Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції та їх частини код за ДК 021:2015 - 44210000-5 (модульні споруди (павільйони) для здійснення прикордонно-митного контролю) (Кошти державного бюджету України)
Constructions and parts thereof DK 021: 2015 code - 44210000-5 (modular structures (pavilions) for border control) (State Budget of Ukraine)
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000981-c d000d7452e95424c87524da134c583b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орловська Юлія Миколаївна

+380372553897 y.orlovska1981@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Чернівецька митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39465937
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, вул. Руська, 248-м
Контактна особа: Орловська Юлія Миколаївна
+380372553897
y.orlovska1981@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Chernivtsi customs DFS
National ID: 39465937
Contact point: Орловська Юлія Миколаївна
+380372553897
y.orlovska1981@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:31
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH
Publication date: 17 жовтня 2019 17:19
Enquiries until: 07 листопада 2019 16:00
Complaints submission until: до 13 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 листопада 2019 16:00

Information

Estimated total value: 4 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 од
Конструкції та їх частини код за ДК 021:2015 - 44210000-5 (модульні споруди (павільйони) для здійснення прикордонно-митного контролю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60435, Україна, Чернівецька область, с. Тереблече Глибоцького р-ну, вул. Головна 2К, п/п Порубне
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Constructions and parts thereof DK 021: 2015 code - 44210000-5 (modular structures (pavilions) for border control)
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату поставленого Товару Замовник здійснює згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів за умови наявності відкритих асигнувань Держбюджету на рахунку Замовника в межах затвердженого кошторису Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 17:20
Тендерна документація.pdf
17 жовтня 2019 17:20
проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо строків поставки
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:38
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 19:02
Доброго дня. Підкажіть будь ласка який реальний строк поставки модульних будівель, так як аукціон запланований на 23.12.2019 р., а згідно п. 4.5 Тендерної документації, - строк поставки - до 31.12.2019 р.
Відповідь: Строк поставки товарів відповідно до даної закупівлі 31.12.2019 року. Також повідомляємо, що система встановлює максимально можливу дату аукціонну. В разі розгляду пропозицій раніше строк аукціону буде перенесено на більш ранішу дату.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000025 ● b6af909f39b34c618c9c9f1b2211b47d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.03.2020 № 10

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 23.03.2020 року № 10
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-10-17-000981-c від 17.10.2019- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-23 17:16:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Конструкції та їх частини код за ДК 021:2015 - 44210000-5 (модульні споруди (павільйони) для здійснення прикордонно-митного контролю)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-17-0000981-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Чому у оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація щодо джерела фінансування, як це передбачено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579?
2) Чи виконано договір від 06.12.2019 №481 у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 листопада 2019
UA-2019-10-17-000981-cd000d7452e95424c87524da134c583b0
Найменування: Чернівецька митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39465937
Місцезнаходження: 58023, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, вул. Руська, 248-м
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Агро Констракшн" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне підприємство "ЄВРОБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 листопада 2019 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 листопада 2019 19:30
Технічне завдання.pdf
16 листопада 2019 19:30
Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2019 19:30
Проект договору.pdf
16 листопада 2019 19:30
Опис, статут.pdf
16 листопада 2019 19:30
Довідки.pdf
16 листопада 2019 19:30
Гарантійні листи.pdf
16 листопада 2019 19:30
Відомості про учасника.pdf
16 листопада 2019 19:30
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Документи

17 листопада 2019 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 листопада 2019 14:41
Лiцензiя_Банк.7z
17 листопада 2019 14:41
Довiренiсть_Грицак_.7z
17 листопада 2019 14:41
Гарант_1414_GR.7z
17 листопада 2019 14:27
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2019 14:27
Технічне завдання.pdf
17 листопада 2019 14:27
Опис, Статут.pdf
17 листопада 2019 14:27
Паспорт.pdf
17 листопада 2019 14:27
Листи.pdf
17 листопада 2019 14:27
Проект договору.pdf
17 листопада 2019 14:27
Наказ, рішення власника.pdf
17 листопада 2019 14:27
Ідентифікаційний номер.pdf
17 листопада 2019 14:27
Довідки.pdf
17 листопада 2019 14:27
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 листопада 2019 14:27
Банківська гарантія(копія).pdf
17 листопада 2019 14:27
Відомості про учасника.pdf
17 листопада 2019 14:27
Банківська гарантія.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Агро Констракшн"

Приватне підприємство "ЄВРОБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЄВРОБУД" 4 380 000,00
UAH з ПДВ
4 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агро Констракшн" 4 400 000,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2019 14:41
Лiцензiя_Банк.7z
17 листопада 2019 14:41
Довiренiсть_Грицак_.7z
17 листопада 2019 14:41
Гарант_1414_GR.7z
17 листопада 2019 14:27
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2019 14:27
Технічне завдання.pdf
17 листопада 2019 14:27
Опис, Статут.pdf
17 листопада 2019 14:27
Паспорт.pdf
17 листопада 2019 14:27
Листи.pdf
17 листопада 2019 14:27
Проект договору.pdf
17 листопада 2019 14:27
Наказ, рішення власника.pdf
17 листопада 2019 14:27
Ідентифікаційний номер.pdf
17 листопада 2019 14:27
Довідки.pdf
17 листопада 2019 14:27
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 листопада 2019 14:27
Банківська гарантія(копія).pdf
17 листопада 2019 14:27
Відомості про учасника.pdf
17 листопада 2019 14:27
Банківська гарантія.docx

Публічні документи

16 листопада 2019 19:30
Технічне завдання.pdf
16 листопада 2019 19:30
Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2019 19:30
Проект договору.pdf
16 листопада 2019 19:30
Опис, статут.pdf
16 листопада 2019 19:30
Довідки.pdf
16 листопада 2019 19:30
Гарантійні листи.pdf
16 листопада 2019 19:30
Відомості про учасника.pdf
16 листопада 2019 19:30
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЄВРОБУД"

ТОВ "Агро Констракшн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЄВРОБУД"
#31342727
Переможець 4 380 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЄВРОБУД"
#31342727
4 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 16:31
Договір укладений
06 грудня 2019 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 380 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 730 000,00 UAH)