Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комп’ютер в зборі з принтером
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000682-a 9a99da0a63b14d068c99a3306b0cd30f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корява Марина Леонідівна

+380445426803 ckrdi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 42683656
Місцезнаходження: 02125, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Курнатовського, 7 А
Контактна особа: Корява Марина Леонідівна
+380445426803
ckrdi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:19
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Мультимедійний комп’ютер в зборі з принтером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул Курнатовського 7-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 16:56
Предложение по закупке ППЭВМ102019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом Центру, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації Центру;
2) Пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку, так як замовник не є платником вищезазначеного податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 99 000,00
UAH з ПДВ
92 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ 99 000,00
UAH з ПДВ
92 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 14:52
Пропозиція 92496.doc
24 жовтня 2019 16:52
Пропозиція 99000.pdf
24 жовтня 2019 16:52
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 10:38
Електронний підпис
23 жовтня 2019 10:36
ПропозиціяППЕОМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 92 496,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 17:06
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
#2348200134
Переможець 92 999,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 11:29

Документи

31 жовтня 2019 17:06
Рішення

Документи

07 листопада 2019 11:29
43.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
#2348200134
92 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2019 11:29
43.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 12:23
дог 873.pdf укладений
12 листопада 2019 11:50