Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп`ютери (ноутбуки) для закладів освіти, спрямованих на підвищення якості освіти
Очікувана вартість
1 428 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000531-a 7a1aa2fe90254431af3294381f4ff905
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болгарчук Інна Василівна

+380937411454 osvita220517@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144915
Місцезнаходження: 55222, Україна , Миколаївська обл., Первомайський район селище міського типу Підгородна, вулиця Шкільна, 88
Контактна особа: Болгарчук Інна Василівна
+380937411454
osvita220517@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 15:40
Початок аукціону: 04 листопада 2019 14:12
Очікувана вартість: 1 428 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Портативний комп`ютер вчителя (ноутбук) з програмним забезпеченням (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, Заклади освіти Первомайського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
142 шт
Портативний комп`ютер учня (ноутбук) з програмним забезпеченням (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, Заклади освіти Первомайського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ коштів на розрахунковий рахунок ПРОДАВЦЯ за фактично поставлений товар на підставі рахунків на оплату та видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:30
ТД НОУТБУКИ 30210000-4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:49
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно першого питання. Всі посилання в даній тендерній документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Пропозиції, подані учасниками, розглядаються, якщо дана пропозиція буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Дані характеристики предмету закупівлі не повинні бути гіршими, ніж вказані в тендерній документації.

Відповідь на друге запитання. «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника» - ЗУ, ст. 22, п. 3.

Щодо третього питання. Закупівля проводиться відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, одними з яких є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Оскільки система електронних закупівель Prozorro передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ, замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції всіх учасників, незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України. Ціна учасника, не платника податку, розглядається як остаточна. Найнижча ціна пропозиції буде визначена найбільш економічно вигідною. Якщо учасник не є платником ПДВ, то вказується ціна без урахування ПДВ, яка є остаточною та оцінюється відповідно. Якщо учасник є платником ПДВ, у вартість тендерної пропозиції необхідно включати вартість ПДВ, ціна такої пропозиції з урахуванням податку на додану вартість і буде остаточною.
Учасника, неплатника ПДВ, просимо підкріпити даний факт відповідними довідками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000531-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 13 листопада 2019 13:49
Скарга до органу оскарження щодо неправомірного відхилення
Скарга до органу оскарження щодо неправомірного відхилення. Документи прикріплені
Скасована
Дата: 13 листопада 2019 16:08
Причина: Очікування рішення по даній закупівлі від Замовника для подальшого оскарження відхилення учасника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-17-000531-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 13 листопада 2019 19:50
Скарга до органу оскарження щодо неправомірного відхилення
Скарга до органу оскарження щодо неправомірного відхилення. Документи прикріплені
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2019 23:28
Рішення від 18.11.2019 № 16799 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 23:28
Рішення від 02.12.2019 № 17823 .pdf
Дата публікації: 06 грудня 2019 02:23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 1 397 990,00
UAH з ПДВ
1 397 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 1 426 636,00
UAH з ПДВ
1 419 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 427 938,00
UAH з ПДВ
1 420 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:06
Гарантійниий лист.pdf
01 листопада 2019 15:06
Витяг.pdf
01 листопада 2019 15:06
Виписка.pdf
01 листопада 2019 15:06
Аналогічні договори.pdf
01 листопада 2019 15:06
Авторизаційний.pdf
01 листопада 2019 15:06
Автор.-лист.pdf
01 листопада 2019 15:06
накладна.pdf
01 листопада 2019 15:06
договір_новапошта.pdf
01 листопада 2019 15:06
Дог оренда.pdf
01 листопада 2019 15:06
Листи-довідки.pdf
01 листопада 2019 15:06
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2019 15:06
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 15:06
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 15:06
Паспорт-код.pdf
01 листопада 2019 15:06
Пояснювальна записка.pdf
01 листопада 2019 15:06
Лист-погодження.pdf
01 листопада 2019 15:06
Лист-згода.pdf
01 листопада 2019 15:06
Лист-гарантія.pdf
01 листопада 2019 15:06
Захист довкілля.pdf
01 листопада 2019 15:06
Експертний_висновок_Windows10Pro.pdf
01 листопада 2019 15:06
Довідка-банк.pdf
01 листопада 2019 15:06
Довідка ПДВ.pdf
01 листопада 2019 15:06
Декларація-Genius.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 14:56
документи переможця
08 листопада 2019 16:30
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:15
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:13
тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 14:13
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 14:13
порівняльна таблиця.pdf
31 жовтня 2019 14:13
дог оренди ТСО.pdf
31 жовтня 2019 14:13
дог оренди оптовик.pdf
31 жовтня 2019 14:13
довідка ціна з пдв.pdf
31 жовтня 2019 14:13
дислокація поставки .pdf
31 жовтня 2019 14:13
лист-згода персон дан.pdf
31 жовтня 2019 14:13
гар лист новий товар.pdf
31 жовтня 2019 14:13
гар лист збільш ціни.pdf
31 жовтня 2019 14:13
лист гарантія ст 17.pdf
31 жовтня 2019 14:13
гар лист гарант строк.pdf
31 жовтня 2019 14:13
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
31 жовтня 2019 14:13
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
31 жовтня 2019 14:13
документи на машини.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 12:41
Електронний підпис
01 листопада 2019 12:40
Технічні характеристики.pdf
01 листопада 2019 12:40
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 12:40
Статут від 06.06.2019р..pdf
01 листопада 2019 12:40
свідоцтво ПДВ.pdf
01 листопада 2019 12:40
Протокол № 26 від 06.06.2019р..pdf
01 листопада 2019 12:40
проект договору.pdf
01 листопада 2019 12:40
Опис від 07.06.2019р..pdf
01 листопада 2019 12:40
Лист-згода.pdf
01 листопада 2019 12:40
Згідно з оригіналом.rar
01 листопада 2019 12:40
Довідки, листи тощо.pdf
01 листопада 2019 12:40
Відомості ЄДРПОУ 22.10.2019р..pdf
01 листопада 2019 12:40
Витяг ПДВ 22.10.19р..pdf
01 листопада 2019 12:40
Витяг ЕДРПОУ 22.10.2019р..pdf
01 листопада 2019 12:40
Баланс за 9 місяців 2019 р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ТОВ Сантарекс

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Відхилено 1 397 990,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:24
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 1 419 484,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
1 419 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:00
Договір укладений
16 грудня 2019 14:57