Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали: НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47017 Шприц загального призначення, одноразового використання, 14085 Разова ендотрахейна трубка, 37362 Уривок, що носиться на капелюсі, 47173 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудренні, 47178 Рукавички Оглядові / процедурні вінілові, опудренні, 37997 Нитка хірургічна поліамідна, мультинитка, стерильна, 45401 Нитка хірургічна з поліглактину, антибактеріальна, 47362 Нитка хірургічна з полідіоксанона, антибактеріальна, 44971 Губка марлева хірургічна
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000723-a 64d4852e0341489ca28e6327a91c65ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:14
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Кількість – 20 одиниць слід розуміти 20 найменувань, згідно Додатку 2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 од.
Медичні матеріали: НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47017 Шприц загального призначення, одноразового використання, 14085 Разова ендотрахейна трубка, 37362 Уривок, що носиться на капелюсі, 47173 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудренні, 47178 Рукавички Оглядові / процедурні вінілові, опудренні, 37997 Нитка хірургічна поліамідна, мультинитка, стерильна, 45401 Нитка хірургічна з поліглактину, антибактеріальна, 47362 Нитка хірургічна з полідіоксанона, антибактеріальна, 44971 Губка марлева хірургічнаистання, 14085 Разова ендотрахейна трубка, 37362 Уривок, що носиться на капелюсі, 47173 Рукавички оглядові / процедурніз латексу гевеї, опудренні, 47178 Рукавички Оглядові / процедурні вінілові, опудренні
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, Чернігівська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо).Джерело фінансування-кошти медичної субвенції. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:29
Рішення про внеcення змін.docx
23 жовтня 2019 16:29
Проект договору_нова редакція.docx
17 жовтня 2019 17:46
Проект договору.docx
23 жовтня 2019 16:29
Тендерна документація_нова редакція.docx
17 жовтня 2019 17:46
Тендерна документація.docx
23 жовтня 2019 16:29
Медико-технічні вимоги_нова редакція.docx
17 жовтня 2019 17:46
Медико-технічні вимоги.docx
18 жовтня 2019 17:55
Рішення про внеcення змін.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" 705 728,60
UAH з ПДВ
705 728,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Козак Христина Олександрівна 717 916,00
UAH з ПДВ
717 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 14:38
Довідка податкова.jpg
07 листопада 2019 16:17
Довідка МВС.pdf
31 жовтня 2019 14:26
Відповідність.pdf
31 жовтня 2019 14:12
Декларація ч.4.pdf
31 жовтня 2019 14:12
Декларація ч.3.pdf
31 жовтня 2019 14:12
Декларація ч.2.pdf
31 жовтня 2019 14:11
Декларація ч.1.pdf
31 жовтня 2019 14:11
Копія Статуту.pdf
31 жовтня 2019 14:10
Кваліфікація.pdf
31 жовтня 2019 14:09
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"

ФОП Козак Христина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"
#32126702
Переможець 705 728,60
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"
#32126702
705 728,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 23:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:46
ПВП Авіцена (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 12:56
ДУ №1 до дог. 244-1 Авіцена (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 12:56
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 16:24
Договір 18.11.2019 №244-1 Авіцена.pdf укладений
19 листопада 2019 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 244/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлення технічної помилки допущеної при публікації оголошення про закупівлю в електронній системі Prozorro було допущено технічну (механічну) помилку.
Номер договору про закупівлю: 244/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ПП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 689 017,55
UAH (в тому числі ПДВ 45 075,91 UAH)