Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Портативні комп`ютери (ноутбуки) для закладів освіти, спрямованих на підвищення якості освіти
Очікувана вартість
1 428 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000531-a ● 7a1aa2fe90254431af3294381f4ff905
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144915 |
Місцезнаходження: | 55222, Україна , Миколаївська обл., Первомайський район селище міського типу Підгородна, вулиця Шкільна, 88 |
Контактна особа: |
Болгарчук Інна Василівна +380937411454 osvita220517@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 15:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 15:40 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 1 428 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Портативний комп`ютер вчителя (ноутбук) з програмним забезпеченням (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55200, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, Заклади освіти Первомайського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
142 шт
Портативний комп`ютер учня (ноутбук) з програмним забезпеченням (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55200, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, Заклади освіти Первомайського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ коштів на розрахунковий рахунок ПРОДАВЦЯ за фактично поставлений товар на підставі рахунків на оплату та видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 15:30 |
ТД НОУТБУКИ 30210000-4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:49
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно першого питання. Всі посилання в даній тендерній документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Пропозиції, подані учасниками, розглядаються, якщо дана пропозиція буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Дані характеристики предмету закупівлі не повинні бути гіршими, ніж вказані в тендерній документації.
Відповідь на друге запитання. «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника» - ЗУ, ст. 22, п. 3.
Щодо третього питання. Закупівля проводиться відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, одними з яких є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Оскільки система електронних закупівель Prozorro передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ, замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції всіх учасників, незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України. Ціна учасника, не платника податку, розглядається як остаточна. Найнижча ціна пропозиції буде визначена найбільш економічно вигідною. Якщо учасник не є платником ПДВ, то вказується ціна без урахування ПДВ, яка є остаточною та оцінюється відповідно. Якщо учасник є платником ПДВ, у вартість тендерної пропозиції необхідно включати вартість ПДВ, ціна такої пропозиції з урахуванням податку на додану вартість і буде остаточною.
Учасника, неплатника ПДВ, просимо підкріпити даний факт відповідними довідками.
Відповідь на друге запитання. «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника» - ЗУ, ст. 22, п. 3.
Щодо третього питання. Закупівля проводиться відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, одними з яких є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Оскільки система електронних закупівель Prozorro передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ, замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції всіх учасників, незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України. Ціна учасника, не платника податку, розглядається як остаточна. Найнижча ціна пропозиції буде визначена найбільш економічно вигідною. Якщо учасник не є платником ПДВ, то вказується ціна без урахування ПДВ, яка є остаточною та оцінюється відповідно. Якщо учасник є платником ПДВ, у вартість тендерної пропозиції необхідно включати вартість ПДВ, ціна такої пропозиції з урахуванням податку на додану вартість і буде остаточною.
Учасника, неплатника ПДВ, просимо підкріпити даний факт відповідними довідками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-000531-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 13 листопада 2019 13:49
Скарга до органу оскарження щодо неправомірного відхилення
Скарга до органу оскарження щодо неправомірного відхилення. Документи прикріплені
Скасована
Дата: 13 листопада 2019 16:08
Причина: Очікування рішення по даній закупівлі від Замовника для подальшого оскарження відхилення учасника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-17-000531-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 13 листопада 2019 19:50
Дата подання: 13 листопада 2019 19:50
Скарга до органу оскарження щодо неправомірного відхилення
Скарга до органу оскарження щодо неправомірного відхилення. Документи прикріплені
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2019 23:28
Рішення від 18.11.2019 № 16799 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 23:28
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.11.2019 № UA-2019-10-17-000531-a.c2.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2019 02:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2019 № 17823.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 15:54
Рішення від 02.12.2019 № 17823 .pdf
Дата публікації: 06 грудня 2019 02:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна |
1 397 990,00
UAH з ПДВ
|
1 397 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
1 426 636,00
UAH з ПДВ
|
1 419 484,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
1 427 938,00
UAH з ПДВ
|
1 420 798,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна #3014604285 |
Відхилено |
1 397 990,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 16:24
|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
1 419 484,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 15:00
|
Договір | укладений |
16 грудня 2019 14:57
|