Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000654-a 6992de78b4e44118b3aff78e6b0fe57b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвеєва Анжела Вікторівна

+380487320166 mto@onma.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 01127799
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8
Контактна особа: Матвеєва Анжела Вікторівна
+380487320166
mto@onma.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 16:46
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 16:46
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:57
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Крісло офісне поворотне (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
100 шт
Стілець офісний (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
350 шт
Стілець учнівський (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
100 шт
Стілець для залів очікувань (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
20 шт
Крісло керівника (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 16:42
тендерная документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000654-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:40973966
Дата подання: 22 листопада 2019 10:43
Вимога про усунення порушень
Шановний Замоник! Звертаємо Вашу увагу, що по процедурі закупівлі UA-2019-10-17-000654-a (Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника) в тендерній документації учасника ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ», якого було визначено переможцем протоколом засідання тендерного комітету від 18.11.2019р., наявні наступні невідповідності вимогам тендерної документації по зазначеній закупівлі:

1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості на стілець учнівський, однак у сертифікаті не зазначено, що запропонований стілець передбачений для 6 ростової групи, а це є основною характеристикою товару, який пропонується до постачання та впливає на ціну. Окрім того, згідно чинного законодавства, стільці учнівські повинні виготовлятись відповідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», а в сертифікаті якості на стілець учнівський ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» вказано, що вищезазначений стілець виготовлено згідно наступної нормативно-технічної документації: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, ITD), ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, ITD), ДСТУ 4414:2005.
2) Також, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником на виконання вимог додатку 3 тендерної документації надано сертифікат відповідності на товар, вказаний у п. 3 додатку 3, в якому зазначається, що продукція відповідає вимогам: ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ prEN 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20359 від 10.09.2019 року виданий на меблі для сидіння та лежання виготовлені у відповідності із: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, ITD) «Меблі. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, ITD) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням». У зазначеному висновку не фігурують об’єктом експертизи меблі для навчальних закладів виготовлені у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Тобто, в порушення вимог Додатку 3 тендерної документації учасником не надано висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, вказаний у п. 3 додатку 3.
4) Усі листи та довідки, надані учасником у складі тендерної пропозиції не містять такого обов’язкового реквізиту, як дата. Таким чином, не можливо встановити, наприклад, станом на яку дату у ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог ст. 3 та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2019-10-17-000654-a (Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника) учасника ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» та розглянути питання щодо його дискваліфікації. Просимо здійснити всі необхідні заходи в найкоротші терміни, адже нашим підприємством готується скарга до Антимонопольного комітету України по виявленим невідповідностям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 15:36
1. Відповідно до ч.2 п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…технічна специфікація тендерної документації повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». На виконання цієї норми Закону, інформація, яка надана у Додатку 3 тендерної документації, містить фото примірних зразків товару, опис та посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються. Виробник ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» на підтвердження відповідності вимогам Додатку 3 тендерної документації по позиції «Стільці учнівські» надав три документи, а саме: Сертифікат якості, Сертифікат відповідності зареєстрований за №UAO.YT101804-19 (далі-Сертифікат відповідності) та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20359 від 10.09.2019 року (далі- Сертифікат відповідності). Сертифікат якості містить інформацію про якість та походження товару, а також основні технічні характеристики, які відповідають параметрам для 6 ростової групи; Сертифікат відповідності та Висновок містять Додатки в яких зазначені стільці учнівські №6.
2. Відповідно до п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД «Документи, що складаються Учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою Учасника (у разі ії використання). Тобто, такого поняття як «наявність обов’язкового реквізиту, як дата» вимогами ТД не встановлено. Для встановлення наприклад факту, відсутня чи ні заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) перевіряються дані з реєстру «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням – http;//sfs.gov.ua/businesspartner.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-17-000654-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:40973966
Дата подання: 28 листопада 2019 19:19
Скарга на рішення тендерного комітету Замовника №233 від 18.11.2019р.
ТОВ «АС Енерго-Альянс», надалі – Скаржник, є учасником публічних торгів Національного університету «Одеська морська академія» (надалі – Замовник) з предметом закупівлі «Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-000654-a, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету Замовника №233 від 18.11.2019р. Детальна інформація викладена у додатках.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2019 13:15
рішення від 02.12.2019 № 17747 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 13:15
рішення від 17.12.2019 № 18746.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Погодитись з Рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2019 15:33

Документи подані скаржником

28 листопада 2019 19:19
Скарга по суті

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 279 480,00
UAH з ПДВ
275 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 312 846,00
UAH з ПДВ
277 372,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 362 029,50
UAH з ПДВ
279 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 332 000,00
UAH з ПДВ
308 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС 377 562,00
UAH з ПДВ
370 066,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" 398 990,00
UAH з ПДВ
370 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФРЕНД ЮА" 397 800,00
UAH з ПДВ
397 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 12:26
ком.пр оновл
02 листопада 2019 14:41
Файл (50).PDF
02 листопада 2019 14:41
Файл0001 (40).PDF
02 листопада 2019 14:41
Висновок СЕС 2 Ламели.jpg
02 листопада 2019 14:41
Висновок СЕС Ламели.jpg
02 листопада 2019 14:41
Школа сан. висновок стільці.pdf
02 листопада 2019 14:41
Файл.PDF
02 листопада 2019 14:41
статут ОВС.PDF
02 листопада 2019 14:41
статистика.PDF
02 листопада 2019 14:41
сертифікат ISO.pdf
02 листопада 2019 14:41
свід ОВС.PDF
02 листопада 2019 14:41
Свид ОВС.PDF
02 листопада 2019 14:41
реквиз.PDF
02 листопада 2019 14:41
Реквиз.2.PDF
02 листопада 2019 14:41
рекв ОВС.PDF
02 листопада 2019 14:41
прац.PDF
02 листопада 2019 14:41
письмо бакр..PDF
02 листопада 2019 14:41
овс дир.PDF
02 листопада 2019 14:41
обладн.PDF
02 листопада 2019 14:41
ліц.дозв.PDF
02 листопада 2019 14:41
Лист погодж.PDF
02 листопада 2019 14:41
Довідки.PDF
02 листопада 2019 14:41
Дов3.PDF
02 листопада 2019 14:41
Дилер ОВС НС.PDF
02 листопада 2019 14:41
Гарант2.PDF
02 листопада 2019 14:41
гарант.PDF
02 листопада 2019 14:40
Гарант пост в термін.PDF
02 листопада 2019 14:40
гарант (1).PDF
02 листопада 2019 14:40
Витяг оригинал 2019.rtf
02 листопада 2019 14:40
Витяг овс.PDF
02 листопада 2019 14:40
виписка овс.PDF
02 листопада 2019 14:40
Банкрутство.pdf
02 листопада 2019 14:40
анал дог ОВС 3.PDF
02 листопада 2019 14:40
анал дог ОВС 2.PDF
02 листопада 2019 14:40
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
02 листопада 2019 14:40
zakljuchenie_sjes_shkol_naja_mebel_nsu.pdf
02 листопада 2019 14:40
cт.17.PDF
02 листопада 2019 14:40
4 опп.PDF

Публічні документи

19 листопада 2019 09:34
Довідка МВС Кухар 01.11.19.pdf
19 листопада 2019 09:34
Довідка морська академія.pdf
13 листопада 2019 15:46
4625824 Цінова оновлена.pdf
12 листопада 2019 16:26
4625824 Цінова оновлена.pdf
01 листопада 2019 17:48
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:47
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:47
Технічні характеристики.pdf
01 листопада 2019 17:47
Сертифікати якості.pdf
01 листопада 2019 17:47
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 17:47
Довідки СТ.17.pdf
01 листопада 2019 17:47
Лист-відгук МСД9.pdf
01 листопада 2019 17:47
Договір + Видаткова МСД9.pdf
01 листопада 2019 17:47
Аналогічні договори МСД9.pdf
01 листопада 2019 17:47
Статут.pdf
01 листопада 2019 17:47
Сертифікати 14001+9001 Престиж.pdf
01 листопада 2019 17:47
Протокол №2.pdf
01 листопада 2019 17:47
Протокол №1.pdf
01 листопада 2019 17:47
Паспорт Кухар.pdf
01 листопада 2019 17:47
Наказ Директор.PDF
01 листопада 2019 17:47
ІПН Кухар.pdf
01 листопада 2019 17:47
Договір оренди.pdf
01 листопада 2019 17:47
Довідка про працівників.pdf
01 листопада 2019 17:47
Довідка про МТБ.pdf
01 листопада 2019 17:47
Довідка про ліцензування.pdf
01 листопада 2019 17:47
Довідка НАЗК 08.10.19.pdf
01 листопада 2019 17:47
Довідка МВС Кухар 01.10.19.pdf
01 листопада 2019 17:47
Довідка з банку 16.10 Престиж.pdf
01 листопада 2019 17:47
Гарантійний лист 12 міс.pdf
01 листопада 2019 17:47
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 17:47
Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2019 17:47
Витяг з ЄДР 24.10.19.pdf
01 листопада 2019 17:47
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 16:42
статут ч. 2.pdf
01 листопада 2019 16:42
статут ч. 1.pdf
01 листопада 2019 16:42
теххарактеристики.pdf
01 листопада 2019 16:42
тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 16:42
ст17.pdf
01 листопада 2019 16:42
сертифікат якості.pdf
01 листопада 2019 16:42
санкції.pdf
01 листопада 2019 16:42
проект договору.pdf
01 листопада 2019 16:42
захист довкілля.pdf

Публічні документи

02 листопада 2019 14:27
Електронний підпис
02 листопада 2019 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2019 14:21
Технічна частина.pdf
02 листопада 2019 14:21
Статут.pdf
02 листопада 2019 14:21
Документи повноваження.pdf
02 листопада 2019 14:21
Проект договору.pdf
02 листопада 2019 14:21
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
02 листопада 2019 14:21
Довідки.pdf
02 листопада 2019 14:21
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 19:18
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:34
Технічні характеристики.pdf
01 листопада 2019 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:34
Сертифікат 1.pdf
01 листопада 2019 17:34
Сертификат 2.pdf
01 листопада 2019 17:34
Рішення учасника.pdf
01 листопада 2019 17:34
протокол _ 1 от 12.03.19.pdf
01 листопада 2019 17:33
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 17:33
Про санкції.pdf
01 листопада 2019 17:33
приказ на директора.pdf
01 листопада 2019 17:33
Лист Відгук.pdf
01 листопада 2019 17:33
Копія опису.pdf
01 листопада 2019 17:33
Зразки паспортів_.pdf
01 листопада 2019 17:33
Значний правочин.pdf
01 листопада 2019 17:33
Захист довкілля.pdf
01 листопада 2019 17:33
Договір_АС_ГЛОКС.pdf
01 листопада 2019 17:33
Відсутність підстав.pdf
01 листопада 2019 17:33
Висновок 2.PDF
01 листопада 2019 17:33
Висновок 1.PDF

Публічні документи

01 листопада 2019 13:49
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:48
14. довідка повноваження.pdf
01 листопада 2019 13:48
13. Копія паспорту.pdf
01 листопада 2019 13:48
12. ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2019 13:48
11. Витяг платника податків.pdf
01 листопада 2019 13:48
10. ідентифікаційний код.pdf
01 листопада 2019 13:48
9. Довідка санкції.pdf
01 листопада 2019 13:48
8.Довідка захист довкілля.pdf
01 листопада 2019 13:48
6. Проект договору.pdf
01 листопада 2019 13:48
5. Відсутність підстав ст.17.pdf
01 листопада 2019 13:48
4. Накладна стільці.pdf
01 листопада 2019 13:48
3. Лист_відгук_стільці.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 18:17
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:16
32.11. ISO ФРЕНД ЮА.pdf
01 листопада 2019 18:16
32.10 ТУ.pdf
01 листопада 2019 18:16
32.8 Висновок (клеї).pdf
01 листопада 2019 18:16
32.7 Висновок СЕС пластик.pdf
01 листопада 2019 18:16
32.3 Висновок СЕС ДСП.pdf
01 листопада 2019 18:16
32.2 Висновок СЕС Фурнітура.pdf
01 листопада 2019 18:16
32.1. Висновок СЕС.pdf
01 листопада 2019 18:16
30. Довідка щодо договору.pdf
01 листопада 2019 18:16
4. Проект договору.pdf
01 листопада 2019 18:16
2. Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 18:16
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС

ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "ФРЕНД ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Рішення скасоване 275 280,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:33
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Рішення скасоване 277 372,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:33
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Відхилено 275 280,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 16:02
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Очікує рішення 279 280,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 16:32
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Відхилено 277 372,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 16:32

Документи

11 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:15
Протокол 226.doc
04 листопада 2019 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 грудня 2019 16:02
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:59
Протокол 226.doc

Документи

Документи

24 грудня 2019 16:31
Електронний підпис
24 грудня 2019 16:28
Протокол 256.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2019 16:37
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби у закупівлі
Документи:
24 грудня 2019 16:36
протокол 259.docx