Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Constructions and parts thereof DK 021: 2015 code - 44210000-5 (modular structures (pavilions) for border control) (State Budget of Ukraine)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецька митниця ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39465937 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, вул. Руська, 248-м |
Контактна особа: |
Орловська Юлія Миколаївна +380372553897 y.orlovska1981@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Chernivtsi customs DFS |
National ID: | 39465937 |
Contact point: |
Орловська Юлія Миколаївна +380372553897 y.orlovska1981@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110000 UAH |
Publication date: | 17 жовтня 2019 17:19 |
Enquiries until: | 07 листопада 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 4 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплату поставленого Товару Замовник здійснює згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів за умови наявності відкритих асигнувань Держбюджету на рахунку Замовника в межах затвердженого кошторису | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 17:20 |
Тендерна документація.pdf | |
17 жовтня 2019 17:20 |
проект договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-23-000025 ● b6af909f39b34c618c9c9f1b2211b47d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.03.2020 № 10
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 23.03.2020 року № 10
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-10-17-000981-c від 17.10.2019- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-23 17:16:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Конструкції та їх частини код за ДК 021:2015 - 44210000-5 (модульні споруди (павільйони) для здійснення прикордонно-митного контролю)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-17-0000981-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Чому у оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація щодо джерела фінансування, як це передбачено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579?
2) Чи виконано договір від 06.12.2019 №481 у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Чернівецька митниця ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39465937 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, вул. Руська, 248-м |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Агро Констракшн" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне підприємство "ЄВРОБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ЄВРОБУД" #31342727 |
Переможець |
4 380 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 16:31
|
Договір | укладений |
06 грудня 2019 16:29
|