіологічного диспансеру

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо усунення виявлених порушень. Тендерний комітет прийняв рішення, а сама: 1. Внести зміни до тендерної документація закупівлі UA2019-10-17-001021-с. 2. Призначили Гуртяк О.О. - секретаря тендерного комітету, відповідальною за документальне оформлення Переліку змін до тендерної документація закупівлі UA2019-10-17-001021-с і НОВОЇ РЕДАКЦІЇ тендерної документація НОВОЇ РЕДАКЦІЇ та їх оприлюднення на сайті, також внести зміни до форми оголошення закупівлі, а саме: додати інформацію до лотів що до виду джерела фінансування та прописати нецінові критерії оцінки тендерних пропозицій.

2019-10-22 13:53:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот1 -- додатковий реєстратор BTL-08 Holter 3-канальний (джерело фінансування - обласний бюджет)
Опис предмету закупівлі:
Лот1 -- додатковий реєстратор BTL-08 Holter 3-канальний
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 77 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 386,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 листопада 2019 15:14
Закінчення: 13 листопада 2019 15:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Додатковий реєстратор BTL-08 Holter 3-канальний
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93110, Україна, Луганська область, ЛИСИЧАНСЬК, м. Лисичанськ,вул. Мельнікова,48
Дата доставки: 24 грудня 2019  —  24 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 – термін поставки товару: менше 5 днів - 5%; від 5 до 14 днів – 2%; більше 14 днів – 0% F2 – гарантійне обслуговування: більше 18 місяців – 5%; від 12 до 18 місяців – 3%; менше 12 місяців – 0% PV - питома вага критерію “ціна” – 90 %: 5%
термін поставки: 5%
термін поставки: 2%
термін поставки: 0%
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 – термін поставки товару: менше 5 днів - 5%; від 5 до 14 днів – 2%; більше 14 днів – 0% F2 – гарантійне обслуговування: більше 18 місяців – 5%; від 12 до 18 місяців – 3%; менше 12 місяців – 0% PV - питома вага критерію “ціна” – 90 %: 5%
гарантійне обслуговування: 5%
гарантійне обслуговування: 3%
гарантійне обслуговування: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА 77 000,00
UAH з ПДВ
77 000,00
UAH з ПДВ
1.0888888889 70 714.29 Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 77 147,00
UAH з ПДВ
77 147,00
UAH з ПДВ
1.0333333333 74 658.39 Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 14:50
Електронний підпис
14 листопада 2019 14:48
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:55
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:53
11 Технічний опис Лот 1.pdf
11 листопада 2019 15:53
10 Проект договору.pdf
11 листопада 2019 15:53
9 Інші документи.pdf
11 листопада 2019 15:53
8 Відомості про Учасника.pdf
11 листопада 2019 15:53
4 Кваліфікаційні критерії.pdf
11 листопада 2019 15:53
2 Тендерна пропозиція Лот 1.pdf
11 листопада 2019 15:53
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 17:08
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:07
7 Технічна частина (ЛОТ 1).PDF
11 листопада 2019 17:07
6 Проект договору.PDF
11 листопада 2019 17:07
4 Кваліфікаційна частина.PDF
11 листопада 2019 17:07
2 Тендерна пропозиція (ЛОТ 1).PDF
11 листопада 2019 17:07
1 Реєстр наданих документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА

ТОВ ВІАС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА
#38517622
Переможець 77 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА
#38517622
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 11:27
Договор 80-19 від 06.012.19_pdf.pdf укладений
06 грудня 2019 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 77 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 037,38 UAH)