Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно пшеничне
Очікувана вартість
7 300,00 UAH
UA-2019-10-17-000845-c ebb3d833ff6142119d61be9a487faa8c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Балицька СвІтлана Іванівна

balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ЯЛИНКА" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ПУЩА-ВОДИЦЯ, 7 ЛІНІЯ
Контактна особа: Балицька СвІтлана Іванівна
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 16:05
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:43
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:43
Очікувана вартість: 7 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
555 кілограми
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 1 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасовка
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:07
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 10:25
Розмір фасовки на розсуд постачальника ?
Відповідь: Фасування - мішки по 50 кг
Кількість партій ?
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:08
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 10:40
Яка загальна кількість партій ? Чи можлива поставка однією партією ?
Відповідь: Поставка товару згідно графіка заявок Замовника
Кількість партій ?
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:00
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:13
Просимо повідомити на яку кількість партій буде розбита поставка всієї кількості товару. Ця інформація потрібна для формування цінової пропозиції. Адже чим більше партій тим більше транспортні витрати які будуть закладені в ціну товару. Отже в Ваших інтересах менша кількість партій
Відповідь: Кількість партій буде залежати від завантаженості санаторію. Заявки формуються в залежності від потреби.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000845-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:22
Дискримінаційні умови
1. В п.4.1. тендерної документації вказана умова про надання учасником "Ліцензії на право здійснення торгівлі даного виду товару (копія)". Проте діяльність з продажу борошна не підлягає ліцензування, доказом чого є Закон України "Про ліцензування видів господарської діяльності"
2 В п.4.11. тендерної документації вказана умова про надання учасником "Копії договору укладеного з виробником (якщо Учасник не є виробником), завірену виробником." Дана умова є дискримінаційною, оскільки незаконно позбавляє можливості участі всіх хто не є виробником борошна або не має договірних відносин з виробником
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №164-р/пк-ск від 02.02.2016р., заборонено вимагати від учасників документи про наявність прямих зв’язків з виробником товару
3. В п.4.14. вказана вимога до учасника "Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу,..."
Проте ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) визначений перелік кваліфікаційних документальних вимог, які може вимагати замовник і серед яких відсутня можливість замовника вимагати від учасника можливості перевірки. До того ж замовник не є державним контролюючим органом та не уповноважений Законом перевіряти діяльність учасника. Крім того відмова від допуску до перевірки не може бути підставою для дискваліфікації учасника, оскільки такої підстави для дискваліфікації не існує в Законі.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Статтями 3, 5 Закону встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2,3,5, 16, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації вищевказані незаконні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 15:06
Шановний скаржник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Вимога до закупівлі UA-2019-10-17-000845-c

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна 5 661,00
UAH з ПДВ
5 599,00
UAH з ПДВ
Документи
СИДОРЕВИЧ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 5 910,75
UAH з ПДВ
5 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" 6 993,00
UAH з ПДВ
5 860,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТЕЦЯ" 7 300,00
UAH з ПДВ
7 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 09:17
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:48
Інф дов мат техн база.pdf
18 жовтня 2019 16:48
Оригінал ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 16:48
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 16:48
Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 16:48
ВИПИСКА з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 16:48
Дов щодо ліцензії.pdf
18 жовтня 2019 16:48
Цінова проп Борошно.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 14:24
Цінова.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 14:36
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 14:36
Посвідчення якості.pdf
21 жовтня 2019 14:36
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 14:36
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf
21 жовтня 2019 14:36
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 жовтня 2019 14:36
Виписка з ЄДРЮОФОПГФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Густі Валентина Олександрівна

СИДОРЕВИЧ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТЕЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
Переможець 5 599,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 15:19

Документи

22 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
5 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:50
Договір № 117.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:50