Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000654-a ● 6992de78b4e44118b3aff78e6b0fe57b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська морська академія" |
Код ЄДРПОУ: | 01127799 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8 |
Контактна особа: |
Матвеєва Анжела Вікторівна +380487320166 mto@onma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 16:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 16:46 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Крісло офісне поворотне (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
100 шт
Стілець офісний (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
350 шт
Стілець учнівський (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
100 шт
Стілець для залів очікувань (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
20 шт
Крісло керівника (Закупівля за кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8 Національний університет “Одеська морська академія", склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 16:42 |
тендерная документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-000654-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:40973966
Дата подання: 22 листопада 2019 10:43
Вимога про усунення порушень
Шановний Замоник! Звертаємо Вашу увагу, що по процедурі закупівлі UA-2019-10-17-000654-a (Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника) в тендерній документації учасника ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ», якого було визначено переможцем протоколом засідання тендерного комітету від 18.11.2019р., наявні наступні невідповідності вимогам тендерної документації по зазначеній закупівлі:
1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості на стілець учнівський, однак у сертифікаті не зазначено, що запропонований стілець передбачений для 6 ростової групи, а це є основною характеристикою товару, який пропонується до постачання та впливає на ціну. Окрім того, згідно чинного законодавства, стільці учнівські повинні виготовлятись відповідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», а в сертифікаті якості на стілець учнівський ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» вказано, що вищезазначений стілець виготовлено згідно наступної нормативно-технічної документації: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, ITD), ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, ITD), ДСТУ 4414:2005.
2) Також, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником на виконання вимог додатку 3 тендерної документації надано сертифікат відповідності на товар, вказаний у п. 3 додатку 3, в якому зазначається, що продукція відповідає вимогам: ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ prEN 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20359 від 10.09.2019 року виданий на меблі для сидіння та лежання виготовлені у відповідності із: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, ITD) «Меблі. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, ITD) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням». У зазначеному висновку не фігурують об’єктом експертизи меблі для навчальних закладів виготовлені у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Тобто, в порушення вимог Додатку 3 тендерної документації учасником не надано висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, вказаний у п. 3 додатку 3.
4) Усі листи та довідки, надані учасником у складі тендерної пропозиції не містять такого обов’язкового реквізиту, як дата. Таким чином, не можливо встановити, наприклад, станом на яку дату у ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог ст. 3 та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2019-10-17-000654-a (Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника) учасника ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» та розглянути питання щодо його дискваліфікації. Просимо здійснити всі необхідні заходи в найкоротші терміни, адже нашим підприємством готується скарга до Антимонопольного комітету України по виявленим невідповідностям.
Розгорнути
Згорнути
1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості на стілець учнівський, однак у сертифікаті не зазначено, що запропонований стілець передбачений для 6 ростової групи, а це є основною характеристикою товару, який пропонується до постачання та впливає на ціну. Окрім того, згідно чинного законодавства, стільці учнівські повинні виготовлятись відповідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», а в сертифікаті якості на стілець учнівський ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» вказано, що вищезазначений стілець виготовлено згідно наступної нормативно-технічної документації: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, ITD), ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, ITD), ДСТУ 4414:2005.
2) Також, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником на виконання вимог додатку 3 тендерної документації надано сертифікат відповідності на товар, вказаний у п. 3 додатку 3, в якому зазначається, що продукція відповідає вимогам: ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ prEN 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20359 від 10.09.2019 року виданий на меблі для сидіння та лежання виготовлені у відповідності із: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, ITD) «Меблі. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, ITD) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням». У зазначеному висновку не фігурують об’єктом експертизи меблі для навчальних закладів виготовлені у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Тобто, в порушення вимог Додатку 3 тендерної документації учасником не надано висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, вказаний у п. 3 додатку 3.
4) Усі листи та довідки, надані учасником у складі тендерної пропозиції не містять такого обов’язкового реквізиту, як дата. Таким чином, не можливо встановити, наприклад, станом на яку дату у ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог ст. 3 та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2019-10-17-000654-a (Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника) учасника ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» та розглянути питання щодо його дискваліфікації. Просимо здійснити всі необхідні заходи в найкоротші терміни, адже нашим підприємством готується скарга до Антимонопольного комітету України по виявленим невідповідностям.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 15:36
1. Відповідно до ч.2 п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…технічна специфікація тендерної документації повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». На виконання цієї норми Закону, інформація, яка надана у Додатку 3 тендерної документації, містить фото примірних зразків товару, опис та посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються. Виробник ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» на підтвердження відповідності вимогам Додатку 3 тендерної документації по позиції «Стільці учнівські» надав три документи, а саме: Сертифікат якості, Сертифікат відповідності зареєстрований за №UAO.YT101804-19 (далі-Сертифікат відповідності) та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20359 від 10.09.2019 року (далі- Сертифікат відповідності). Сертифікат якості містить інформацію про якість та походження товару, а також основні технічні характеристики, які відповідають параметрам для 6 ростової групи; Сертифікат відповідності та Висновок містять Додатки в яких зазначені стільці учнівські №6.
2. Відповідно до п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД «Документи, що складаються Учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою Учасника (у разі ії використання). Тобто, такого поняття як «наявність обов’язкового реквізиту, як дата» вимогами ТД не встановлено. Для встановлення наприклад факту, відсутня чи ні заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) перевіряються дані з реєстру «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням – http;//sfs.gov.ua/businesspartner.
2. Відповідно до п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД «Документи, що складаються Учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою Учасника (у разі ії використання). Тобто, такого поняття як «наявність обов’язкового реквізиту, як дата» вимогами ТД не встановлено. Для встановлення наприклад факту, відсутня чи ні заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) перевіряються дані з реєстру «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням – http;//sfs.gov.ua/businesspartner.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-17-000654-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:40973966
Дата подання: 28 листопада 2019 19:19
Дата подання: 28 листопада 2019 19:19
Скарга на рішення тендерного комітету Замовника №233 від 18.11.2019р.
ТОВ «АС Енерго-Альянс», надалі – Скаржник, є учасником публічних торгів Національного університету «Одеська морська академія» (надалі – Замовник) з предметом закупівлі «Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-000654-a, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету Замовника №233 від 18.11.2019р. Детальна інформація викладена у додатках.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2019 13:15
рішення від 02.12.2019 № 17747 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 13:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2019 № 18746.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 16:48
рішення від 17.12.2019 № 18746.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Погодитись з Рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2019 15:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" |
279 480,00
UAH з ПДВ
|
275 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
312 846,00
UAH з ПДВ
|
277 372,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
362 029,50
UAH з ПДВ
|
279 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
332 000,00
UAH з ПДВ
|
308 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС |
377 562,00
UAH з ПДВ
|
370 066,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" |
398 990,00
UAH з ПДВ
|
370 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФРЕНД ЮА" |
397 800,00
UAH з ПДВ
|
397 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Рішення скасоване |
275 280,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 15:33
|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" #42999483 |
Рішення скасоване |
277 372,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 15:33
|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Відхилено |
275 280,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 16:02
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Очікує рішення |
279 280,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 16:32
|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" #42999483 |
Відхилено |
277 372,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 16:32
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 грудня 2019 16:37 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби у закупівлі |
Документи:
24 грудня 2019 16:36
|
протокол 259.docx |