Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в комплекті
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000658-a 0373a5b2cf814d34b3705840fd74e83f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маніленко Алла Яковлівна

+380474621101 crlmonastyr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Монастирищенська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02005390
Місцезнаходження: 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1
Контактна особа: Маніленко Алла Яковлівна
+380474621101
crlmonastyr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплекти
Персональні комп’ютери в комплекті (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, Монастирищенський район, місто Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 08:33
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
23 жовтня 2019 08:33
ТД_ПЕРСОНАЛЬНІ_КОМП_ЮТЕРИ_МОНАСТИРИЩЕ_ЦРЛ_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
23 жовтня 2019 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 08:33
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
23 жовтня 2019 08:33
ТД_ПЕРСОНАЛЬНІ_КОМП_ЮТЕРИ_МОНАСТИРИЩЕ_ЦРЛ_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
17 жовтня 2019 16:49
ТД_ПЕРСОНАЛЬНІ_КОМП_ЮТЕРИ_МОНАСТИРИЩЕ_ЦРЛ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 17:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства. Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, не гіршими, ніж ті, що встановлені у Додатку 1 до тендерної документації. Також повідомляємо що учасником не достатньо вивчені вимоги які прописані замовником у тендерній документації, а саме у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, тендерна пропозиція Учасника повинна містити деталізований опис комп’ютерного обладнання, що пропонується з зазначенням точної назви виробника з чітким визначенням марки/моделі та технічних характеристик складових частин для можливості перевірки зазначених характеристик. Опис повинен містить порівняльну таблицю параметрів на предмет відповідності запропонованого обладнання до технічних вимог Замовника. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в поданій нижче інформації. Отже, Замовник самостійно встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо другого питання, відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна у даній закупівлі (питома вага критерію - 100 %). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже до участі у відкритих торгах допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі та відповідно не встановлено ніяких додаткових нарахувань. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:38
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 17:46
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини другої «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі, в тому числі в технічних вимогах передбачено, що ОС сімейства Windows 7, 10 має бути з пакетом документів що підтверджують дійсність ліцензії. Також відповідно до тендерної документації в технічних вимогах Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено перелік документів, які подаються учасником для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника. Додатково зазначаємо, що після отримання товару, відповідними службами Замовника товар додатково перевіряється технічним вимогам, в тому числі програмного ліцензійного забезпечення. Якщо в нас виникнуть сумніви з постачання нам не ліцензійного програмного забезпечення, ми обов’язково звернемося за допомогою до компанії Microsoft Україна або до офіційного Дистриб'ютора Microsoft в Україні. Дякуємо за звернення.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:10
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 17:46
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: умовами тендерної документації передбачено, що Постачальник за власний рахунок здійснює доставку, а так само забезпечує встановлення та підключення (введення в експлуатацію) відповідного комп’ютерного обладнання та супутніх до них програмних засобів згідно цієї закупівлі за адресою Замовника. Постачальник здійснює за власний рахунок навчання персоналу Замовника з питань користування комп’ютерним обладнанням. Крім того, Додатком 1 до тендерної документації також передбачено, що Постачальник має: організувати доставку до приміщень, які будуть вказані замовником, в межах міста та району власним коштом; встановити на робочих місцях, та продемонструвати працездатність придбаного обладнання; налаштувати підключення до локальної мережі (сервера); провести безпосередньо на місці навчання та інструктаж відповідальних осіб (персоналу) за кожним робочим місцем. Читайте, будь-ласка, уважно умови тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000658-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:32
Умови
Шановний Замовнику!

Тендерна документація містить наступні вимоги: «Постачальник має: організувати доставку до приміщень, які будуть вказані замовником, в межах міста та району власним коштом; встановити на робочих місцях, та продемонструвати працездатність придбаного обладнання; налаштувати підключення до локальної мережі (сервера); провести безпосередньо на місці навчання та інструктаж відповідальних осіб (персоналу) за кожним робочим місцем; провести встановлення та налаштування додаткового ПЗ, перенесення ПЗ з існуючих ПК та копіювання інформації на нові ПК; в разі виникнення гарантійних випадків, постачальник за власний кошт забирає устаткування, оплачує пересилання, на час відсутності устаткування – надати заміну обладнання з аналогічними технічними характеристиками; в разі не гарантійного ремонту, по узгодженню сторін, постачальник також надає заміну обладнання, на час проведення ремонтних робіт, та пільгу на ремонтні роботи і обладнання що вийшло з ладу»


Частина зазначених вимог, а саме «провести встановлення та налаштування додаткового ПЗ, перенесення ПЗ з існуючих ПК та копіювання інформації на нові ПК» не входить до компетенції компаній, що займаються ПРОДАЖЕМ комп’ютерної техніки та сервісних центрів, що займаються ремонтом/усуненням поламок/ налаштуванням техніки. За наданням послуг подібного характеру Замовник може звернутися окремо до відповідних спеціалістів безпосередньо по місцю свого розташування після отримання обладнання за результатами цієї закупівлі. Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання. Так як ця вимога суттєво обмежує коло учасників і не дозволяє брати участь в тендері,звертаємося до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації та прибрати цю вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2019 17:47
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: Ваше звернення було детально розглянуто тендерним комітетом замовника та було прийнято відповідне рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме, в частині вимог до «проведення встановлення та налаштування додаткового ПЗ, перенесення ПЗ з існуючих ПК та копіювання інформації на нові ПК». Найближчим часом нова редакція та перелік змін в окремому файлі будуть опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку та строки передбачені Законом. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 932 700,00
UAH з ПДВ
932 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій